ik hoop het ook we hebben esmay net uit bed moeten halen voor de fles van half 9 haha kan ze ff wakker zijn anders wordt ze mssn vannacht wakker hihi
haha lekker hoor, tv is al vanaf 6 uur wakker, maar zit heerlijk bij me! kijken of ie over een half uurtje naar bedje wil met zn laatste fles.
Bewoners NOD maart 1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79 & 2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1 & Scorpion & Suekes 3: Suuskebab & Marieken & Lotte1987 & Gepke1979 & paddy82 & 1984 & 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje & Ninoshka & Monica076 & Julied 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke & Mosie & Toetje & Lynette84 & chicken1975 & Ladypink 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Done & Majella & Gabylee & lente1973 &Bapsie & Calani & Jessica26i 7: Rosa84 & Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Goedleven & Demisem & Aleida & 8: Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & demisem & ausilia 9: Miracles & Bootsy & Jose13 & Anne19791980 & Dani11 & Krumeltje & 10: Susan71 & Charmedknorrie & Yvie & 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & tata & 12: yvy30 & joyce81 & 1985Breezer & 13: Koeky & Inge08 & Bloempje83 & Mgwc & Muppet80 & Wgev & Misschienmama & Pooh82 & Krokodieltje & Emmy X & 14: Nonja & Jazy 15: Margriet80 & Bink & JvS & ijsvogeltje & Angel1982 & Mcellie & beebie82 & Mamatje77 & 16: Lafje & Snoes4rx & 17: Iza88 & Nienke07 & Annie1979 & 18: Knippy & kattja & Fempje 19: yootje & Ingrid74 & Sweetcandie & 20: Saz667 & Pebbels25 & Ricmar & Lieseleentje & 21: 22: Moosje25 & ivisser16 & 23: Sammie88 & mexicang & Love Child & Angelea & Suzanne68 & Desmo & 24: Lieselke & Maartje84 & 25: Hanneke88 & Xenas81 & Wondertje & Loontje4 & Vizzle & Meggytje 26: Zethu & Luukske & Rapoenzel & PamPapilio 27: Lumea & Suuskebab & Lama 28: Surf & 29: Janis 30: Tante Mars & naliey 31: Elegance & Doortje79 & Djaar77 & Jada1984 & Nana33 & mosie & Datumloos: Susan27 TESTMARATHON 1maart: * Bloempjuh23 2 maart: * lisa1983 * Janis * Scorpion * Suekes 3 maart: * Lumea 5 maart: * Heitjekarweitje * Ladypink 4 maart: *Julied 6 maart: * Bapsie * Calani 17 maart: * Joyce81 27 maart: * PamPapilio 30 maart: * Janis .. maart: * .. maart: * 149 Dames voor de Roze Villa 5 Zwanger , 9 Ongesteld , 0 Negatieve test , Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 13 Cyclus van slag , Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!
oeh je was me voor met de lijst @elegance: nu ben ik heel moe net gegeten, maar phoewie! en jij? met jou? denk je niet dat het deze maand iets kan worden?
hoi hoi! Alles goed met iedereen? Ik loop op de feiten vooruit hoor, maar heeft iemand nog leuke ideeen om het goede nieuws te vertellen?
een leuk gedichtje op een tegeltje of een buikband bestellen en dan met een leuke tekst iets van hier zit ik .................
Als wij het aan de ouders gaan vertellen, ga ik 2 bekers/mokken kopen waarop staat : Voor de liefste Opa en op de andere voor de liefste Oma (ofzoiets) En dan geef ik ze er koffie in, als ze bij ons zijn... En als we naar hun toegaan, pak ik ze leuk in...
ik denk trouwens dat ik die stomme ovu testen deze maand links ga laten liggen. Vanwege die hcg geven ze steeds bijna positief aan (dat kan toch?). Vooral in de ochtend...
ik had de laatste keer de posi test ingepakt voor mijn moeder, ze was jarig. Ze schrok zich rot hahaha
leuke ideetjes...die mokken heeft mijn zus alleen al gedaan. Moet na vijf keer tante te zijn wel heel goed mijn best doen wil ik het nog origineel te vertellen aan mijn ouders hihi!
Ik heb ze ook 1 maand gebruikt en ik vind ze ook waardeloos,ze waren elke dag hetzelfde. Dus ik denk dat ik óf een heel vroeg, óf een heel laat ei heb gehad, maar volgens die testen dus niet tuusen de 11e en de 16e dag... Had er dus niks aan... Precies hetzelfde als bij jou steeds bijna positief,,, heb je niks aan!
bij onze eerste was het ook wel grappig, mijn ouders wisten dat we er mee bezig waren en mijn vader had gezegd: we zien wel hoe een koe een haas vangt. maw: we wachten wel af hoe lang het gaat duren. Mijn ouders hadden vlak daarna een koe (beeldje) gekocht om ons succes te wensen zeg maar, dus die stond op de slaapkamer. Toen ik vervolgens op een markt in Thailand een heel schattig haasje (knuffeltje) tegen kwam hadden we die meteen alvast gekocht. 5 weken later, toen bleek dat ik zwanger was, hebben we die aan mijn ouders gegeven en die wisten natuurlijk meteen wat er aan de hand was!
Blijft een test lang positief dan? Ik heb wel gehoord dat ze na een tijdje weer vervagen. Of had je het op de dag van haar verjaardag gedaan? Vind het wel een leuk idee!
ow wat lachen zeg! Vind het wel erg raar om te vertellen dat je zwanger bent...het is toch jouw lichaam! Lijkt mij maar raar hoor!