bah das minder, als het echt zo is mag het wel doorzetten dan maar kan het geen innesteling zijn? dat is mijn ervaring van gekleurde afscheiding 2 maanden geleden
Dat heb ik nou net zo maar heb toch geen test in huis dus kan niet eerder testen als vrijdag want ik wil 's ochtends doen dus
Fijne avond dames ga richting slaaphok hihhih ik probeer er morgen optijd bij te zijn zodat ik gelijk kan kijken of we meer roze hebben hiihhh nou slaap lekker iedereen
@ ongi dames: balen, meer succes in de volgende ronde. @ mermaid: ja ik hoop ook op contract verlenging. Ik ben benieuwd wanneer mijn tl het gesprek wil doen @ lieselke: Je krijgt vanzelf zo'n lange update als er zoveel gekletst wordt. Verder gaat het goed me me hoor. @ babylove: Ik maak me nu ook niet meer zo snel gek met allemaal testen sinds de vorige ronde. @ elegance: pffffffffff 13 uur werken. Hoe hou je het vol? @ grote voeten: tja, ben 171 en leef op maat 41 @ BEG: eindelijk ongi meid! werd eens tijd. Op welke dag zat je inmiddels?
jah...dat wel..maar buikpijn rugpijn..moodswings...moe...dat zijn allemaal tekenen die ik tot nu toe iedere maand heb en dan word ik binnen 3 dagen ongi..dus nog 2 dagen...en dan verwacht ik het wel... We zien wel...misschien is mijn lichaam weer raar aan het doen....heb enkel afgelopen zaterdag geklust...dus dan zou het dan raak moeten zijn..en dan zou ik nu nog 1,5 week niet ongi moeten worden voordat ik iets kan testen..
Tja, dat dacht ik vorige maand dus ook, maar toen werd ik ook ongesteld. Ik ga er nu dus ook maar vanuit dat ik ongesteld ga worden en dan kan t altijd nog meevallen . Edit: verschil met vorige maand is wel dat de afscheiding minder veel is en vorige maand was ik echt bere-chagerijnig de week voor de ongi, en dat heb ik nu ook niet (is het thuisfront erg blij mee, haha)
Ben op de 91 dag ongi geworden, had de 2 dagen er voor nog bruinverlies wat maar niet wilde doorzetten. En nu stroomt het er zo wat uit hihi beetje ranzig maar ja, grote schoonmaak, aangezien ik bijna 3 maanden niet meer ongesteld was geworden. Hoe is het verder met jou Zethu?
1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79 & 2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1 & Scorpion & Suekes 3: Suuskebab & Marieken & Lotte1987 & Gepke1979 & paddy82 & 1984 & 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje & Ninoshka & Monica076 & Julied & Nadine29 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke & Mosie & Toetje & Lynette84 & chicken1975 & Ladypink 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Done & Majella & Gabylee & lente1973 &Bapsie & Calani & Jessica26i & Bakerstreet 7: Rosa84 & Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Goedleven & Demisem & Aleida & 8: Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & demisem & ausilia 9: Miracles & Bootsy & Jose13 & Anne19791980 & Dani11 & Krumeltje & 10: Susan71 & Charmedknorrie & Yvie & 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & tata & SSV 12: yvy30 & joyce81 & 1985Breezer & 13: Koeky & Inge08 & Bloempje83 & Mgwc & Muppet80 & Wgev & Misschienmama & Pooh82 & Emmy X & 14: Nonja & Jazy & Krokodieltje & 15: Margriet80 & Bink & JvS & ijsvogeltje & Angel1982 & Mcellie & beebie82 & Mamatje77 & 16: Lafje & Snoes4rx & 17: Iza88 & Nienke07 & Annie1979 & 18: Knippy & kattja & Fempje 19: yootje & Ingrid74 & Sweetcandie & Lin71 20: Saz667 & Pebbels25 & Ricmar & Lieseleentje & 21: Paske 22: Moosje25 & ivisser16 & 23: Sammie88 & mexicang & Love Child & Angelea & Suzanne68 & Desmo & 24: Lieselke & Maartje84 & 25: Hanneke88 & Xenas81 & Wondertje & Loontje4 & Vizzle & Meggytje 26: Zethu & Luukske & Rapoenzel & PamPapilio 27: Lumea & Suuskebab & Lama 28: Surf & 29: Janis & bollemieke 30: Tante Mars & naliey 31: Elegance & Doortje79 & Djaar77 & Jada1984 & Nana33 & mosie & Nadine29 Datumloos: Susan27 TESTMARATHON 1maart: * Bloempjuh23 2 maart: * lisa1983 * Janis * Scorpion * Suekes 3 maart: * Lumea 5 maart: * Heitjekarweitje * Ladypink 4 maart: *Julied 6 maart: * Bapsie * Calani * Bakerstreet 17 maart: * Joyce81 20 maart: * Sweetcandie 27 maart: * PamPapilio 30 maart: * Janis .. maart: * .. maart: * 155 Dames voor de Roze Villa 6 Zwanger , 15 Ongesteld , 3 Negatieve test , 2 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 14 Cyclus van slag , Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen![/quote] Bijdeze heb ik mijzelf op de lijst gezet ik ben vandaag ongi geworden eerste keer na me miskraam. en heb mezelf weer op 31 maart gezet heb 27 dgn aangehouden.
Hey nadine, ik had al op je gereageerd in februari Fijn om je weer terug te zien, hoe is het met je? Ongi geworden gelukkig, dan kun je iig weer vooruit kijken.. blijf je nog even in maart?
@ Nadine: Welkom in ons mooie roze huis. T is van alle gemakken voorzien. @ all: Ik ga lekker naar bed toe. Morgenochtend gaat om 05.50 uur de wekker weer. Dus slaap lekker allemaal en tot morgen. *kus*kus*
Hey elegance, Dank je voor je ontvangst hier Ja gaat super met me dank je. ja me nod heb ik op 31 maart ben van 27 dgn uitgegaan en als alles meezit ben ik rond me vriend zijn verjaardag vruchtbaar kan ik hem eens lekker verwennen op zijn verjaardag. Hoe is het met jou? Groetjes
@ mgwc: praat me niet over moodswings, vorige ronde enorm veel last van gehad @ BEG: hier gaat het goed. ben langzaam aan mijn uurtjes op het werk aan het opbouwen. En Het is al bijna de 10de! Ik was trouwens ook veel erger ongi de laatste keer. 5 ipv 3 dagen en enorm veel bloedverlies. Maar was ozo blij dat ik het eindelijk kreeg!
voor de dames die morgen gaan testen: SUCCES Ik kruip nu mijn bedje in. Morgen weer een lange dag. Truste!
@ nadine: heeft bij jou dus ook best lang geduurd voor je weer ongi werd, of heb ik het nu helemaal mis? Welkom iig hie rin dit gezellige huis!
bah die moodswings...zijn niet zo erg voor mij..maar des te erger voor hubbie...soms kijkt ie me dan zo zielig aan....(als ik weer eens een tang ben) en dan bedenkt ik me...waaar ben ik mee bezig...ik zit te muggenziften over iets pietluttigs....dan krijgt ie ook een dikke knuffel en een grote sorry van me....soms kan ik er niets aan doen dan gaat het gewoon vanzelf...ja zegt ie dan dat weet ik wel...maar ik ben gewoon ff zielig dan hihihi...puppy ogen...(wel blauwe ipv bruine) En dan smelt ik...en is me sjaggie humeur ook voor even weg....soms steekt die draak toch weer zijn kop op...kssst stomme draak weg jij! Groetjes, Miranda
Whhaaa das dan weer zo leuk van de voorpret van zwanger worden he onze mannetjes zijn er maar wat blij mee helemaal leuk als hij op zijn verjaardag "verwekt" wordt hier gaat het goed, ben druk aan het werk, veel te druk eigenlijk, maar dat houdt me van de straat en qwa zwanger worden, we hebben zoiets van we zien wel, we doen er iig dat aan wat we kunnen doen, meer kunnen we niet doen.. Heb ondertussen begrepen van het korte zwanger zijn dat zwanger zijn voornaamelijk bestaat uit wachten nou dan kunnen we nu al oefenen he maar fijn dat je er weer voor wil en kunt gaan Ik ga nu echt slapen! Truste dames heel veel succes voor de dames die morgen gaan testen! zwaaaai!
de moodswings zijn voor mijn vriend ook erger als voor mij hoor. Maar als ik me weer eens zo heb lopen aanstellen dan schaam ik me wel hoor. Mijn vriend verstopt zich dan het liefst op del ogeerkamer, muziek aan en darten Over draken gesproken. Ben draak van chinese horoscoop En nu wordt het echt weer bedtijd voor mij! Ik zal rond 9 ff komen kijken als ik wakker ben. En anders ben ik er pas als ik van de arbo terugkom!