Hmm, kom uit op 74%, is leuk om te weten, maar ik wacht nog maar even geduldig af tot volgende week. *duikt nog even de voorraadkamer in om daar een snuifje geduld te nemen*
@joyce, voelde het gewoon, ken mijn lichaam goed en heb echt twee weken lang mijn lichaam zo sterk gevoeld (en nu nog steeds, ben zo misselijk en moe) wist gewoon adt ik zwanger was, kon niet ander, vandaaar de test. @doortje Dit is mijn eerste Zwangerschap en het was ook in 1 keer raak, vind het allemaal best wel spannend en eng.. vandaar dat ik naar de huisarts wilde voor de eerste tips en geruststelling, had echt veel vragen.. Ben nu helemaal happy!
Als ik nu op de test kijk in het daglicht zie ik een heel vaag streepje, bijna gezichtsbedrog. Maar ja, uren later natuurlijk dus die telt niet. Heeft kruidvat 2 voor 10 euro indrooglijntjes?
@ Bakerstreet: Je bent zwanger!!! Woehoe!!!! GEFELICITEERD Ik zit ook in spanning af te wachten. Mijn nod is denk ik 7 maart (ik sta op de lijst op 8 maart, voor de "veiligheid" zeg maar ) en de ene keer denk ik dat ik ongesteld ga worden en de andere x twijfel ik daar weer heel erg aan. Maar ik ga me echt inhouden om niet te vroeg te testen. Ik heb ook geen testen in huis, dus als ik zaterdag nog niet ongi ben ga ik een paar van die dingen halen.
Goedemorgen meiden! Ik zie dat er 3 zwangeren bij zijn! Geweldig. Dames Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Vanavond vertrekken we weer naar ons klushuis, eigenlijk alleen omdat onze hondenoppas niet door kon gaan morgen en we hebben een bruiloft. Tja dan maar naar mn ouders brengen kan mn moeder ze lekker verwennen, oke niet uitlaten maar ja wordt de nood echt hoog en is mn vader nog niet thuis, dan maar voor een keer in de achtertuin. Ik ben pas maandag na het werk weer online ivm met meekijkers, Dus allemaal een prettig weekend!
@ Bakerstreet: Wauw! Super hoor! Gefeliciteerd meid @ Joyce: Heb ook 68%... Heb ook goed geklust en weet niet welke data precies.... Weet dus ook niet precies wat ik in moest vullen?! @ Vraagje: Dat temperaturen hè... Maakt dat ook uit hoe je dat doet? Via de mond of via de kont? Of oor, of oksel, hahahaha!
Hallo iedereen! Wilde even melden dat de duiveltjes er zijn sinds een half uurtje maar ben er blij mee want zag al aan me temp dat ik niet zwanger kon zijn maar me cyclus duurde zo lang in vergelijking met de andere. Dus ben blij dat ik in naar de volgende ronde ga want nu heb ik tenminste duidelijkheid Succes allemaal en wil niemand zien in april ok! Groetjes
Lydia rectaal, in je sterretje dus. Overigens kun je bij fertilityfriend daarniet voor kiezen. daar kun je alleen voor oraal of vaginaal kiezen maar ik ga echt niet vaginaal tempen. Jammer 1984!
Okay, thnx... Zal er ook aan geloven, als het nu wéér niet raak is. Laatste ronde zo en dan ga ik naar de HA voor algehele controle... Maar hopelijk hoeft dat niet.
He joyce als ik vannacht geklust heb met mijn mannetje telt dat voor vandaag.. Het was na 1uur snachts en 2 keer zelfs.