Dankjewel! Ik heb eerst getest met kruidvat testen en gisteren met clearblue... en die was zo duidelijk!
Hello. Kom even melden dat ik gisteren ongi ben geworden, ga zo banner aanpassen. Had ook al t voorgevoel dus klopt weer. Op naar de volgende ronde, helaas moet ik naar april verhuizen... Succes hier dames en nogmaals gefeliciteerd aan alle zwangere dames
Hoi Hoi Vandaag is mijn NOD maar nog geen wel hele pijnlijke borsten en de afgelopen week veel wittige afscheiding (nog niet zo veel gehad). Als ik toch een cyclus van 28 dgn heb moet ik nog 4 dagen wachten tot testen of de Als de van het weekend nog niet langs zijn gekomen ga ik maandag testen. Vind het superspannend..... me vriend wil vandaag testen maar ik wil nog even wachten na het weekend Voor alle dames die zwanger zijn gefeliciteerd En voor de dames die de hebben succes met de volgende ronde. En voor de testers Succes en hopend op goed nieuws Groetjes Lynette
helaas slaat dat helemaal nergens op hoor, want ik heb al 3x 74 % gehad daar en 1x meer dan 80%. Er is nog een site waar je een test kan doen en die is geloofwaardiger vind ik.
@ sweetcandie: eigenlijk niemand @ bakerstreet: GAAF! woehoe! was je al paar dagen overtijd of niet? En wat waren je symptomen dat je dacht ik ga ff testen?
ben dr weer! @mamaria: jammer van de nega test! Ga je snel weer testen? @tante mars: phoe dat is schrikken van je zusje! Gelukkig is ze in goeie handen! Hopelijk gaat het snel beter! @suekes: wat een fijne HA heb jij! heel prettig dat hij zo meedenkt. @bakerstreet:JOEPIE! gefeliciteerd! waarom moest je naar de huisarts? @Djaar: oh wat toevallig dat je jouw nichtje tegenkwam, dat moet heel bizar zijn geweest! @hier: ik ga zo met mijn collega's naar de Ikea! wat heb ik toch zwaar werk!
ik voel niet van alles maar ben super moe en als ik niet eet wordt ik misselijk en krijg ik hoofdpijn want dit is de derde dag al dat het me gebeurd..
bakerstreet, proficiat. Ik heb net ff ook zitten rekenen. Zou nu 4 wk zwanger zijn als het raak zou zijn. Bij mijn vorige zw.schap testte ik ook pas met 5 weken licht positief dus ik heb nog een sprankje hoop. Geen bloed geeft moed!
Mijn borsten voelen gevoeliger aan, gerommel in me buik, erg moe en heb het koud en hier af en toe ook begin van misselijkheid....maar ja het enige wat je kunt doen is afwachten haha
dat is ook zo maar voel me wel anders dan andere keren dat ik dacht dat ik zwanger was want had dan altijd overgeven en zere borsten enz enz maar heb ik nu allemaal niet