Heeft er niet iemand even goed nieuws? Dit was voor de balans niet zo'n goed dag... Ik ga even een kaarsje aansteken, een roze! En dan ga ik eten. En als ik terug ben moet er goed nieuws zijn, hoor!
Hihi, ja ik spook nog rond op dit forum maar sta er weer voor NOD april op in de roze audi, maar daar zitten we nog maar met zijn vijven in ofzo...! Voor een auto meer dan genoeg, hehe! Ik vindt dit huis ook zo mooooooooiiiii! Vandaar bannercheck denk ik!
hahaha ik snapte het al niet lol nou die audi is wel mooi maar toch hoop ik in het roze huisje te mogen blijven hihihhih
Dat denk ik omdat ik eergisteren negatief testte met sensitest die je 4 dagen voor nod kan doen en omdat ik net dus een test van t kruidvat heb gedaan die negatief was. En iedereen zegt dat deze zo gevoelig zijn. Heb nu al 4 dagen het gevoel dat ik ongi ga worden terwijl ik normaal helemaal geen sympromen heb voor ik ongi word, dus dat vind ik juist gek eigenlijk haha Normaal heb ik alleen de eerste dag van wat klachtjes. Komt dus vooral door die testen... En heb trouwens geen bruine afscheiding ofzo, maar dat heb ik nooit. Heb wel witte afscheiding, maar niet overdreven veel thnx voor je lieve reaktie
Ik heb nog even een vraagje, waarom pendelen zoveel meiden op dit forum? Als ik zie hoe vaak het niet uitkomt... Of snap ik niet hoe het werkt, kan ook heel goed... hmmm... Ik moet toegeven dat ik regelmatig tarotkaarten voor mezelf leg hoor, hihi!
Sommige meiden testen pas later positief hoor want die maken niet zo snel HCG aan! Dus zolang je ongi er nog niet echt is, hoeft ie ook niet zeker te komen...euh scheve zin maar je snapt wel wat ik bedoel toch? Sollie ben ook beetje vergeetachtig. Had natuurlijk al gelezen dat je nega had getest. En geen symptomen hebben kan ook een goed symptoom zijn!
goedeavond alemaal. Heb niet alles gelezen. Maar wel spannned dat er zoveel a.s. Donderdag gaan testen
hey meiden, hoe gaat het hier allemaal hoop jullie allemaal in november te zien! hier wat hcgtjes *************************************** *************************************** *************************************** *************************************** *************************************** en voor surf heb ze voor jou in een envelop gedaan voor zodra je ze nodig hebt!
De meeste vinden het gewoon grappig... en het geeft je een goed gevoel op de een of andere manier... tenminste als er 'snel' gependeld word...
Hallo allemaal, Jee, ik ben een paar dagen erg druk bezig geweest en meteen weer 50 pagina's erbij, ik heb ze niet allemaal gelezen, sorry hoor Ik zie toch alweer een paar zwangere meiden, gefeliciteerd hoor! Ik denk dat het voor mij deze maand ook weer voorbij is. Mijn temperatuur is al sinds gisteren aan het zakken, geen goed teken dus Nu dus maar wachten op de en weer op naar de volgende ronde, helaas
Ik peer em weer ff. Ga een lekker koppie groene thee doen en languit op de bank, heeerlijk onder een dekentje want heb rillingen niet normaal! Rond half 11 kom ik weer ff kijken en jullie allemaal toestoppen voor de nacht, hihi Fijne klets/tv/lees/badder avond!
Zo hehe de boodschappen weer in huis, helaas weer wat kleding aan mijn vingertjes blijven hangen. En een leuke pyama bij de hema..... Die zijn ze vergeten aan te slaan op de kassa was dus gratis HIHI. Ik had zo veel dat ik er net thuis pas achter kwam. Nu lekker een warm bad en dan ga ik effe t.v. kijken Komt er iets leuks vandaag op de tv?
oooooooow wat LIEF! ik moet er bijna van huilen... ik wil zo graag beginnen... *snik* alles goed met jullie? lekker rustige dag gehad? heeft esmay nog veel geslapen? TV juist niet, hij was jengelig en heeft maar weinig geslapen...
wie wil mij effn in de lijst van NOD 18 maart zetten want ik sta nu op de 14 maar dat klopt niet!!! reken foutje
ow meid voor je het weet is het zover! esmay was tijdens haar fles in slaap gevallen haha en werdt pas half 3 weer wakker vervelend dat tv jengelig was
o heerlijk joh, kon jij een beetje uitpuffen haha... ik hoop dat thijmen zo wil slapen en dan lekker blijft slapen, want volgens mij is ie super moe!