het is mssn iets duurder, maar het voordeel (voor ons dan) is dat als je niet elke dag in de winkel loopt na je werk (met honger), kopen we veel minder chips en koek en extra dingen die we eigenlijk niet nodig hebben. We doen bij de AH voor ongeveer 80 euro per week boodschappen, soms iets meer, maar als we dat niet doen (soms vergeten we te bestellen), dan zijn we ook alles bij elkaar zeker 80 euro (zo niet meer) kwijt. Dus voor ons maakt het niet zoveel uit. We zijn ermee begonnen toen ik net bevallen was, mn vriendje had geen zin om steeds in de supermarkt te lopen en ik kon de eerste twee weken niet zoveel. Sindsdien bijna elke week besteld, voor ons echt IDEAAL!
ja ik zou ook even de HA bellen als je dat denkt, want je kan dan maar beter het zekere voor het onzekere nemen, met zo iets...
Ok dat valt wel mee..maar ik vindt boodschappen doen ook wel leuk en ik heb er wel tijd voor dat scheelt ook natuurlijk
ik vind het echt VRESELIJK, dus doe het zo min mogelijk haha, alleen vanaf de pc dus, en af en toe natuurlijk nog wat verse groentetjes en dingetjes die je vergeet te bestellen, maar de grote sjouw dingen, zoals melk, frisdrank, luiers etc. hoef ik gelukkig niet meer te halen...
dat zal zeker nog wel helpen! maar niet lullig bedoeld ofzo maar als je wel zwanger was geweest en je komt er nu achter dat het zo is geweest is de klap wel groter want dan weetje dat het een mk is geweest,persoonlijk zou ik het dus zelf dan niet willen weten.want ik weet hoe pijnlijk het is ik heb zelf jan-2007 een mk gehad met 12 weken en dat is echt niet leuk.en nogmaals is echt niet lullig bedoeld he meid
He meiden iets anders, ik las op een of andere site dit hieronder, heeft iemand daar wel eens iets over gehoord? lijkt mij zo raar.... DONNA Ovulatietest Met de DONNA ovulatietester kun je met wat speeksel de vruchtbare dagen tot op de dag van de eisprong bepalen, ideaal voor gezinsplanning of als natuurlijke anti-conceptiemethode. Eénmalige aanschaf, 2 jaar lang te gebruiken.
Dames bij mij begint de ongesteldheid door te zetten. Het bruinverlies wordt meer dus verwacht dat het vanavond of anders morgen doorbreekt. Ik stond op de lijst op 5 maart (heb ik rood gemaakt), maar nu kan ik dus op 31 maart. Moet ik die van 5 maart dan verwijderen of gewoon nog een keer op 31 maart mijn naam toevoegen.. Wil iemand dat even voor me doen? Want weet niet goed wat de 'regels' in deze zijn. En nu maar hopen dat mijn pendels kloppen.. Alvast bedankt!
*snel effe langssjeezen voor ik ga werken* ben net ook in AH geweest (is voor mij dichterbij dan een andere supermarkt, dus ik ga inkopen doen ik het buitenland ) Hier spinaziestoemp met schnitzel gegeten. Heb nog steeds zo'n hoofdpijn, maar ga zo toch maar werken... Anders zijn cursistjes mms boos Tot vanaaf!
oooow balen hoor, gelukkig mag je nog een keertje mee in maart, hopelijk brengt maart je dan toch nog iets moois, ook al is het op de laatste dag!
Ja das met varentjes die je dan in speeksel ziet (bijv ook de maybe baby), maar schijnt niet helemaal betrouwbaar omdat ook mannen die varens kunnen hebben en dat je dus ook met eten het kunt beinvloeden..
ow ok, ik vond het zo raar klinken met speeksel... maar goed, was toch niet van plan het te gaan gebruiken, maar ik dacht ff horen of iemand het mssn kent...
Hey Ladypink! De AH is goedkoper dan de c1000. Als ik naar de c1000 ga ben ik 15% meer kwijt. Bij AH kun je vaak euroshopper kopen en 3 broden voor 2 euro bijv en een bonuskaart is ook altijd voordelig! Ik ga noooooit meer naar de c1000 en super de boer al helemaal niet, behalve mijn vriend voor bier, hahaha. (Moet ie ook maar es mee stoppen, voor superzaad!) Ik heb wel een tip voor jullie; als je niet weet wat je moet eten ga dan voor zalm, is goed voor het zakkie van je mannetje! Dikke kus!
Mijn hemel wat een kletsmiepen. In de tijd dat ik begon te lezen tot ik klaar was is er een hele pagina bijgekomen! Je kunt ook op chart gallery klikken als je geen lid bent. Trouwens ik had vorige ronde de weggejaagd, maar op een gegeven moment heb ik ze toch gesmeekt te komen, gelukkig kwamen ze 4 weken te laat toch maar eens langs, ze waren bang geworden van mij. @ roberta: ik weet niet of ik een streep zie. Probeer het na je NOD eens opnieuw? @ babylove: wat een vreemde test zeg. Ik weet niet wat ik hier over moet denken! Nog een keer testen mss? Lijkt echt een uitgelopen inktvlek @ bollemieke: balen zeg, gelukkig kan je in deze maand blijven! @ babsie: ochtendurine bewaren heeft geen zin, vraag babylove maar! HcG vervliegt namelijk heel snel! (kun je hiervoor dus geen 8 uur bewaren) @ ongi dames die naar een ander NOD-topic gaan: balen meid. veel succes in de volgende ronde @ Joyce: in het begin wilde mijn arbo me te vroeg aan het werk sturen, ik heb daardoor een terugval gehad die net zo erg was als de dag voor ik me ziekmeldde. Gelukkig luisterd hij nu naar mij en hoop ik ook niet meer zo erg terug te vallen. @ dreami3j: welkom en succes nu jullie er voor gaan! @ surf: hoop voor je dat je snel groen licht krijgt dan. foliumzuur slikken is al een goed teken. @ chicken: De meesten laten voor zich pendelen. Ik heb het er bij mij niet bij staan, maar heb ook alten pendelen. @ keuze van eten: Ik weet meestal door mijn vriend niet wat we moeten eten. hij lust zo enorm weinig. Wat dat betreft is het fijn dat hij deze week middagdienst heeft, want dan kan ik eten wat ik wil! Vandaag maak ik me een frutti-di-mare salade en een soepje vooraf
@iedereen, ik heb donderochtend een afspraak met de HA. Ik hoef het niet perse te weten, maar ik ben allang blij als blijkt dat ik wel zwanger KAN worden. Het is dan in dat geval gewoon een afgebroken zwangerschap denk ik hoor, een chromosomale afwijking geloof ik, dan stoot de baarmoeder het vruchtje af tijdens de innesteling. Ik heb immers pas 17 dagen geleden ei gehad, dus ik vindt dit geen MK dan, toch? Verder is mijn ongi heel normaal (behalve dat het zich gisteren aankondigde op een manier die ik niet gewend ben). Ik ben tevreden zo hoor, dat kindje komt wel! Ik ga voornamelijk naar de HA voor een mammografie nu ik niet zwanger ben kan ik er nog 1 laten maken. Ik heb aders op mijn borst en rond mijn tepel en het doet zeer. Mijn oma had ook borstkanker en ik ben niet van plan 1 van mijn borsten te verliezen. Ik zal meteen navraag doen over mijn voorval! I'll keep you posted! Heel fijn die reacties, ik voel me sinds een paar dagen niet meer alleen! Dikke kus aan alle lieve meiden! En vergeet die ongies niet naar mij te sturen he! Kus!
wat vervelend allemaal zeg hoop dat de Ha goed nieuws vor je heeft maar heb even gegoogled en daar kan ik niks vinden wat die aderen te maken hebben met borstkanker hoor mijn oma is ook overleden daar aan maar als je sympthomen kijkt staat het er niet echt bij maar goed je weet het nooit zeker maar succes in ieder geval
Suekes zo goed als ik weet worden er geen mammografie gemaakt onder de 30 jaar ook niet als het in de familie voor komt wel echo's en die zijn ook veilig mocht eventueel wel zwanger zijn
@babsie dat meende ik ook al de HA assistente zei tegen mij maar een half uur bewaren dus miss nog een keer testen wie weet nog miss toch positief?
volgens mij heb jij daar ok wel gelijk in hoor @ suekes je moet gewoon afwachten maar die aders zijn echt geen symphtomen van borstkanker hoor staat ook duidelijk bij sympthomen als je gaat googlen denk eerder dat het je ongesteltheid is geweest maar ben geen dokter dus kan het ook niet voor je zeggen
hi meiden ik kom effe kijken en moet heel wat terug lezen hihi nou ga zo naar men mams even bij haar lekker over de vloer even wat anders kom wel even in de avond lekker mee babbelen
Hi Jessica, Ik wil al een paar maanden een mammografie laten maken omdat het me niet lekker zit en ik verhoogde kans heb. Die aderen hebben er verder niets mee te maken denk ik, de meeste van de aderen zijn duidelijk. Maar aan de binnenkant van mijn linkerborst tegen de tepel aan heb ik een donkere plek waar ik steken voel. Kan een deel v/d ader zijn maar voor hetzelfde is het wat anders. M.a.w. gewoon naar de HA en een mammografie laten maken nu ik (nog) niet zwanger ben. @ ladypink (denk ik) het was net een klein cherrytomaatje dat uit de oven komt (dan zijn ze dus oranje). Het was met een oranje vliesje eromheen, gerimpeld en echt oranje. Ik denk echt dat het het eiblaasje was. Het maakt me verder niet uit. Alle meiden die een 100% gezond lichaam hebben en een 100% gezonde man en op de kalender klussen hebben altijd toch maar 20% kans dat een zwangerschap doorzet, dus ik maak me echt niet druk. Misschien afgebroken door een afwijking dus. Fijn om te weten dat ik me misschien niet helemaal gek heb gepraat en er toch meer was, maar van een MK kun je niet echt spreken hoor . Jullie zijn lief! Kus!