NOD Maart 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door djaar77, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    @even kijken of hun banner het goed doet...

2. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Had zo gehoopt op nog wat roze erbij vandaag, maar niks hoor :(

3. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    Ii wordt helemaal gek van mezelf ik heb zo'n koppijn en ben zzzzzzzzzzzzooooooooooooo moe..maar goed ik durf niet te denken dat het raak is ik wil mezelf niet zwanger denken maar dit heb niet eerder gehad maar miss komt het wel door de clomid..
    ik heb geen idee argghhh en ben ook best bang hoor heitje dat ik nega test zie er tegenop en ik heb ook zin om te testen..lekker he van tegenstrijdige gevoelens maar ben vast niet de enige.

4. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    jee wat ben ik ook weeeer moe!

Doortje! Om op je vraag terug te komen, ik denk niet dat het deze maand raak is, gewoon omdat mijn lichaam er misschien nog niet klaar voor is.. ook nu tijdens de vermoedelijke eisprong pijn in mijn onderbuik alsof ik ongi moet worden.. nooit eerder last van gehad.. Wel heb ik het gevoel dat ik er alles voor gedaan moet hebben deze maand :) wat het gaat worden zien we dan wel weer, zeker nog 2 weken wachten :) heerlijk die stress XD

Balen dat je ovu nog steeds posi aangeeft :( duurt best lang nu.. kun je dat geduld opbengen? ben je er wel al mee bezig om deze maand proberen zwanger te worden? Echt zoveel respect hoe je ermee omgaat.. Vandaag heb ik tijdens intervisie met collegae gewoon verteld dat ik zwanger ben geweest.. ik wilde het ook gewoon kunnen delen... ik had eerder de vraag gesteld of ze me niet chaotisch vonden de eerste weken... het was iig niemand opgevallen.. :)

5. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Ik heb vandaag een tweede testje gedaan en die is ook positief (pfieuw)! Dus...ik kruip eigenlijk nu pas op de roze wolk en wordt af en toe compleet gelukkig bijvoorbeeld op mijn werk tijdens een saaie vergadering. Haha.
    Ik hyper nog behoorlijk. We hebben het vandaag de ouders en zussen verteld. Ik kan namelijk toch niets geheim houden voor mijn familietje. Ze waren allemaal helemaal blij.
    Met mij dus goed en vrolijk. Veel dorst, vaak naar de wc en met vlagen beetje misselijk. Oh wat spannend allemaal!

Zo dat was mijn wolk...

Er is zoveel gekletst dat ik nu voor het eerst niet meer alles heb bijgelezen...sorry....was teveel aan het hyperen en blij zijn.

Nu durf ik dan ook voor het eerst te strooien met HCG

HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCHHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHHCHJCGHHCHHCGHCGHC

6. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    Nog maar 1 dag op de wachtbank dus ik dacht dan maar een relaxbank...

als we er niet meer gebruik van maken dan mogen de anderen hem ook gebruiken hoor !

http://www.zwangerschapspagina.nl/album_pic.php?pic_id=66999
    ik kan het plaatje hier niet neer zetten dus als iemand het wel lukt dan zie ik het wel..

7. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    hoi meiden kom net thuis lekker gegeten bij mams en men zusjes waren daar ook was weer even gezellig en wat afleiding. er is ook volop bij geklets hier zie ik ook nog geen ongie dus wacht het rustig af

8. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ik heb er even naar gezocht en zie dat het 'geen ei' betekent? Snap nog weinig van die site, mn engels is wel goed maar die termen zijn wel ff lastig hoor...
    Maarrrr, je zit nu op dag 16 zie ik? Misschien is je cyclus weer wat langer? Hoop natuurlijk niet zo lang als de vorige, pff daar moet je niet aan denken he!

Donderdag houden we een testmarathon met tot nu toe 5 deelnemers. Dan komt er vast wat ROZE bij!!

Denk idd niet dat wij de enigen zijn, hihi erg he! Heb je ook van die prikkende branderige ogen steeds? Zit ook heeel erg in dubio...zondag toen ik zulke zere tepels kreeg dacht ik voor 80%: ja het is raak! Maar heb nu weer flinke twijfels omdat ze niet meer zeer doen! En krijg meer een oni-gevoel. Welke test ga jij gebruiken? Misschien kunnen we dat ook bij het lijstje zetten. Ik gebruik een matcare test. In het plastic dus niet zo'n dipstick en ook niet de ultra.

@Princi: hee mama to be! Ik had ook een berichtje voor je achtergelaten met de vraag hoe het met je is en of je al een beetje gewend aan het 'idee' bent, niet gelezen dus maar leuk dat je toch wat gepost hebt en dat het goed gaat! Geniet ervan meis! En mn schepnet staat klaar hoor!

Denk dat ik even de 4e verdieping in de ROZE villa ga opzoeken voor een goeie massage! Of staat er een rij meiden? Is ook niet erg hoor, dan ga ik een paar deuren verderop wel even in de ROZE jacuzzi!

Volgens mij zitten er nog wat HCG restjes in! :p

9. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Nou, hier nog steeds geen positieve ovutest. Om gek van te worden. Na mijn miskraam nooit meer een duidelijke positieve test gehad, maar alleen maar lichte streepjes. Heb wel ovu-pijn. Niet zo erg als voor mijn zwangerschap.
    Zou morgen mijn eisprong moeten hebben, dus nu toch zeker wel een positieve test moeten hebben.

Sorry voor dit ego-berichtje!

10. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Ha Heitje,

Ik had jou berichtje wel nog gelezen en daarom begon ik ook aan mijn wolk-verhaal. Ik vind het leuk dat je aan me dacht!
    Dat had ik ook hoor. De ene keer dacht ja misschien is het wel raak en dan even later dacht ik, nee toch niet denk ik. Dus je kunt er weer eens niets van zeggen dus. Ik hoop het echt voor je, lekker met mee naar november!
    Ik kom donderdag zeker even kijken....stiekem op mijn werk als niemand kijkt ;) !

Succes met wachten!

11. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Hoi ff snel lol ik had een schoentje gedaan bij Rianne met daarin een briefje of ze sinterklaas daar mocht vieren. Tis zo rond sinterklaas dan toch. Of niet :(

12. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ohhhhhh Princi GEWELDIG!

13. Koeky

Koeky Fanatiek lid

ben er weer zoals jullie zien maar ik ga tukken ben gesloopt.

14. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Tuurlijk denk ik aan je! Vind het zo leuk! Echt ik gun het iedereen hier! Leuk dat je donderdag gaat kijken! Ik hoop dat de ongi zich niet heeft aangediend voor die tijd! Dat zou ik helemaal shit vinden... :x
    Nee, || lijkt me dan leuker hihi
    Had jij ongi pijntjes van tevoren? Andere pijn dan anders? Want het is niet zeurderig bij mij maar meer spierpijn-gevoel, als ik beweeg wordt het erger en af en toe steekjes van alle kanten. AAAAARghhh (die was echt hardop hier! Gelukkig ligt vriendje al op 1 oortje) ;)
    Morgen nog maar 1 dag! Jeeeeuuj dan ben ik hopelijk van mn onzekerheid af, vreselijk is dat! :oops:

Enne, zit ie lekker die roze wolk? Lekker zacht en warm zeker? :)

15. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    nee ik heb geen branderige ogen..ik twijfel ook zo erg loop de hele dag rond met een kip zonder kop..dus ik weet het ff niet meer wel heel veel hoofdpijn..verder ga ik met de kruidvat testen die van 2 voor 5 euro met een pipetje..

Dus afwachten AAAAAAAAarrrrrggghhhh maar gek genoeg kon ik nog steeds de aandrang negeren om het eerder te doen..

16. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Princi, wat fijn! Ben heel blij voor je!
    Mag ik alvast 1 HCGtje vangen voor volgende ronde? hahahaha!
    Slaap lekker allemaal!
    Dikke kus

17. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Hallo dames, wie is er nog wakker...

Ik ga zo slapen. Ben wel moe vandaag.

18. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Was voor mijn NOD ook al uitgegaan van een lange cyclus. Ben uitgegaan van 39, hetzelfde als mijn eerste cyclus. Dus zal me niet verwonderen als ik nu weer een lange heb.

19. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    Ik ga ook naar bed bleeghhh moe

20. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0