ja erg vervelend idd. We wachten maar af. Doe steeds de tampon test hihi maar niks te zien hoor. Heb ook absoluut geen krampen niks. Succes allemaal! Groetjes
Jessica26i: wanneer was je 1ste dag laatste menstruatie? Het bruine was de 8e febr. Het rode de 10e...
owja ik heb trouwens geen idee waar ik in me cyclus zit. ben 7 feb ongi geworden en toen hebben we alleen 13 en 14 feb geklust. en daarna afgelopen donderdag pas weer. dus of ik kan wel heeeel erg vroeg posi testen. of het moet de 13de 14de gebeurd zijn. zit pas op de 25ste dag van me cyclus. en heb getest met sensitest. xx jazy
@Lin: wat jammer van je mk meid... Sterkte hoor... Maar wel goed dat je nu zeker weet dat je in je vruchtbare dagen zit, da's al heel goed nieuws! Veel succes hoor !
dan ben je eigenlijk wel een beetje laat met klussen ik zit op 6 feb en mijn vruchtbaarste dag was op de 19de maar weet niet hoe jouw cyclus loopt.....
Ik ben heel onregelmatig mijn kortste cyclus was 30 dagen en langste 9 maanden en alles wat daar tussen in zit.. en dit had ik dus nooit verwacht! ik heb een vertraagde schildklier en ben eindelijk goed afgesteld
meiden ik wordt helemaal gek van mezelf zit hier letterlijk de dagen af te tellen nog 5 dagen voor dat ik weer een test ga doen ik kan er niet mee ophouden om eraan niet te denken blijft maar spoken net weer bij het boodschappen doen lijkt net of als ik alleen maar babies in men beurt zie en ook alleen maar kinderwagens
Pffff Ben even niet geweest, de zijn afgelopen woensdag doorgebroken. Dus mijn nieuwe NOD is 21 maart. Wel lekker op zich een korte cyclus. Ben sinds gisteren van mijn ongi af, en vandaag beginnen mijn vruchtbare dagen alweer
Heey Meiden, ik moet eerst nodig bijlezen. Problemen met ons draadloos internet :x Komt straks iemand voor langs. Bij mij nog geen duivels, als ze er morgen nog niet zijn gooi ik er een testje tegen aan. Zal eerst even gaan lezen. Voor diegene die al zwanger zijn, van harte gefeliciteerd. Groetjes Mariska
hier ook een ongeduldige! Ik moet nog 6 dagen wachten tot mijn NOD....wat duurt dat wachten toch altijd lang! @babylove1, hier nog één die alleen maar zwangere dames, baby's en kinderwagens ziet.....pffff....ik wil ook!