NOD Maart 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door djaar77, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

goedemorgen dames.....

wat fijn om allemaal weer te lezen dat we weer een paar zo goed als zwangere dames hebben allemaal gefeliciteerd................ hier word het ook steeds spannender hoor nog geen druppie te vinden en ben al sinds vorige week gestopt met roken het smaakt me gewoon niet bahhhhhhhhhh ben ik errug blij om vond het toch moeilijk om te stoppen
    maar je weet waar we het voordoen..................wel al sinds vorige week veel moe en er lopen aders over me borsten heen dus hoop het zooooooooooooo

ps iemand lekker zin in kopje citroen thee ga nu lekker zetten.........

2. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - Belgiƫ
    Morgen!

@yihaaaaa: lekker vet gefeliciteerd meid! Je bent gewoon superzwanger!

@tjb: ik zou ook nog binnen 2 dagen een testje doen en dan hier komen showen! Lijkt me een + op de test, alleen is ie nog niet zo duidelijke

Sorry dat ik zo weinig gereageerd heb de afgelopen dagen, maar ik loop al een hele tijd met hoofdpijn (ben migrainepatientje...) en het gaat maar neit over. Nu gaat het goed, maar ik voel toch nog een druk in men hoofd...

Naja, hopen dat het vanaaf weg is, want heb me al zo'n tijd zin in men ventje... ;) Maar met slaande hoofdpijn is er ook niks aan eh :)

Zo, effie paar dingen regelen en dan kom ik terug spieken !

3. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Goooooooeeeeiemorgie!

@tjb: ik ben niet zo goed in het aflezen van die + testen maar ik lijk ook wel wat te zien! Spannend hoor! Succes met de volgende test!

@Yihaaa: yup, een strepenfestijn bij jou! :D

Alvast een voorzichtige gefeliciteerd aan jullie beiden! Wij willen ROZE wij willen ROZE!

@mermaid: succes met je dag doorkomen! En lees dat je morgen gesprek hebt! Is het de eerste? Veel succes hoor! Hoop dat je snel een andere baan hebt!

@Lydia: goed zo meid! Heeft de pet met het briefje toch geholpen tot nu toe in ieder geval! ;)

@babylove: Sjemig, zo knap dat je het vol kan houden met nog niet testen, helemaal na die vage test van gister! En dat bruine na het klussen...geen idee? Denk misschien ook door het stoten iets geraakt? Het kan in ieder geval geen kwaad denk ik.

@ladypink: niet ongi worden hoor! Jaag ze weg!
    Lees dat nedjla al ongi was geworden, kun jij haar dan weghalen van het lijstje? :( Ow dat klinkt wel hard...meid echt balen, maar idd wel goed dat je een 28 dagen cyclus hebt!

@Joyce: sjow hee, woon jij in baby-verwek-land ofzo? Echt heel veel nu die zwanger zijn bij je! Ik ken er op dit moment maar 2! De andere (7) zijn al bevallen!

@Jessica: you go girl! Heel goed dat je bent gestopt met roken! En nu volhouden he! Zelf ben ik inmiddels al ruim een half jaar gestopt en voel me echt stukken beter! Wil nooit meer terug naar dat oude stinkleven...

Ik wil ook niet uit het ROZE huis, ben er zo aan gehecht! Al die luxe en gezelligheid hier! Hebben ze die ook in de Audi? Misschien moet ik er dan maar voor zorgen dat we pitstops maken langs allerlei luxe plekken! Pff hoor mij nou praten, ik doe alsof ik al ongi ben!
    Voel me ook slapjes en beetje beroerd. Pff en dat terwijl ik zo moet gaan fitnessen met mn zus...yak ik ga maar rustig aan doen! En heb voor de zekerheid maar een tamponnie in gedaan voor het geval ik daarna een bloedbad heb!
    Ben officieel sinds vandaag bang voor de kleur ROOD!!! :confused: Auw doet al pijn aan mijn ogen!

4. Julied

Julied Actief lid

23 jan 2009
    274
    0
    0
    Belgium
    Hello meiden.

Hartelijk gefeliciteerd aan diegene die intussen zwanger zijn! Ik had me al afgemeld maar ben terug bij maart aangezien ik 1 dag bruin verloor (heel weinig) en nu niets meer, geen druppel, dus ik weet niet goed wat ik ervan moet denken... :(

5. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Heb je al een testje gedaan? En ben je normaal wel regelmatig ongesteld?

6. Julied

Julied Actief lid

23 jan 2009
    274
    0
    0
    Belgium
    Nou, ik heb al 1 keer 35 dagen overtijd geweest, maar nu reken ik langste cyclus (op 1 na) 32 dagen. En ja, gisteravond getest en negatief. Ik weet gewoon niet of het kan dat ik zo een late innesteling heb gehad? Ik zal dus maar een weekje afwachten...

7. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Ik baal enorm....volgens mij begin ik ongesteld te worden...beetje bruin bloedverlies... :evil: :evil: .....etterbakken zijn het..

8. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Of een wondje op je bm en dus oud bloed.. of wellicht toch de ongi die eraan komt maar niet door zet.. of je bm die niet helemaal goed sluit en door het stoten wat los laat..

9. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    denk het ahhahaa.. hoop dat het aansteekt ;)
    er zijn er nu 4 bevallen.. dus dat zijn er nog steeds 15 :confused:

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ heitje: Ja morgen is mijn eerste gesprek. Ik verwacht er niet zo veel van, de functie-omschrijving in de vacature is nogal sumier en ik krijg niet goed helder wat nou precies de werkzaamheden zijn. Ik ga dat dus tijdens het gesprek proberen te achterhalen. Vrijdag heb ik ook een sollicitatiegesprek, alleen is dat qua reistijd weer niet ideaal. Verder was ik voor een super-leuke uitdagende functie voorgesteld bij een bedrijf, maar zij gaan eerst kandidaten uitnodigen wiens werkervaring beter aansluit op de functie :evil: . Dus.....t is allemaal even afwachten. Ik baal wel behoorlijk dat ik bij dat laatste bedrijf niet op gesprek mag komen.

11. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    jeetje dacht ook men ongi komt eraan maar zie niks en ja ben al twee keer bevallen dan staat de baarmoeder zowiezo iets open nou ja ik kijk wel alles gaat me nou dwars zitten door die onzekerheid je moest eens weten hoe ik me vol hou om niet te testen het is een hele opgave voor mij aangezien ik altijd gelijk wil testen en weten wat er speelt bij mij

12. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Meiden ik ben er ff niet, moet nodig stofzuigen! De katten hebben IN de plantenbak zitten prutten! Grrr lekker....

13. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    *ksttt jaagt de duivels weg bij de dreigende ongies!* Heitje, Chicken en de rest: think pink!

14. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Dat klinkt wel goed hoor. Spannend en hierbij even wat geduld je kant op gegooid om het nog even vol te houden tot je kunt testen.

15. Jessica26i

pfff nou dat niet testen vind ik toch ook wel moeilijk misschien dat ik er vanmiddag stiekum eentje tegen aanknal hahahhahahaha of toch niet......

16. Nikita33

Nikita33 Actief lid

7 nov 2008
    196
    1
    0
    Gefeliciteerd voor alle zwangeren :D Ik ben vorige week naar de gyn geweest voor fertiliteitsonderzoek en zij zei met de echo dat mijn ongi er aan zat te komen... Dussss weer geen hoop deze cyclus..
    Voor alle anderen, veel succes! Er kan nog meer roze bij :D

17. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    he bah nikita...vervelend hoor! Wel goed dat jullie nu onder controle zijn. Zitten jullie nu officieel in de MMM of nog niet? succes iig!

18. yihaaa

yihaaa Actief lid

27 mei 2007
    207
    0
    0

Bewoners NOD maart

1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79 &
    2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1 & Scorpion & Suekes
    3: Suuskebab & Marieken & Lotte1987 & Gepke1979 & paddy82 & 1984 &
    4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje & Ninoshka & Monica076 & Julied
    5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke & Mosie & Toetje & Lynette84 & chicken1975 & Ladypink
    6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Done & Majella & Gabylee & lente1973 &Bapsie & Calani & Jessica26i
    7: Rosa84 & Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Goedleven & Demisem & Aleida &
    8: Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & demisem & ausilia
    9: Miracles & Bootsy & Jose13 & Anne19791980 & Dani11 & Krumeltje &
    10: Susan71 & Charmedknorrie & Yvie &
    11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & tata &
    12: yvy30 & joyce81 & 1985Breezer &
    13: Koeky & Inge08 & Bloempje83 & Mgwc & Muppet80 & Wgev & Misschienmama & Pooh82 & Emmy X &
    14: Nonja & Jazy & Krokodieltje &
    15: Margriet80 & Bink & JvS & ijsvogeltje & Angel1982 & Mcellie & beebie82 & Mamatje77 &
    16: Lafje & Snoes4rx &
    17: Iza88 & Nienke07 & Annie1979 &
    18: Knippy & kattja & Fempje
    19: yootje & Ingrid74 & Sweetcandie &
    20: Saz667 & Pebbels25 & Ricmar & Lieseleentje &
    21:
    22: Moosje25 & ivisser16 &
    23: Sammie88 & mexicang & Love Child & Angelea & Suzanne68 & Desmo &
    24: Lieselke & Maartje84 &
    25: Hanneke88 & Xenas81 & Wondertje & Loontje4 & Vizzle & Meggytje
    26: Zethu & Luukske & Rapoenzel & PamPapilio
    27: Lumea & Suuskebab & Lama
    28: Surf &
    29: Janis
    30: Tante Mars & naliey
    31: Elegance & Doortje79 & Djaar77 & Jada1984 & Nana33 & mosie &
    Datumloos: Susan27

TESTMARATHON

1maart:
    * Bloempjuh23

2 maart:
    * lisa1983
    * Janis
    * Scorpion
    * Suekes

3 maart:
    * Lumea

5 maart:
    * Heitjekarweitje
    * Ladypink

4 maart:
    *Julied

6 maart:
    * Bapsie
    * Calani

17 maart:
    * Joyce81

27 maart:
    * PamPapilio

30 maart:
    * Janis

.. maart:
    *

.. maart:
    *

149 Dames voor de Roze Villa
    6 Zwanger , 9 Ongesteld , 0 Negatieve test , Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 13 Cyclus van slag , Vlindertjes

Om de lijst te veranderen:

*klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG]
    *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!

Even kijken of ik het ook kan.
    Heb mezelf roze gemaakt!

19. jazy

jazy Actief lid

hej meiden net weer een testje gewaagd en weer een heeel vaag 2de streepje! pff wat een onzekerheid! had er zaterdag ook 1 gedaan en die zag ik de volgende dag pas en nu zag ik hem binnen de tijd. Ik hoop dat ie volgende week duidelijker word. Tot dan zit ik nog in onzekerheid.

groetjes jazy

20. Jessica26i

Hey hoop dat het raak voor je is anders moet je ff foto maken en in je album plaatsen ;)

Deel Deze Pagina