NOD Maart 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door djaar77, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1984

1984 Niet meer actief

TOP!
    Hopen dat het helpt hihi en ook voor jou uiteraard!

Groetjes

2. vandergijs

vandergijs Actief lid

14 dec 2008
    138
    0
    0
    Hoi hoi,

Alle zwangeren gefeliciteerd.

Hier nog steeds geen eisprong te bekennen. Vanmiddag krijgt mijn man uitslag van z'n zaadonderzoek... Spannend!

3. 1984

1984 Niet meer actief

Heel erg bedankt ik duim ook voor jullie allemaal!

Dikke knuffel moi

4. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    ik ook :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: :thumup:
    :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: voor iedereen

5. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Zegt niet zoveel denk, er zijn genoeg vrouwen die helemaal niets voelen!

Heb zelf ook last gehad van mijn borsten en voor mijn NOD kreeg ik ook ongi-gevoel. Maar tot nu toe nog niets te bekennen!

6. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    he....
    ff ego: heb ineens veel meer last van afscheiding en ook van ongi gevoel...
    Kan dit iets betekenen of maak ik mezelf gek?
    Ik vermoed eht laatste hoor.. maar toch..

7. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    het kan alles zijn zou het maar gewoon af wachten je heb toch allerlei syptomen en ongie voel net zo als zwanger worden dus zou het gewoon even afwachten

8. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ik weet niet of je zo vroeg al iets kan voelen? Erg he, wachten...
    Meer of minder afscheiding hoeft niks te betekenen, heb al vaak genoeg gelezen hier op de site dat het bij iedereen verschilt. De een is zwanger en is kurkdroog en de andere zwangere kan alleen maar dweilen van onder, hihi :)

Hier: o oww, mega-ongi-vlek in mn gezicht! ](*,)

9. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ga jij morgenochtend weer een testje proberen? Echt wel een rare testuitslag :( Maar je zou denken: die roze kleur zie je wel en alleen dan is HCG aanwezig toch? Nou hopelijk ben je morgen zeker want dit is ook maar niks he...

10. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Ik denk dat de rare roze verkleuringen ook kunnen komen door de controlestreep, of misschien TE geconcentreerde urine? daar waarschuwen ze wel voor in de bijsluiter..

Zoals ik al zei.. ik heb bij zon 2 a 3 testen van 1 merk zon rare verkleuring gehad.. bij 1 zie je nu nog de vlekken..

Wat ik er nog van weet is dat ze tot uren na t testen nog verkleurden/veranderden..

heb jij je testen nog babylove? kijk eens of de vlek misschien lichter wordt of nog verplaatst? en of er misschien een witte of lichtere streep in komt? ik had dat dus.. bij 1 sowieso hele ding gevlekt.. alleen op de plaats van de tweede streep kwam na een lange tijd een witte streep.. dus dan ga ik uit van negatief ;)

11. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    ja heitje ik word er gek van maar heb besloten om maandag te testen als ik niet ongie wordt in die tussen tijd hoop dat ik et zolang kan vol houden. dus het wordt voor mij ook maar wachten

12. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    ik ga effe kijke Pam

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik heb even geen tijd om alles terug te lezen (helaas), maar ik vroeg me af of er al zwangere bij zijn? Zou heeeeeeel mooi zijn natuurlijk :D . Ik moet nog een paar dagen geduld hebben voor ik kan testen. Ik hoop dat ik t volhoud :p

14. Ha meiden!

Tjeeeee ff hier niet geweest en dat waren gewoon een stuk of 100 pagina's! Die ga ik dus even niet terug lezne he ahahha!

Zijn er al weer zwangeren onder ons..
    Las wel dat er een paar op het punt staan te testen!SPANNEND!

Ik moet zelf nog even wachten!
    Zijn druk aan de klus ahhaha ;)

15. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    hij is net zo rozig als op de foto alleen aande bovenkant kun je wel een witte doorzichtig streep zien ik wordt er ook niet goed van als ik er steeds naar kijk

16. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Kan je proberen nog s een foto te maken?

Want ik heb t idee dat je tzelfde gehannes hebt als ik had! ... ik werd er echt een paar dagen helemaaaaal gek van.. 1 keer bijna feest gehad erdoor..

latere testen waren negatief (ander soort) dusja.. en nu ik nog s kijk zie ik idd dat de plek waar volgens mij de 2e roze streep moet komen die wit is, of lichter als de vlek... :rolleyes:

17. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    ik ga er nog is een maken

18. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.518
    229
    63
    tja het is wat met die testen, eigenlijk zou je alleen maar testen moeten hebben die aangeven; zwanger, of ; niet zwanger.
    zou een veel duidelijker zijn. ik heb vorige maand echt de test in het licht zitten houden en maar kijken of ik niet toch een lijntje zag hahaha.

19. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    pam ik kijk net zelf ook en vindt hem ook wat minder rozig dan daarvoor

20. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Meid, Ik denk dat je zwanger bent.. ik zie toch rose en zijn het die van kruidvat. Die geven toch echt rose als je zwanger bent.

oh spannend voor je.

Deel Deze Pagina