NOD Maart 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door djaar77, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    zeker weten margriet veel succes en sterkte en welkom hier

2. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    nou dan krijg je ook nog een *knuf*..
    uhm ja... mijn koosnaampje hier was gister ook de rekennerd .. hahaha.. jij? uhm.... 50% he ;) hihi..
    Denk dat we allemaal evenveel kansen hebben dus!
    Als je echt wilt weten, kun je beter mijnkalender.net ff invullen enzo... hij zegt bij mij 35%..... maar komt dan omdat mannetje zittend beroep heeft.. en als ik niet kom na hem.. dan uhm gaat die % naar beneden :(... en bij roken enzo gaat er weer wat af...

3. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    meiden ik ga eerst weer ff die kant op want moet nog genoeg doen vandaag dusse tot vanmiddag

4. margriet80

28 dec 2008
    27
    0
    0
    @ ladypink dank je wel!

T is ook zo dat ik elke keer denk niet te veel meebezig zijn, en niet te veel op de site rondstruinen naar info..Maar ja dat lukt ook niet helemaal:) Zat er ergens maar een knopje in m,n hoofd die ik even op uit kon zetten..

5. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    joehoe meisjes: gaan jullie mij nu serieus vertellen dat er geen roze bij is gekomen? wat jammer voor jullie! Positief blijven en wie weet over een paar dagen wel een knaltest!

Ik sjees weer weg, tot vanmiddag!

6. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ ladypink: heb je bericht van gisteravond net gelezen. Wat fijn dan dat je met meerdere tegelijk kunt testen dan he. Wel jammer van de nega test.

@ 1984: sinds wanneer is je temp omlaag gegaan?

@ esther1983: ik weet hoe je je voelt, Zo heb ik in januari ook gezeten.

@ margriet80: welkom hier!

7. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    @ ladypink en heitje: Ik baal met jullie mee, maar idd geen bloed geeft moed! Maandag gewoon een positieve test! We moeten er nog 24 lees ik net, dus statistisch gezien kansen genoeg!

Ik ben bij de huisarts geweest. Als je 2 eitjes hebt kun je niet ongesteld worden van het ene en de andere nestelt zich dan niet. Maar je kunt wel gewoon ongesteld worden (bruinverlies en zelfs helderrood) zonder dat dit betekend dat je niet zwanger kunt zijn. Hoeft dus niet alleen maar wat licht roze/bruin verlies te zijn maar kan er uitzien als een gewone ongie. Ik moet als de symptomen aanhouden na het weekend nog een test van hem doen want hij vond het ook vreemd dat ik maar 1,5 dag ongi ben geweest. Maar ik geloof er niet meer in voor mezelf hoor!

Dikke kus!

8. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    heitjekwarweitje en lady pink wat jammer maar geen bloed geeft moed en mischien volgende week dat jullie dat een positieve test in handen hebben ik hoop het zo voor jullie

9. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Ow en met mijn borsten was niets aan de hand die plek was idd een dikke ader! Ik mocht gewoon een mammografie laten doen als hij daar rede voor had gezien, dus niks 30 jaar en ouder. De medische wereld juicht het alleen maar toe er vroeg mee te beginnen!

En hij dacht ook aan een vmk bij mij, was ik nog vergeten te typen. Mijn borsten waren gespannen en bleven een beetje overeind staan vandaar dat hij het ook dacht.

Kus!

10. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Goedemorgen,

ik dacht even kijken want er zit vast wel een roze tussen. Helemaal niets. Meiden wat balen.
    Ik had gister een negtest. Werd vanmorgen wakker met steken in mijn buik. Dus ik verwacht nu elk moment de duivels.
    Oja heitje, mocht ik nou maandag nog niet ongi wezen dan test ik met je mee. Als ik zo lang kan wachten :(

Welkom Magriet80, veel plezier in dit gezellig mooie huis.

Kom later vandaag wel even weer langs, moet nodig weer wat in huis doen ;)

11. mosie

mosie Actief lid

15 jan 2009
    479
    0
    0
    Meiden, even een vraagje. Ik heb nu al sinds maandagavond last van licht bloedverlies.. Dinsdag werd het een stuk meer dus dacht, nou nu breekt het door, maar tot op heden ben ik dus nog steeds niet ongesteld. Niet echt rood. Het blijft bij dat lichte bloedverlies. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn? Ik ben niet zwanger, want mijn ovutest was witter dan wit gisteren en vorige keer had ik ook bruinverlies en werd ik 2 dagen later echt ongesteld. Kan het dat het soms dagen duurt voor het echt goed doorbreekt? Ik baal ervan, want had net zo'n mooie korte cyclus.

12. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Hee dames, ik heb mijn rondje ZP weer gedaan.
    Ga me nu eens douchen en me voorbereiden op de arbo. Als ik daar van terugben kom ik nog wel ff kijken!

Niet te veel kletsen he, anders moet iedereeen weer zoveel lezen ;)

13. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Er waren hier toch meerdere meiden die aan slijm-dinges deden? Hebben jullie misschien een lijstje voor mij met soorten en eigenschappen? Kan niks vinden op internet...

14. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Heey Mosie, ik snap hem misschien even niet. Op je banner staat dat je mag testen voor een evt zwangerschap en dan heb je gisteren een ovutest gedaan.
    Dan ben je toch met die ovutest te laat ik zou dan een zwangerschapstest doen.
    Maar ik ben ook maar een leek hoor. Er zijn hier een hoop meiden die er flink wat van af weten. Dus misschien krijg je nog wel meer reacties.

Groetjes Mariska ;)

15. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Hmmmz ja Mosie, ik zou ook maar even een echte zwangerschapstest doen hoor! Of was het een typo?

16. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    heey sueskes,

misschien een domme vraag hoor, maar wat bedoel je met een typo?

Groetjes Mariska ;)

17. 1984

1984 Niet meer actief

Sinds eergisteren is het omlaag gegaan met 0.3 graden ongeveer en gisteren met 0.2 en vandaag weer met 0.3.

Maar als bij mij mijn temp omlaag gaat en op de normale temp zit dan word ik altijd meteen ongesteld maar er is nu nog niks te bekennen ook geen krampjes niks dat vind ik zo raar en dat mijn cyclus dus langer duurt dan de voorgaande maanden.

:(: :(: :(: :(: 8-[

18. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ suekes: slijm dinges zie mijn album! ben verder benieuwd hoor! fijn dat je dokter zo duidelijk was..
    @ mosie: ja kan wel denk ik..

19. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

goedemorgen dames

zo ben weer eventjes bij gelezen balen dat we nog geen roze er bij hebben hoor............hier nog steeds geen :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
    aanwezig hoor en ook nog geen ongi krampen dus bij mij blijft het nog ff spannend hoor ben benieuwd maar ga er maar niet vanuit dan kan het ook niet tegenvallen...

20. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Hi!
    @Mariska: typefout! sorry voor mijn onduidelijke taal!
    @Joyce: Thanks! Ik ga meteen even checken. Mijn ongi heeft maar 2 dag geduurt dus vanaf nu kan ik dit ook gaan doen! Ja was ook blij. De HA is een goeie dude!

Deel Deze Pagina