je zusje: Ja je maakt meteen aan, na innesteling en dan verdubbelt het zich. op de matcare site kun je zien waarom die wel al vanaf 6 dagen voor NOD kan. jezelf: je hebt een tampontest gedAan1 hahaha lastig hoor... en ja.. ben rekennerd.. ben engineer hahaha... sorry.. Dames: weet iemand waar ik nadjilia ofzoiets kan vinden? dan post ik dalijk de lijst weer ff....
hahaha! Ja en uit zn verband is irritant! Ik zat al de hele tijd de pagina te vernieuwen, dacht dat het aan mn laptop ofzo lag of dat ik op een raar knoppie had gedrukt! Bedankt voor je antwoord Lieselke! Ik wacht wel af of mn zus nog met gekke klachtjes komt! En Joyce: wahahaha oke dat is dus een tampontest, wat idioot! Ik had hem alleen ingedaan voor t geval ik ongesteld zou worden tijdens het sporten. Ik dacht dat het zoiets was als: tampon erin doen, ff wachten en dan eruit trekken om te kijken of er wat aan zit. Als je ongi wordt komt dat toch vanzelf wel naar buiten?
@ tjb: Het is een brede streep. Ik vind het duidelijk genoeg. Als je twijfelt kun je natuurlijk over 2 dagen nog een keer doen. Maar moet zeggen dat ik precies hetzelfde heb gehad met dezelfde testen. Ik haal die iig nooit meer! @ Yihaaa: duidelijk hoor, Voor jou een volmondige GEFELICITEERD! @ babylove: ga je echt tot maandag wachten? Knap hoor! @ mamatje: de temp gaat door de ovu juist omhoog. @ jessica en heitjekarweitje: goed dat jullie gestopt zijn met roken. Ik ben zelf nu 8 maanden gestopt, en ook ik voel me steeds beter (mss ook omdat ik nu ben gaan sporten?) @ mermaid: balen van dat ene bedrijf zeg! Hoop dat je snel iets leuks vind! Ik moet uiterlijk volgende week vrijdag te horen krijgen of ik mijn contract wel of niet verlengd krijg. @ nikita: balen. Maar dat werd tegen mijn beste vriendin ook gezegd, maar ze werd maar niet ongi. Ze was zwanger, in middels al 38,5 week! @ jazy: ik weet het niet met de test. Maar als ik in de lijst kijk zie ik dat je NOD op de 14de staat? Klopt dat dan wel? @ Lin: balen van de MK, maar welkom. Veel klusplezier met deze vruchtbare dagen! @ bollemieke: balen van je ongi, maar gelukkig mag je hier nog blijven! @ mj83: je moet altijd uitgaan van rood voor de 1ste dag! @ paske: balen van je ongi, maar succes hier in dit gezellige huis! @ mercedes: spannend zeg meid! Ik hoop het voor je! @ fempje: mss 2 eitjes? ik weet het niet hoor. @ miracle: spannend! @ paginaindeling: aaaaaaaaaaaaaaah, ik moet ineens naar links en rechts scrollen! wat is er gebeurd? @ hier: nu ik na ruim een half uur eindelijk bijgelezen ben ga ik me maar eens sporten
ja dat vond ik dus ook vandaar dat ik ze hier ff heb neer gegooit hahha voor mezelf en voor jullie allemaal...........
@ uit zijn verband/ links naar rechts scrollen: Luister even naar nerdje joyce hahaha.. nee grapje.. uhm.. het kwam omdate jessica heel veel * achter elkaar had gezet en toen dacht de pagina: hee das een heel lang woord! En daarom moest het.. @ heitje: ja klopt.. das de snelle manier.. maar eigenlijk is die van jou ook een soort van test
Is het niet evengoed dan vergezocht? Als er dan bloed in je tampon komt die er dan zit als test komt het er 5 min later toch al uit? Of gaat het heel langzaam dan? Ben ik nou blond haha Zie het nut er niet van in? Snap het wel voor als je bijv bruine slijmies hebt die je anders niet ziet ofzo...
Wil iemand mij op rood zetten in het huis...de hebben helaas doorgezet. Ik doe dus morgen ook niet mee met de test om 9:00. Vanavond even balen en dan weer met frisse moed op naar de volgende ronde!
oh annette wat vreselijk balen zeg bah bah bah bij mij nog ff niks ................op naar volgende ronde
@paginaindeling: als je heel veel dezelfde symbooltjes na elkaar post of als je onderschrift te lang is, wordt de pagina een stuk breder. Best niet doen dus @zethu: wat een update meid! Hoe is het met jou verder?
Zeker balen...ik was er ook zo mee bezig deze keer, dan is de teleurstelling gewoon best groot. Maar goed, sommigen zijn al veel en veel langer bezig, daar moet ik ook maar aan denken. Ik ga gewoon verder met duimen voor iedereen die z'n NOD nog moet krijgen.
Ja ik ben zelf ok benieuwd bij mij ga er niet van uit maar goed nog geen druppie bruin/rood dus laten we hopen.......
Soms zakt het langer.. hahaha.. geen idee... doe het zelf ook niet dus... alleen zelfde als jij, vast een tampon er in voor stel je voor dat.. anders geeft het ook zo'n troep he
Dames wat gaan we vanavond eten ? hihih was ik benieuwd naar wij eten lekker pizza aangezien mijn mannetje vanavond de markt moet opzetten van zijn vader en optijd moet eten morgen weer lekker markt hier.........laat het nu maar droog blijven anders is me ventje zo nat.......
Ik ga spinazie maken met een gehaktschnitzel. Blech vind spinazie helemaal niet lekker maar moest het van mezelf kopen want het is zo gezond, hihi...