Ik heb vorig jaar een miskraam gehad, maar had toen inderdaad ook goed zichtbare aders en hele gevoelige tepels. Ik zit nu ook de hele tijd aan m'n tepels te voelen (behalve op m'n werk...hahaha), maar nu voel ik dat dus niet. Gelukkig lees ik dat iedere zwangerschap anders kan zijn, dus ik maak mezelf maar niet gekker dan ik al ben..hihi
hihihi jij ook zelfde dag als mij testen zie ikke..... oeiiiiiiiii spannend allemaal hoop zo dat er veel rose mag komen deze maand en het blijft bij ons dubbel spannend want zodra ik weet dat ik zwangerben gaat er een telefoontje uit naar het umc in utrecht en moet ik gelijk kome om te kijken aan mijn bloed of we een m of j krijgen en of het gezond is aangezien ik draagster ben van een spierziekte dus kan dat wel een klein kreetje maken horen mocht het raak zijn....me schoonmoeder zei gister ook nog zo lief tegen me ik gun het jullie zo vreselijk na alle moeilijke tijden die jij/jullie hebben meegemaakt
Nee moet je ook niet doen meis weet dat je lichaam je zo vor de gek kan houden hoor ik vanzoveel mensen......
hihihh ja dat komt omdat ik niet werk en ik een spierziekte heb en me slaap nodig heb soms hihihihhi maar als er een kleintje komt is dat over maar dat vind ik niet errug hoor dat heb ik er voor over dus kom maar op met de hcg hormonen hihihh
Hey jessica dat is toch niet HIHI? Dus als je zwanger bent moeten jullie alsnog de medische molen in? Geniet maar lekker van de rust nu. Is over +/- je draagtijd wel anders die koters kunnen een herrie maken!
Ja zeker dubbel duimen maar toch heb ik er zelf een goed gevoel over dat het wel gezond zal zijn ik weet niet hoe dat komt maar ben nog al bij gelovig en ik denk dat ik wel een beetje hulp krijg van boven van mijn overleden zus ..... klinkt misschien stom maar heb sterk het gevoel gewoon en heb nooit naast mijn gevoel gezeten.....
Mijn zus is erg opgeruimd maar als je daar nu onverwacht binnen loopt lijkt het wel of er een bom is ontploft.. Gezellige rommel. Sterkte Jessica........... En blijf positief.......ook je test straks......
Nee hoor ze hebben alle gegevens van mij op welk stukje chromosoom dat verkeerde gen zit van die ziekte van duchenne en dus kunnen ze ook precies zien hoe het in elkaar steekt dus je hoeft niet echt medice molen in als je zeg maar 7 wkn ben al aan je bloed zien of je een m/j krijgt mocht het een m zijn dan hoef ik geen vlokkentest maar mocht het een j zijn dan wel maar het is 75% kans dat alles goed en gezond is en 25% kans dat het foute boel is dus wij gaan voor de 75% kans natuurlijk
Jeetje,dit forum is bijna een fulltime baan.Er word zoveel geschreven,houd het bijna niet meer bij. Hier lekker op het wachtbankje,al heb ik vandaag de hele dag steken in m'n buik net al tijdens de eisprong,terwijl ik m'n ei vorige week heb gehad.Gek word je van je eigen lichaam,pffff
Hahaha, nou ik zoek nog een fulltime-baan, dusse.....als ik hier nou voor betaald zou krijgen. Prima zeg ik!
hhhahah ja dat zou wat wezen dat zou ik ook wel willen door alles alleen maar te hoeven lezen hihihhhihi snel verdiend dan.....
ik heb dat ook, vorige keer maar 2 dagen last van gehad, nu al 4 dagen terwijl mijn ei al is geweest apart he
pfff, moet nog strijken en de kleine ligt nu in bed, dus eigenlijk het perfecte moment (anders heeft mannetjelief morgen geen overhemd), maar ik heb zo ontzettend geeeeeeeeeeeeeeeeeeen zin! Maar ja, ga me er toch even toe zetten... Tot straks!