NOD Maart 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door djaar77, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    ja hoor yihaa, jij bent echt zwanger, en waarschijnlijk gaat het dit keer gewoon goed:) maar ik snal je zorgen

2. 1984

1984 Niet meer actief

Duidelijk een streep te zien hoor :D

Hoop dat ik in de nabije toekomst ook zo een mooie test in mijn handen krijg.

Nu nog wachten tot mijn :evil: doorzet duurt wel erg lang nu in vergelijking met de voor gaande maanden... Er is nu nog niks te zien maar temp daalt wel.

http://www.fertilityfriend.com/home/25bd9a

3. Bakerstreet

25 feb 2009
    21
    0
    0
    Amsterdam
    Hmmm kon het niet laten en heb toch weer getest, helaasssss..

Heb spontaan vanmorgen allemaal krampen, heb ik anders nooit....
    Zal blij zijn als het zondag is (en ik hopelijk weet hoe het zit).. Want bij alles wat ik voel ben ik nu zo alert!

Fijne dag vandaag!

4. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    Goedemorgen ladies nu nog steeds niks te bekennen hou vol tot maandag mits de :evil: zich niet aanmelden uitraard dan ga ik weer een testje wagen dus tot die tijd blijf ik volhouden.

Tjb zie ook een streep dus heel voorzichtig gefeliciteerd
    Yihaa ik zie op beide testen een duidelijke streep
    gefeliciteerd

5. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.518
    229
    63
    @yihaa; gefeliciteerd, vind de strepen erg duidelijk hoor!

@tjb; ik zie wel een streepje maar ik had dat 2 maanden geleden ook met die kruidvat test en na 1 dag liggen was hij nog ietsjes duidelijker maar toch ongesteld geworden. als ik jou was zou ik over 2 dagen nog een keer testen dan zou de streep dikker moeten zijn. ga voor je duimen.

6. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.518
    229
    63
    hier vind ik het vreemd gaan, had zondag avond wat rose verlies en maandag helemaal niks, dinsdag ochtend en middag weer rose verlies en vandaag tot nu toe weer niets, wel een ongesteldheidsgevoel en gisteren kon ik vanaf de stoel mn benen niet over elkaar krijgen van de pijn in mn buik. echt onderin net of ze er een mes instaken auwww. riep dit ook hard op mn werk oeps,,, zei maar dat ik mn been stootte. echt geen idee waar dat vandaan komt. hoop zo dat in niet ongesteld wordt.

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    das een streep das een streeep!! yihaaaaaaa...

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ tjb ik zie ook een streep hoor alvast voorzichtig gefeliciteerd
    @ Yihaaaa Jippie! gefeliciteerd meid!

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hmm het lijkt een streepje..maar ik vind deze testen zo onduidelijk..heb al zo vaak gezien dat er zo een streepje staat maar dat het niets was....over paar daagjes weer testen!!! dan weet je eht zeker...voorzichtige proficiat in ieders geval!

10. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Goedemorgen dames,

Iedereen lekker geslapen? Hier iig wel weer, zal we door het weer komen.
    Hier is de ongi bijna vertrokken en op naar de volgende klusronde, ik had het er laast met mijn vriendin nog over, dat het voorpret eigenlijk ook erg leuk is, nu ook ze had van de week Foe Yong Hai gemaakt, en ik zei ik wil dat recept ook hebben, die man van mij moet eerst maar weer goed eieren eten goed voor de produktie, nou we lagen in een deuk :)
    Ik moet wel zeggen dat ik er iedere keer minder mee bezig ben om zwanger te worden, ik wil het wel graag, maar toen we eindelijk de besluit hadden genomen wilde ik eigenlijk gelijk direct zwanger zijn! Nu heb ik van we zien het wel wanneer het ons wordt gegund, Natuurlijk hoop ik wel snel maar als het met twee of drie maanden is dan zie ik het wel.
    Ik zou het wel mooi vinden dat ik toch eind deze maand met jullie kan mee praten over de zwangerschap, want de villa is wel erg gezellig en van alle gemakken voorzien, dus ik wil eigenlijk wat dat betreft niet naar de auto ;)

Voor de dames die positief hebben getest van harte gefeliciteerd en ga straks met HCG strooien!

Nou dat was hem weer even van deze kant.

Groetjes

11. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Goeiemorgen dames,

Dames die zwanger zijn GEFELICITEERD!

Ik heb nu 3 dagen ovulatietsten gedaan, vandaag de derde en de streepjes blijven hetzelfde. Maar vanmorgen ook weer mijn temp omgenomen en die was nu 36.5 andere dagen hiervoor 36.6 tot 36.8 Maar als je tem zakt komt voolgens mij je ei eraan, dan zouden de ovulatietesten dat moeten aangeven raar hoor! Voel ook nog steeds geen ovupijn. Nu heb ik wel vlak voor de bruine afscheiding wat rekbaarslijm waargenomen. Dus misschien heb ik net voor de bruine afscheding wel voor een keer een gevoeloze eisprong gehad? En een erg vroege. Wel voelen mijn borsten wat gevoeliger aan. Het loopt allemaal wel heel raar deze maand. Weet niet eens meer waar ik vanauit moet gaan wanneer mijn NOD is.

Liefs van mamatje

12. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    tjb: beetje vaag nog, maar lijkt een + dus een voorzichtige gefeli!
    yihaa: idd: yihaaa! woehoe! gefeli meid!
    Streep is streep he!

Hier denk ik nu toch weer dat het niks is na het druk maken van gister.... vriend vroeg al of dat niet gewoon met de pil te maken kan hebben.. tja.. alles kan.. ben denk ik gewoon allergisch voor progesteron ofzo hahahaha ;)

13. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    oh ja.. en ego: nu 19! mensen in de buurt die zwanger zijn of net bevallen................. gister iemand bij sporten met de mededeling.....

14. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    grrr berichtje weg... nog een keer proberen...

Goeiemorgen ladies!

@TJB: het is voor mij een hele duidelijke streep! Ik zou er idd nog een testje wagen binnenkort. Spannend!
    @Yihaa: jaaaa, ik zie het duielijk hoor! Ik snap dat je wat onzeker en voorzichtig bent ivm met de miskraam in januari (zou ik ook zijn), het zou wel helemaal te gek zijn als het weer raak is he? (wat ik wel denk!)

ik ben aan het werk, dus ben er weer vandoor!

15. TJB

TJB Niet meer actief

yihaaa DAT IS NOU EENS DUIDELIJK POSITIEF! GEFELICITEERD!

Annie, ja ik had op ander topic ook al gehoord van die testen en had me al voorgenomen om over3 dagen eens opnieuw te testen. Heb veel te veel krampen om zwanger te kunnen zijn dus geloof er zelf ook niet echt in maar we zullen zien

16. yihaaa

yihaaa Actief lid

27 mei 2007
    207
    0
    0
    Bedankt voor alle felicitaties. Begint hier langzaam een beetje door te dringen.

TJB is zie toch wel een heel licht streepje hoor. Misschien nog een andere test proberen en 2 dagen wachten?

17. TJB

TJB Niet meer actief

Doe ik ook, had al van meerdere gehoord dat deze testen het wel vaker vals aangaven. En iemand had het ook over dat de streep dan zo dun was als een pennestreep. Dat was die vanmorgen niet maar nu wel dus ik haal wel even een ander soort en dan krijgen we uitsluitsel.....of ik word ondertussen ongi, kan natuurlijk ook

18. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    @ Yihaa: je bent zwanger!!!!!!!!!! yeaaaaah!
    @ Nedjla: :( toch wel jammer dat je ongie geworden bent. Maar wel mooi dat je idd een 28 dagen cyclus hebt.
    @ Tjb: ik zie het niet zo goed, hopelijk over een paar dagen wat duidelijker. Wel spannend hoor!

19. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    hoi ladies even een vraagje men ongie is er nog steeds niet maar ieder keer wanneer wij lekker hebben geklust dan heb ik even een klein beetje licht bruin afscheiding en daarna niks meer wie weet wat dit eventueel zou kunnen zijn

20. TJB

TJB Niet meer actief

Goed doorbloede bm? Dat er een adertje knapt of zo? Weet het anders ook niet

Deel Deze Pagina