Ik ook meedoen met testen op donderdag bedoel je? Hm, nee ik denk dat ik maar braaf wacht tot zaterdag. Maar lief dat je aan me denkt.... Edit: ik bedoel, zondag ipv zaterdag.
oke ik doe ook mee! Donderdagochtend! even nw testen kopen... laat ik dan maar morgen langs het kruidvat gaan! Wie testen er allemaal doonderdag?
Al vind ik me zelf nog redelijk kalm, zal wel komen omdat ik nog bijna 2 weken moet wachten, maar ik voel wel een test-vibe hier...
heb testen gekocht.. matcare.. die kunnen 6 dagen voor NOD dus das dit weekend..... Weet nog niet of ik ze ga gebruiken, maar ja...
pffff zo effen weer 15 pagina's bij gelezen! wat word er weer heerlijk veel geklets,ik moet zeggen nu ik zo al die verhalen lees vind ik het zo spannend voor iedereen hier.ik hoop dat wij allemaal deze maand zwanger zijn ik moet nog wel eff wachten om te testen,maar ik heb al sinds vorge week last van mijn ei en het lijkt er op dat het niet echt wil weg gaan dus ik ben benieuwd 18 maart
Heb hier de testen van het KV nog in de la liggen, maar die blijven daar nog wel even liggen. Heb opeens heel veel geduld vandaag.
Dames! Jullie maken me helemaal gek, denk dat ik ook maar eerder ga testen, ik hou het niet meer....hahahaha. Moet helaas eerst nog wel kopen en dat gaat vandaag ook al weer niet meer lukken, dus wordt dan morgenochtend.....of toch wachten tot donderdag....pffffffffffffff
He fempje.. volgens mij zijn wij gelijk.. wij kunnen gelijk testen.. maar hoe bedoel je last van je ei. Wat voel je dan allemaal.
Denk idd dat het dat zou kunnen zijn.. of mijn darmen rommelen gewoon... word er beetje gek van hoor! Ongi komt nog niet denk ik hoor, zou wel erg vroeg zijn!
Hm, ik kom net van de toilet en toen had ik een klodder heel donkerrood/bruin op mijn papiertje (sorry voor de details ) dus ik zal wel weer te vroeg (inwendig) gejuichd hebben. Edit: Ik ben net wel geweest voor de "number 2" en hoefde dus niet alleen te plassen. Misschien heb ik t nu wel en eerder vandaag niet omdat ik nu meer moest persen zeg maar (OMG, ik schaam me dood, wat je al niet verteld als je anoniem bent )
hey dames! Ik voel helemaal niets! HELPHELPHELPHELP Stuur hcg! Spannend donderdag ik zorg dat ik de laptop op schoot heb! Niet verslaafd hoor......