Dat is super zeg! Wist niet dat dat kon... Zo lang zichtbaar. Hoop dat die van mij van vrijdag ook positief is en zolang blijft
volgens mij blijven die altijd goed...heb laatst die van mijn zus nog gezien en mijn oudste nichtje is 7...behalve die digitale van clear blue dan, die is na een dag al niet meer goed
ja zeker! bij de 1ste zwschap had ik predictor, die blijft er heeeeel lang opstaan! En afgelopen keer kruitvat met +, die blijft ook heel lang staan. Maar volgens mij kruitvat 2 voor 5 euro ook.
wat fijn dat je al bijna kunt testen. Hoeveelste ronde? Voel je al iets...je hebt het misschien allang verteld, maar ik onthou niet alles wat er geschreven is hihi
Ik ben er wel zwanger mee geworden! Kwam er achter dat ik een late eisprong had (4/5 dagen later), dus toen ook nog goed geklust en toen teste ik een paar weken later posi! Maar omdat mijn lijf nu nog van slag is, denk ik, doen de ovu testen ook niet wat ik wil...
Hoi meiden, Ik kom weer even kijken hoe het hier gaat en zie meteen dat maart al goed begonnen is voor een aantal. @ Alle zwangeren Gefeliciteerd! @ alle ongi meiden Heel veel succes in de volgende ronde! *egobericht* Langs de dokter geweest voor gevoelige darmen en verteld dat we proberen zwanger te worden. Zegt ie: Je weet toch wel dat je rond de 14e dag vruchtbaar bent?" Mijn antwoord: "mijn cyclus is de afgelopen maanden steeds 34 dagen." "Oh! ummm dan is het misschien verstandig dat je je temperatuur gaat opnemen." hihi ik moest wel lachen. Hij ging helemaal uitleggen hoe dat werkt enzo. Ik heb maar niet gezegd dat ik dat al een maand aan het doen was. Ik vond het wel aardig. Hij hoopte in ieder geval dat het snel raak zou zijn. *einde egobericht*
nou meiden, mn vriendje is sporten de hele avond, mn kleine man ligt net in zn bedje... ik ben doodop, dus ga ook lekker (met een boekje) naar mn bedje en dan lekker vroeg slapen! iedereen nog een fijne avond, hopelijk morgen veel ROZE! Welterusten allemaal, slaap zacht...
Hoi meiden, Ik ben erg benieuwd of het deze keer wel raak is. Ik wil zonnetje, van de week was er even zon en het voelde zo goed. Ik wil meer zon
Bannercheck Banner maar weggehaald, klopt niet, ben mn ei kwijt geloof ik! Druk met ovutesten in de weer, hoop dat k me ei vind
@ heitje: graag gedaan hoor. Was zojuist ff die anovulatorie aan het bekijken. Tot nu toe lijkt die van mij er verdacht veel op. snik. @ moosje: wat lief van je HA dat ie zo meedenkt @ nieuws vanmorgen: iemand het nieuws over de roze dolfijn gehoord?
niet gezien maar net ff gegoogled maar wat een geweldige kleur dolfijn hihih helemaal geweldig nou ik gaat richting slaapkamer ff filmpje kijken en tukkie doen toch morgen damesssssssssss
Jeetje, Krijg ik net zo'n miep van eon aan de lijn met een of andere aanbieding en of ik wil overstappen. Nee bedankt! Als ik iets anders wil, dan regel ik het zelf wel. Bah, ik heb zo'n enorme hekel aan die domme calls! Sorry hoor, moest er even uit.
Bewoners NOD maart 1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79 & 2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1 & Scorpion & Suekes 3: Suuskebab & Marieken & Lotte1987 & Gepke1979 & paddy82 & 1984 & 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje & Ninoshka & Monica076 & Julied 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke & Mosie & Toetje & Lynette84 & chicken1975 & Ladypink 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Done & Majella & Gabylee & lente1973 &Bapsie & Calani & Jessica26i 7: Rosa84 & Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Goedleven & Demisem & Aleida & 8: Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & demisem & ausilia 9: Miracles & Bootsy & Jose13 & Anne19791980 & Dani11 & Krumeltje & 10: Susan71 & Charmedknorrie & Yvie & 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & tata & 12: yvy30 & joyce81 & 1985Breezer & 13: Koeky & Inge08 & Bloempje83 & Mgwc & Muppet80 & Wgev & Misschienmama & Pooh82 & Emmy X & 14: Nonja & Jazy & Krokodieltje & 15: Margriet80 & Bink & JvS & ijsvogeltje & Angel1982 & Mcellie & beebie82 & Mamatje77 & 16: Lafje & Snoes4rx & 17: Iza88 & Nienke07 & Annie1979 & 18: Knippy & kattja & Fempje 19: yootje & Ingrid74 & Sweetcandie & 20: Saz667 & Pebbels25 & Ricmar & Lieseleentje & 21: 22: Moosje25 & ivisser16 & 23: Sammie88 & mexicang & Love Child & Angelea & Suzanne68 & Desmo & 24: Lieselke & Maartje84 & 25: Hanneke88 & Xenas81 & Wondertje & Loontje4 & Vizzle & Meggytje 26: Zethu & Luukske & Rapoenzel & PamPapilio 27: Lumea & Suuskebab & Lama 28: Surf & 29: Janis 30: Tante Mars & naliey 31: Elegance & Doortje79 & Djaar77 & Jada1984 & Nana33 & mosie & Datumloos: Susan27 TESTMARATHON 1maart: * Bloempjuh23 2 maart: * lisa1983 * Janis * Scorpion * Suekes 3 maart: * Lumea 5 maart: * Heitjekarweitje * Ladypink 4 maart: *Julied 6 maart: * Bapsie * Calani 17 maart: * Joyce81 27 maart: * PamPapilio 30 maart: * Janis .. maart: * .. maart: * 149 Dames voor de Roze Villa 5 Zwanger , 9 Ongesteld , 0 Negatieve test , Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 13 Cyclus van slag , Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen![/quote] Het is aangepast hoor Krokodieltje. Verschoven van 13 naar 14 maart.