Jeetje Tante Mars, heel veel sterkte! Zit op het puntje van mijn stoel om de uitslagen van de testmaraton te bekijken meiden! @ hier nog steeds helemaal niets pfff, ik ga morgenochtend een testje wagen wederom! Liefs esther
Mja en nee. Net dus in een bakje gedaan en als ik denk dat ik genoeg heb dan stop ik. Maar ik was tegelijkertijd ook klaar met plassen dus ik had min of meer alles. Alleen weet ik niet hoe lang ik de test er in moet houden. Meestal tot ik zie dat de vloeistof'begint te lopen'. Dus misschien wel veel te lang. Maar ik krijg wel een controlestreep dus de test is dan wel gelukt toch?
Ik ben er hoor! Sjee wat slecht geslapen weer...al een aantal nachten hele enge dromen gehad..nu weer Is iedereen er?
welke test heb je ik moest er altijd 15 seconden inhouden en die controlestreep zegt niks zegt dat er genoeg was maar als er teveel is ,is hij al niet goed..en dan doet de controlestreep het wel
Nee ben niet overtijd, maar ook nog geen echte ongesteldheid. Al paar dagen licht bloedverlies, maar het zet nog niet echt door. Ik sta al op rood, maar wacht even met mijn banner tot het echt rood is.