@Lyn: wat verdrietig van de miskraam.. wel geod om te horen datje eitjes er bijna klaar voor zijn! @Jazy: ik zie wel een streepje hoor! misschien is het een idee om een test van een ander merk te doen? pfff verveel me op mijn werk....
ppfff wat een klets miepen hier zeg dit is pas mijn eerste ronden en ik ben er van uit gegaan van een cyclus van 28 dagen,en ik snap eh teff niet meer ik teste afgelopen zondag een posi ovu test toen had ik ook al een beetje last van mijn ei,maandag een lichter streepje dinsdag een nog lichter streepje en vandaag weer een vette dikke posi streep :-k snappen jullie het? oja ik heb wel sinds vandaag heel veel pijn aan de linker kant van mijn buik echt mijn eisprong dus,mischien dat ik hem pas vandaag of morgen heb,maar wel raar dan dat ik afgelopen zondag al een posi ovi test had mischien dat dat komt omdat ik s'morgens met mijn eerste urine teste,want ik las later in de bijsluiter dat ik hem niet met ochtend urine moet testen dus sinds maandag test ik hem s'middags.dus is hij denk ik zondag vals geweest.heeel verhaaal blablablabla hihihi
Spannend, gelukkig is je cyclus meteen goed gegaan. De mijn is bij de 3de maand pas goedgegaan denk ik aangezien ik sinds de 3de maand gewoon 35 dagen heb en dat iedere keer precies klopte. Alleen nu dan niet. Spannend hoor allemaal, ik voel ook nog niet echt iets.
Nou heitje..ik ben nog niet ongi maar had de hele nacht buikpijn en hoofdpijn om gek van te worden vanochtend was ik misselijk...nee heel duidelijk hoor nou als ik morgen niet ongi ben test ik gewoon wel.. jammer nidlja ik zal wel vanaond het lijstje aanpassen ben nu niet thuis en ik heb mn lijstje ook in word staan..hihi dus indd ben je naam ff kwijt goed idee word..nou ben er vanavond wel weer ga ff naar bed ben kapot..ben nog steeds zo moe steeds..
ik ben er weer vandoor! Succes allemaal met wachten....en hopenlijk snel weer een aantal zwangere dames erbij!
Wauw wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die er zoveel mee bezig is de laatste dagen voor je NOD. Zelf ben ik erg onregelmatig ongesteld en weet dus niet wanneer ik kan gaan testen. Hmmm Wel erg veel pijn aan mijn borsten en tepels en af en toe wat steken in de liezen, maar dat is allemaal ook niet voor het eerst. Arghh afwachten maar.
@ Hanneke: Fijn hè om te weten dat je niet de enige bent. Ik word, nu mijn NOD nadert, ook steeds onrustiger. Zou t wel.....zou t niet.....AAAHHH om gek van te worden. Wanneer kan/ga jij testen? Edit: ik zie t al. Je weet niet wanneer je kan testen ivm onregelmatige cyclus.
Hey hey dames Ik babel niet echt vaak mee hierroo .. maar mijn NOD is vandaaag en er is nog niks te zien LETS HOPE Ik zit keihard te duimen voor mezelf haha duimen jullie gezellig met me mee Ik denk dat ik overmorgen een test er tegen aan gooi wnat ik kan altijd morgen nog worden. maar meestal heb ik 1 of 2 dagen van te voren altijd pijn en heb nog niks maar ja .. kan altijd verandering in komen .. !
@Lin71: wat erg om te lezen van je miskraam. Veel sterkte meid! @Jazy: ik kon nog niks ontdekken op je testje helaas. Over een paar dagen maar weer testen en dan natuurlijk 2 dikke || strepen! @tampontest: was da? om te kijken of er diep van binnen slijmpies of bloed zit ofzo? @Joyce: jij bent echt een reken-nerd! hihi handig hoor! @mariska: vroeg me al af waar je bleef met een posi-test! Doe je mee morgenochtend met onze testmarathon om 9 uur? @hanneke: doe jij ook mee morgenochtend? Ladypink heeft het deelnemerslijstje! Ff een vraagie dames: ik ging net sporten met mijn zus en zij vertelde dat ze erachter kwam dat ze vorige week woensdag een pil was vergeten in te nemen op haar pilstrip. Toen kreeg ze geloof ik een paar dagen terug een doorblaakbloeding en kreeg ze een vermoeden dat ze misschien zwanger zou kunnen zijn. Gisteravond heeft ze toen een test gedaan en die was negatief. Ik zei meteen: dat is toch veel te vroeg? (want die vergeten pil was in week 1) Zij zegt: nee want dat hormoon zit gelijk in je lichaam... Ze weet niet dat ik bezig ben voor een kindje en ik zei dus maar zoiets van: nou ja volgens mij kan het nog niet en moet je het maar afwachten. Ze is nu overtuigd dat ze niet zwanger is en rookt en drinkt ondertussen vrolijk door. Hmpf toen had ik nog een excuus dat een vriendin van mij pas heel laat testte en dat sommigen dus dat hormoon niet zo snel aanmaken... geloofde ze niet, zucht! Wat moet ik nou? Nou ja, als ze zwanger blijkt te zijn zal ze dat wel snel gaan voelen denk ik toch? Ik zei al: let maar goed op je lijf of je niks merkt dan! Zo hee, als zij zwanger zou zijn zou ik echt blij voor haar zijn! Maar dan is het wel op een rare manier gegaan...zijn wij zo hard bezig en ja, zo kan het ook gebeuren dus. Het sporten ging wel moeizaam trouwens, had af en toe een knalrooie kop en erg last van mn onderbuik. Net thuis meteen de tampon eruit getrokken, en ik keek ongeveer zoals deze emoticon: Maar, kon nog geen enge kleur ontdekken! Nu prikkelend gevoel in mn buik en af en toe links wat steekjes. En heb de hele tijd zo'n honger maar als ik wat eet weer niet Meiden vind het zo spannend! Als het zo is kan ik het echt niet geloven hoor! Ik ga maar uit van een nega-test, dan kan het alleen maar meevallen hihi. Willen jullie voor ons allemaal duimen voor morgenochtend 9 uur? Tenks!
zo was er weer eventjes dames nog 2 dgn voor me nod nou spannend hoor ppfff hoop dat het deze maand wel raak is hoor maar ng ff afwachten......heb nog geen ongi krampjes en ook nog steeds niks dus ook even duimen voor mij dan duim ik allemaal voor jullie dames en zal nog ff beetje strooien met die kreeg ik van mijn vriendin op msn hihi hcgtjes *************************** *************************** ************************* hoop dat het geluk brengt hihih
@heitje: nou, da's inderdaad een heel groot toeval dan... Wel een mooi kadootje voor je zus dat er dan aan verbonden is, maar idd, hcg komt pas merkbaar vrij na 3 weken zwangerschap (week tot 10 dagen na innesteling). Elke vrouw heeft zowiezo hcg in haar lichaam, maar <5microgram, mss dat ze dat bedoelt... En ja, begrijp dat je het aan een kant geweldig zou vinden voor dr, maar langs de andere kant zal er ook waarschijnlijk een diepe zucht komen... nou, ikhoop dat jij ook snel op roze mag!
jeetje de hele pagina is uit zijn verband! enniewee, @ alle testdames morgenochtend: Ik duim voor jullie! kan het pas morgenmiddag komen bekijken! Ik hoop dat ik dan van mijn stoel afdonder van al dat ROZE! @jessica: best knap dat jij al met hcg kan strooien terwijl je nog niet weet of je zwanger bent wat ik wel voor je hoop natuurlijk!
nee ik kreeg ze van een vriendin van mij over de msn die is zwanger van een zoontje en moet in juli bevallen en die weet dat wij ook bezig zijn en ik d8 ik stuur ze ff doornaar jullie