hoi meiden ik zat net men cyclus uitterekenen en kom nu uit op 30 dagen kan dit kloppen heb ik altijd wel de laatste tijd een cyclus van 26 dagen gehad. wie kan mij helpen hiermee
Gefeliciteerd! Dames.. ik heb de lijst weer in word staan! Dus laat maar weten als er iets aangepast moet worden!
Ja klopt, maar omdat het nu dus al zo lang duurt heb ik gisteren een ovu.test gedaan ipv een zw.test om te kijken of ie positief was, maar die is dus behoorlijk wit. Heel in de verte een streepje, maar dat heb ik altijd. Dus geen hcg in mijn lijf. Heb ook geen zw.schapssymptomen dus het wachten is op de duivels.. het duurt me alleen wat te lang nu. Wil graag z.s.m. naar de nieuwe ronde..
maar dat zou toch gek zijn, hoe kan je nou een innesteling hebben als je toch ongesteld wordt, dan gaat toch je hele baarmoederslijmvliesspulding weg, dan kan er toch geen vruchtje achterblijven? ik snap niet hoe je toch zwanger kan zijn als je ongesteld geweest bent...
Hai dames heb hem nog ff een keer neergezet...wat denken jullie? Kansje? 13 Februari 2009 Eerste dag van je laatste menstruatie 24 Februari 2009 Een beetje vruchtbaar 25 Februari 2009 Vruchtbaar (geklust) rekbaar slijm 26 Februari 2009 Erg vruchtbaar rekbaar slijm 27 Februari 2009 Eisprong temp 36.8 28 Februari 2009 temp 36.7 1 Maart 2009 temp 36.7 2 Maart 2009 temp 36.7 3 Maart 2009 temp 36.7 4 Maart 2009 Innesteldag gisteren 4 mrt temp 36.5 5 Maart 2009 temp 36.8 13 Maart 2009 Vanaf hier kun je testen 20 November 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum
Nou ik kon het toch niet laten even maar een testje er tegen aangeknalt omdat de ongi nog steeds niet door komt maar helaas nog negatieffffffffff dan maar even tot het weekend wachten
Wat een toeval zeg! Maar wel fijn dat je het nu met iemand kan delen en dat er iemand is die kan begrijpen wat je doormaakt.
je schrijft precies wat ik voel ik weet het is heel slecht maar ik eet heel vaak niet overdag alleen 's avonds maar merk nu als ik niks eet dan wordt ik misselijk of hoofdpijn en ik lig bijna elke middag 2 uren te slapen vet raar..
Duurt wel erg lang voordat je je code krijgt via de mail. Dank je wel surf voor de link! Ja vind het echt spannend! Liefs van mamatje
ben vrij vandaag, mijn ouders zijn op vakantie, dus had geen opvang voor vanmiddag, dus heb zelf vrij genomen... net de assistente aan de lijn, geen blaasontsteking, dus heb nu om 14.20 een afspraak bij de dok...
ow wat lekker vrij je mag volgende keer Thijmen ook wel hier brengen hoor vindt ik niet erg vriendlief moet nu voor een half uurtje naar school heeft examen daarna naar de stad verjaardagskadoos kopen. okeej geen blaasontsteking dus ben benieuwd wat het dan kan zijn. succes iig