NOD Maart 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door djaar77, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    en wat eten jullie vandaag :(: :(: :(: ik vind het elke dag zo moeilijk :) maar ik heb besloten om maar bami te maken met stukje ei er door en sate er bij ,en natuurlijk kroepoek en augurken :) maar hebben jullie daar ook last van elke dag van wat ga ik vandaag weer maken?

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou verschrikkelijk. Ik weet vaak echt niet wat te eten. Dan eten we maar weer macaroni ofzo. Mijn man eet vanavond pizza en ik een maaltijdsalade van de Appie Happie --> die dingen zijn trouwens DUUR, maar ze zien er wel lekker uit. Ik had vrijdag al pizza op, dus heb nu geen zin in weer zo'n ding.

3. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

ik heb het ook altijd weet nooit wat ik moet maken en als ik dan iets voorstel zit ie te zeuren die vent van mij van dat lust ik niet hhahahha hij is echt kieskeurig maar vanavond lekker biefstuk met aardappelkrokketjes en appelmoes en salade mmmmmmmmmmmm en hij biefstuk met brood ;)

4. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    ik weet ook nooit wat we kunnen eten...er is keuze zat maar dan heb je daar geen zin in en daar niet...
    wij doen altijd op de dag zelf boodschappen...
    vandaag komt rob zijn zusje eten en dan eten we iets van vis ofzo...(weet niet wat ze haalt haha)

leuk nieuws :D:D onze vrienden hebben vandaag een zoontje gekregen :D:D...we mogen straks langskomen...

5. Jessica26i

Gefeliciteerd en have fun

6. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    thnx...

echt geweldig haha...alleen nu wil ik ook :(

7. Jessica26i

hiiihihih ja ja ken het gevoel ook vrienden van ons in december een meid gekregen en toen wouden wij ook gelijk hoor en nu is het ff spannend heb nog geen druppie gezien dus hoop dat het raak is en dat het ok maar snel bij jouw raak mag zijn .......

8. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ja dat is zo hihi,hoor de hele dag alleen maar oudjes.En onder mijn collega's zijn er 3 zwanger en 2 net bevallen,niet echt bevorderlijk voor je humeur.

9. Kris1978

Kris1978 Lid

3 mrt 2009
    6
    0
    0
    Pffff, ben ruim een week van de pil af en heel mijn lichaam doet pijn ... Zal wel dat ontpillen zijn waarobe ke af en toe leest?

Wel vervelend ... wij eten "tatjes" (patat) ... omdat mijn meissie dat zo lekker vindt!

10. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    zegt zij ook al tatjes :p:p
    mijn neefje noemt dat ook tatjes en frikadel noemt hij delletje

11. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    @eten wij eten vanavond rosti met sla en een shnitselof hoe je dat ook maar schrijft maarre indd moeilijk om steeds te bedenken wat te eten...en ik heb zo'n zin is ijs maar mag ik iegenlijk helemaal niet moet nog 5,5 kilo afvallen maar ik heb wel ff een bak gekocht stom stom stom he maar ik heb zo'n zin in...

maar goed nog steeds gèèn bloed hierro en ook geen klachtjes..we zien het wel he..AFWACHTEN...rot woord nou de testmarathon moet maar een groot succes worden zeg ik maar..

12. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    Testmarathon 5 maart 9.00 uur 's ochtends..

De bedoeling is dat iedereen zich eerst meld op het forum zodat we weten dat iedereen er is en dan gaan we testen en 10 min later online voor de uitslag..

vul je naam in en quote het lijstje ff zodat ik weet op wie we allemaal moeten wachten donderdagmorgen..

*Heitjekarweitje
    *Chicken
    *Ladypink
    *Nedlja
    *Bakerstreet

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik vind het ook altijd zo lastig om te bedenken. we bestellen altijd via albert.nl, dus moet ik voor bijna de hele week in een keer bedenken. Vandaag moet ik ook weer heel hard nadenkne, want ze bezorgen het morgen...
    vanaaf is vriendje sporten, dus denk dat ik nog even een pizzaatje haal zo direct, lekker een wandelingetje voor de kleine.

14. Jessica26i

Jammer genoeg doet de albert hein in leerdam het nog niet hihihhi jammer anders had ik er ook zeker gebruik van gemaakt/...........

15. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    is de AH niet heel duur?
    Ik bedoel als ik ik kijk wat ik bij de c1000 kwijt ben en dat kan ik ook laten bezorgen al hoewel je moet het wel eerst uitzoeken dan ben ik ik denk 2 x zo goedkoop uit..
    wat zeur ik ook we hebben geen AH maar als die er zou zijn zou je mij er niet vaak vinden

16. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Goooeeedemiddag kletskousen.

Arrrgggg waarom heeft deze pagina nou al de hele week kuren bij mij. ik krijg het zelfs voor elkaar om de letters zomaar te verkleinen en hup de pagina herlaad weer en weg is de lap tekst.

afijn gaan we gewoon weer opnieuw beginnen.

Iemand zin in een kopje thee of koffie? ik loop toch al naar de keuken.

@princi: Ja het gaat zeker een plaatje worden en we hebben ook nog een lekkere grote tuin. Nu is het plaatje bijna compleet. we hebben het huisje, de boom ook (appel) het beestje ook (2 honden, 3 katten, en 2 aquari met vis) maar nu de beeb nog!
    qua verbouwen zal ik blij zijn als het achter de rug is maar wij zijn dan ook niet van plan om gauw weer te verhuizen, dus wilden we wel dat extra beetje geven en doen.

Hoe is het met jou en de beeb?

Welkom nieuwe dames en hup aan de klus.
    Testers veel succes duim duim.
    dames op de wachtbank voor jullie duim ik me ook suf.

Nou ik heb net 2 uur de plas opgehouden gaan we fijn nog even een ovu test doen, yipee weer in een bekertje piesen. Dan is het doggywalken tijd en kook tijd. manlief belde net al dat hij onderwg is maar erg veel file verwacht en dus pas om 1830 uur thuis is.

Tada dames misschien nog tot vanavond.

PS iemand een plakje cake bij de koffie/thee?

17. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Goed zo jaag hem maar naar mij heitje! Ik ben het toch al!
    Dankjewel voor je medeleven!

Beetje een rare prop gehad vandaag tijdens ongi. Ben n beetje in de war want het lijkt op een afgebroken zwangerschap, kan dat?

Zou bloed prikken nog helpen om het te achterhalen (hcg).

Dikke kus

18. Jessica26i

JAAAAAAAAAAA dat plakje cake gaat er altijd wel in hoor hihihh wel met slagroom :p

19. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    @suekes ik weet niet anders moet je je HA even bellen en in de gaten houden dat je niet een bloeding krijgt daar bedoel ik mee meer dan je eigen ongi want dan kan je beter ff naar de HA gaan anders dan verlies je misschien veel bloed en dan heb je bloedarmoede en daar ben je niet zomaar mee klaar ik kan het weten en vraagje hoe groot was de prop?

20. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Misschien wel, maar ms kun je nog keer testen ofzo?

Deel Deze Pagina