NOD Maart 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door djaar77, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38

NOD Maart 2009

1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79 &
    2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1 & Scorpion & Suekes
    3: Suuskebab & Marieken & Lotte1987 & Gepke1979 & paddy82 & 1984 &
    4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje & Ninoshka & Monica076 & Julied & Nadine29
    5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke & Mosie & Toetje & Lynette84 & chicken1975 & Ladypink
    6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Done & Majella & Gabylee & lente1973 &Bapsie & Calani & Jessica26i & Bakerstreet
    7: Rosa84 & Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Goedleven & Demisem & Aleida &
    8: Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & demisem & ausilia
    9: Miracles & Bootsy & Jose13 & Anne19791980 & Dani11 & Krumeltje &
    10: Susan71 & Charmedknorrie & Yvie &
    11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & tata & SSV
    12: yvy30 & joyce81 & 1985Breezer &
    13: Koeky & Inge08 & Bloempje83 & Mgwc & Muppet80 & Wgev & Misschienmama & Pooh82 & Emmy X &
    14: Nonja & Jazy & Krokodieltje &
    15: Margriet80 & Bink & JvS & ijsvogeltje & Angel1982 & Mcellie & beebie82 & Mamatje77 &
    16: Lafje & Snoes4rx &
    17: Iza88 & Nienke07 & Annie1979 &
    18: Knippy & kattja & Fempje
    19: yootje & Ingrid74 & Sweetcandie & Lin71
    20: Saz667 & Pebbels25 & Ricmar & Lieseleentje &
    21: Paske
    22: Moosje25 & ivisser16 &
    23: Sammie88 & mexicang & Love Child & Angelea & Suzanne68 & Desmo &
    24: Lieselke & Maartje84 &
    25: Hanneke88 & Xenas81 & Wondertje & Loontje4 & Vizzle & Meggytje & Angelatjuhh
    26: Zethu & Luukske & Rapoenzel & PamPapilio
    27: Lumea & Suuskebab & Lama
    28: Surf &
    29: Janis & bollemieke
    30: Tante Mars & naliey
    31: Elegance & Doortje79 & Djaar77 & Jada1984 & Nana33 & mosie & Nadine29
    Datumloos: Susan27

TESTMARATHON

1maart:
    * Bloempjuh23

2 maart:
    * lisa1983
    * Janis
    * Scorpion
    * Suekes

3 maart:
    * Lumea

5 maart:
    * Heitjekarweitje
    * Ladypink

4 maart:
    *Julied

6 maart:
    * Bapsie
    * Calani
    * Bakerstreet

17 maart:
    * Joyce81

20 maart:
    * Sweetcandie

27 maart:
    * PamPapilio

30 maart:
    * Janis

.. maart:
    *

.. maart:
    *

156 Dames voor de Roze Villa
    6 Zwanger , 15 Ongesteld , 3 Negatieve test , 2 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 14 Cyclus van slag , Vlindertjes

Om de lijst te veranderen:

*klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG]
    *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!
    [/quote]

Angelatjuhh je staat erbij hoor de 25e!
    En ik heb de 'groene' dames ook maar ff vet gemaakt. Goed? Het klinkt alleen niet zo aardig hahaha...

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hihi...truste meiden die gaan slapen!

hmm ik ben een aap geloof ik...chinese horoscoop..

3. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ik ben een varken!

Nou weet ik trouwens niet meer precies wie er gaan testen morgen....heb het lijstje al ff niet meer gezien! :(
    Voel me steeds meer ongie hier, niet normaal hoe vaak ik in mn broek aan het kijken ben. Mn vriend zegt dat ik niet spoor... nou ik vind dat ik hartstikke normaal ben, hihi NOT
    Maar goed, heb echt ongi buikpijn nu...laten we bidden dat het wegblijft!

Ik ga ook maar mn nestje opzoeken en lekker broeien...dan heeft heitjes eitje misschien nog een kans...

En heel lief dat er veel gaan kijken morgenochtend! *smak*

4. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    Succes en we hopen het beste

5. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    Testmarathon 5 maart 9.00 uur 's ochtends..

De bedoeling is dat iedereen zich eerst meld op het forum zodat we weten dat iedereen er is en dan gaan we testen en 10 min later online voor de uitslag..

vul je naam in en quote het lijstje ff zodat ik weet op wie we allemaal moeten wachten donderdagmorgen..

*Heitjekarweitje
    *Ladypink
    *Bakerstreet

echt k*t voor nadjila en chicken hopelijk de volgende ronde wel raak..

Code:
    ben nog even aan het bijlezen maar denk hier alvast even het lijstje..

6. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    ik heb zelfs wel gehad dat mijn eitje niet was gesprongen en dat na de ongi mn eitje er nog zat..

7. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hey Ladypink!
    Ben je er wel nog :)
    Zijn we nog maar met zn drietjes :(
    Zullen we een 100% roze garantie afspreken voor morgenochtend! ;)
    Ben zo bang dat ik ongi word vannacht.
    Nou ik meld me morgen ff voor 9 uur!
    Ga nu poging doen om te slapen... welterusten en tot morgen!

*weg ongi weg ongi weg ongi weg ongi weg ongi weg ongi weg ongi weg ongi weg ongi weg ongi*

8. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    Haha ja indd ik had gister ook zo'n last van mn buik gisteravond maar geen ongi gezien en tampon test gedaan net en ook geen bruin iets gezien dus laten we het hopen ik duim en droom van8 waarschijnlijk alleen maar over rose wolken hihi..

100% tevredensheid garantie daar gaan we voor morgen ben er om kwart voor 9 wel op het forum tot morgen SPANNEND!

9. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    heb ik ook wle gedaan haha :D maarre ik doe nu gewoon de test als ik naar de wc ga en dan leg ik hem in een aanrechtkastje waar hij nooit in komt en dan kijk ik even en dan zeg ik heb ook getest en ik heb nooit klachten hij kan namelijk heel moeilijk wachten zelfs geen 5 minuten.. :)

10. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    hcg vervliegt na een vrij korte tijd al dus niet aan te raden..

11. 1985Breezer

1985Breezer Bekend lid

19 feb 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    Hey dames
    Ik ben net klaar met werken
    helaas nog geen roze erbij....
    morgen misschien?
    Iedereen slaap lekker.
    ikke voel nog steeds niets.....

xxx BREEZER

12. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hallo iedereen ;)

Ik ga gewoon 1 dag werken, 40 pagina's erbij! Tja, dat heb ik natuurlijk niet allemaal teruggelezen, MAAR morgen ben ik vrij, dus dan heb ik tijd om alles bij te houden!

Ik duim even snel voor de testers in de marathon morgen! spannend dames!

Voor iedereen die al op 1 oor ligt: trustuh!

Is er nog iemand wakker?

13. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    jazeker ben ik nog wakker maar goed..zal ook wel niet veel slaap krijgen ben zo hyper de pieper zenuwachtig...

Code:
    Maar dit even voor alle meiden iedereen succes en sterkte voor diegenen die ongi zijn geworden en ik wil iedereen heel erg bedanken die ons een hart onder de riem steken had ik deze maand echt even nodig om het gezamenlijk met anderen te doen...heb het nog niet eerder gemeld hier maar door de clomid deze maand een hele emotionele maand gehad en veel huilbuien en zag het echt even niet meer zitten,maar krijg nu psychologische hulp er spelen meerdere dingen..maar ik ben er heel blij mee iedereen heel erg bedankt voor de steun is niet in woorden uit te drukken.. xxx Anita 

14. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    jawel we hadden vanochtend Yihaa erbij met twee | | ...

Ik ga nog ff tv kijken en hou het forum wel ff in de gaten met een shuin oog en daarna naar bed ben er morgen om kwart voor 9 wel tot dan Testdames... :p :) :)

15. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ben nog wakker :)

16. 1985Breezer

1985Breezer Bekend lid

19 feb 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    Ikke ben ook nog wakker!
    Maar ga nu echt nog even slapen!
    Weltrusten Dames

TOT MORGEN

17. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Ik ga nu ook maar ff slapen :D , mijn eitje moet goed rusten zodat ie volgende week in volle glorie kan springen! :D :D :D

Slaap lekker allen! Tot morgen!

18. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    nou meiden ben net naar de wc geweest en had een beetjes bruin dus misschien dat de duivels binnenkort bij mij op bezoek komen baal als een stekker maar jah wacht het even af nou voor nu
    Good Night and see you Tomorow

19. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Morgen bij de HA zal ik het horen. Zat ook alweer te denken, kan niet joh, als je zwanger bent blijft je ongi uit. Maar aan de andere kant, een slecht vruchtje/onbevrucht eitje wordt afgestoten en dat IS ongi. Hmmm.. Ik zal het morgen dus horen en morgen rond half 10 vertel ik het. Heb ook idd moeheid nog steeds en steekjes en prikjes achter navel en in onderbuik en misselijkheid. Aan de andre kant meer eetlust dan afgelopen week, maarja HCG kan van alles met je doen. Heel raar voel ik me, heb ik nooit tijdens ongi. En je hoort vaker dat vrouwen een gewone ongi krijgen en vervolgens toch zwanger blijken te zijn geweest. Ja toch? Ik ben benieuwd! Maar verwacht er verder niks van voor mezelf hoor!

Kus!

20. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Wow freaky! Hoe kwam je erachter? Hoe bedoel je het eigenlijk een bevrucht ei of gewoon ei? Is dat dan een MK of..?

EDIT: Duh, een niet gesprongen ei, hmmzz, zal het late uur wel zijn... Tot morgen allemaal, spannende dag!

Ik hoop dat nu ik deze vraag stel het niet lijkt dat ik ijdele hoop heb. Ik zit al lekker in de roze audi en is prima! Gek alleen dat ik wel aan beide kanten ei heb gevoeld (normaal alleen links of alleen rechts. De opa van mijn vriend was 1 eïge tweeling (de minst lijkende van de benelux, echt waar, als ik de foto vindt!) en mijn oma 2 eïg (hoe schrijf je dat, damn!) en de zus van mijn andere oma ook 2 eïg. Dus wel verhoogde kans lijkt me zo. Hmmmz, wil het wel gewoon weten voor mezelf of het zou kunnen dus... Erg zeg!

Deel Deze Pagina