heb alles bij elkaar opgeteld en gedeeld door 5. Dat is 29 Heb dat ingevoerd en kom uit op 7 Februari 2008 Eerste dag van je laatste menstruatie 19 Februari 2008 Een beetje vruchtbaar 20 Februari 2008 Vruchtbaar 21 Februari 2008 Erg vruchtbaar 22 Februari 2008 Eisprong 27 Februari 2008 Innesteldag 7 Maart 2008 Vanaf hier kun je testen 14 November 2008 Vermoedelijke bevallingsdatum Dus zet me maar op 7 maart. Dames, 2 jaar geleden op 5 maart positief getest! Die ligt nu boven te slapen. Spannend!
Maart 2009 1: Daphne1984 & Lumea & lisa1983 & Eveline79 & 2: Bloempjuh23 & Janis & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1 & 3: Suuskebab & 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Mosie & 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Mgwc & 7: Rosa84 & Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria 8: Djaar77 & Nikita33 & Margriet80 & mermaid 9: Bootsy& 10: Bapsie & 11: Brendaa & Aloeetje 12: yvy30& 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 2 maart: * lisa1983 3 maart: * Lumea 8 maart: * Djaar 77 * Bapsie .. maart: * .. maart: * .. maart: * .. maart: * .. maart: * 37 Dames voor Pink Baby Dust 1 Zwanger , 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! @ Mamaria: ik heb je erbij gezet. Enne...we gaan voor roze hè deze maand!
Deze maand is mijn zogenaamde laatste kans om ong 2 jaar tussen mijn kinderen te krijgen. En volgende mijn mijn zogenaaam de laatste kans om voor mijn 30ste een compleet gezin te hebben. (mijn meissie wordt in november 2 en ik word in december 30)
Hoi allemaal. Op naar ronde 3. ook ik ben gisteren ongi geworden. en na veel ga ik met goede moed weer lekker aan de clomid. Groetjes.
Wat is clomid nu eigenlijk, wanneer begin je daarmee en hoe kom je eraan, wat doet het, enz. Heb het nu al vaak gelezen, maar wat et is? Weet et nie?
Clomid wordt alleen door artsen voorgeschreven. Dit voor mensen met "vruchtbaarheidsproblemen". Wordt veel voorgeschreven als je PCOS hebt.
Oh, okay, bedankt voor je antwoord... Ik wil nu ook alles wel aanpakken. Was bij de huisarts voor mijn hoesten en gooide ff een balletje op dat wij ook al ff 'bezig' zijn. Hij zei dat hij er pas naar wilde kijken als we een jaar bezig zijn, nog ff wachten dus (of liever niet natuurlijk, hopelijk is het voor mei nog raak!)
Voor mij is het ook op naar de volgende ronde... Ben dit keer positief.. kom maar op met de nieuwe ronde.. Wil iemand mij bij 9 maart schrijven.. Alvast bedankt en iedereen heel veel succes. groetjes Jose
Maart 2009 1: Daphne1984 & Lumea & lisa1983 & Eveline79 & 2: Bloempjuh23 & Janis & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1 & 3: Suuskebab & 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Mosie & 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Mgwc & 7: Rosa84 & Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria 8: Djaar77 & Nikita33 & Margriet80 & mermaid 9: Bootsy & Jose13 10: Bapsie & 11: Brendaa & Aloeetje 12: yvy30& 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 2 maart: * lisa1983 3 maart: * Lumea 8 maart: * Djaar 77 * Bapsie .. maart: * .. maart: * .. maart: * .. maart: * .. maart: * 38 Dames voor Pink Baby Dust 1 Zwanger , 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! @ Jose: ik heb je erbij gezet.
Ik las ook laatst hier op het forum iemand die het via internet wilde gaan bestellen. Dan vind ik je echt een rund. Dames, aub alleen op doktersadvies. Je weet niet wat voor troep er in die pillen zit die je via internet koopt en voor hetzelfde geld ben je na het slikken van die pillen dus wel onvruchtbaar.
Tja Zethu.... Sommige dames (stellen) zijn er maar heel even mee bezig, zoals al mijn vrienden. Wij zijn het enige stel zonder kids. Mijn man wilde nooit. Nu is hij EINDELIJK zo ver en was ik natuurlijk zo blij als een klein kind, en nu lukt het niet... Zonde van al die jaren wachten denk ik nu... Maarja, laten we hopen dat 2009 het jaar van de roze wolk wordt. Voor iedereen!
Maar gezien de NOD nog niet doorzet, is er een geringe kans dat van de lijst gehaald kan worden, maar je hoort nog voorals nog kom lekker logeren in rose huisje
Hallo Maart-dames, Ik wil er ook graag bij Mijn naam is Esther en ben 28 jaar(sinds gister).Mijn vriend en ik zijn vandaag gestart met de 5de ronde. Eigenlijk zou morgen mijn nod zijn,maar helaas.... Had me vanmiddag net aangemeld voor nod februari, maar had mijn bericht nog niet ingetypt of daar kwamen de krampen Dus nu ben ik hier. Voor iedereen....heel veel succes en ik ga duimen dat iedereen aan het eind van maart in blijde verwachting is. Liefs Esther
Hey Esther, welkom Gezellig zo, steeds meer erbij... Hopelijk alleen nog voor deze maand onder dit topic!