NOD Maart 2009

Discussion in 'NOD forum' started by djaar77, Jan 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

Nov 26, 2008
    4,372
    0
    0
    Eindhoven
    Fertility friend bedoelde ik, gebruiken er hier meer..
    Zelf doe ik alleen aan die slijmie methode..

I know.. 9 dagen wachten nog.. alleen heb echt buikpijn/krampen.. alsof ik nu ongi moet worden..

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Pfff meiden ik begin nu toch wel een btje de zenuwen te krijgen. Afgelopen weekend had ik ineens last van licht rood een btje waterige verlies (alleen bij t afvegen na t plassen, zat dus niet in mijn ondergoed) en steekjes vlak onder mijn navel. Ik dacht dat mijn ongi er alweer aan zat te komen (NOD = 7 of 8 maart) en dat, net als vorige maand, het roodverlies vanzelf over zou gaan in bruinverlies. Maar nu heb ik helemaal geen verlies meer. Vorige maand had ik dus ook eerst bij het afvegen rood op mijn papiertje en steekjes in mijn onderbuik en dacht ik stiekum dat t misschien een innestelling kon zijn. Maar toen ging het rode over in bruin en werd het ook telkens wat meer, ik moest echt een inlegkruisje indoen, en vervolgens werd ik gewoon ongesteld. Nu echter heb ik dus helemaal niets meer met afvegen en dus ook niets in mijn ondergoed. Zou het dan toch......heel misschien? OOOOHHHH, ik haat t dat ik nog tot t weekend moet wachten.

3. MoederK

MoederK Fanatiek lid

Jan 19, 2009
    1,833
    46
    48
    Ik voel nu ook een beetje pijn in mn onderbuik dus denk dat de ongi er een deze dagen aan gaat komen.. :(

4. mosie

mosie Actief lid

Jan 15, 2009
    479
    0
    0
    Haha wat spannend zeg.. je kan er weinig van zeggen. Geduld bewaren en wachten tot het weekend. Zit niks anders op, maar voorlopig lijkt het me een goed teken.. Succes, ik hoop voor je dat je in het weekend een positieve test hebt!

5. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    spannend mermaid! ik hoop dat het deze keer wel goed nieuws betekent en dat je in het weekend een prachtige posi test hebt! ik zal voor je duimen :)
    *duimduimduim*

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou dat hoop ik ook. Als ik zat. nog niet ongesteld ben ga ik zondag testen. Mijn 1e cyclus was 30 dgn en mijn 2e 28 dgn. Voor deze cyclus ben ik dus uitgegaan van 29. Maarrrrrr....als ik voor deze ook 28 aanhoud kan ik zondag al testen.

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

Thanx! Mijn man is al elke x mijn buik aan t "instralen", haha.

8. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    heb je al testen in huis?

9. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    hahaha, hopelijk helpt het!

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nee heb ik nog niet. Veels te bang dat ik me niet in kan houden :p

Haha, ja hoop ik ook. Ik had m net gesmsd. Hij stuurde terug "ik blijf wrijven" (over mijn buik dus)

11. ladypink

ladypink Fanatiek lid

Jun 3, 2007
    1,360
    0
    0
    anders doe je gezellig mee donderdag dan kan je misschien beter tegenhouden om het niet eerder te doen..

12. ladypink

ladypink Fanatiek lid

Jun 3, 2007
    1,360
    0
    0
    nedjla ik doe het wel ff voor je

13. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    das een goed idee! t wordt lekker druk do-ochtend...

14. ladypink

ladypink Fanatiek lid

Jun 3, 2007
    1,360
    0
    0
    kan een indroogdtreepje zijn zou gewoon een andere test halen hoor meer opver etos testen die vreemde streepjes geven doe maar die van 2 voor 5 euro bij kruidvat

15. ladypink

ladypink Fanatiek lid

Jun 3, 2007
    1,360
    0
    0
    surf je doet ook mee dus?

16. yvy30

yvy30 Bekend lid

Oct 2, 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Hallo allemaal! Heb eindelijk alles bijgelezen, maar kan niet onthouden wie wat allemaal gezegd heeft. het duizelt me nu van alle slijmerige praatjes, temperaturen en alle wel/niet posi testen...

Het is te merken dat maart is begonnen, de spanning begint bij ons allemaal een beetje (erg) op te lopen hier.

17. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

Oct 17, 2008
    2,780
    0
    0
    kwam ff spieken hier....

en strooi met een ff wat van het kostbare HCG

*VANGEN DAMES*

en Surf. wat zien ik..? Manlief aan het bijdraaien.. JOEHOE.. wat super.. ben blij voor je meis...knuf

18. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    nee helaas! ik schreef t voor mermaid, dat het voor haar een goed idee was... sorry, was een beetje vaag!

19. ladypink

ladypink Fanatiek lid

Jun 3, 2007
    1,360
    0
    0
    Testmarathon 5 maart 9.00 uur 's ochtends..

De bedoeling is dat iedereen zich eerst meld op het forum zodat we weten dat iedereen er is en dan gaan we testen en 10 min later online voor de uitslag..

vul je naam in en quote het lijstje ff zodat ik weet op wie we allemaal moeten wachten donderdagmorgen..

*Heitjekarweitje
    *Chicken
    *Ladypink
    *Nedlja

20. ladypink

ladypink Fanatiek lid

Jun 3, 2007
    1,360
    0
    0
    ooh oke ja ik bedoelde indd mermaid haha geeft niet je mag ook mee doen of ben je nog niet zo ver..

Share This Page