Ik heb ook maar ff die test gedaan en bij mij zegt ie het volgende Als je zwanger bent en de 1e dag van de laatste menstruatie viel op Zaterdag 7 Februari 2009, dan ben je uitgerekend op: Zaterdag 14 November 2009. Je bent dan nu in week 4 van jouw zwangerschap (gerekend vanaf de eerste dag van jouw laatste menstruatie), en je hebt nog 254 dagen te gaan. Je hebt 77% kans dat je zwanger bent nou ben benieuwd nog geen
Ik ook de 7de en bij mij komt ie uit op 12 november (op deze site dan) Maar dan heb ik net zoveel kans als jij hahahhahhahah
Hm, nou ik vind t toch een btje raar hoor . Ik doe niet aan tempen, maar ik zou t dan denk ik toch nog liever rectaal doen. Maar goed, ieder z'n ding
@ sweetcandie: hoe bedoel je? voor mijn kalender? dan teltie als vandaag @ 1984: komt goed, 1700 komt nieuwe lijst!
Even voor de goede orde, ik doe het dus rectaal he. Ga niet elke morgen dat ding in mn vagina naar binnen schuiven. (Dan hoor ik hem helemaal niet meer piepen) Maar je moet officieel ook een speciale thermometer gebruiken volgens fertility friend.
Ja, ik bedoel voor mijn kalender inderdaad.. is eigenlijk logisch dat die voor vandaag telt. Omdat ik vandaag vruchtbaar ben en mijn eisprong heb. Maar volgens kalender net heb ik morgen mijn eisprong.
hihhihhi das wel grappig dan maar vaag dat ie bij jouw op 12 november uitkomt maar is jouw cyclus misschien 2 dgn korter dan de mijne? heb je al getest ik wel vandaag maar nog nega.............
hoi meiden had net de arts aan de telefoon ik had vorig maand hevig pijn bij men ongie het bleek dat men hormonen nu goed op gang zijn dus vandaar dat ik misschien wat later ongie ben ben ieder geval wel blij dat alles goed is. nou maar naar de volgende ronde. heb nog steeds geen ongie pijn zal wel later op de dag komen denk ik
je kunt toch ook tijd invullen? loopt van 00 tot 23:30 volgens mij.. maar waarom denk jij dat je vandaag ei hebt? Kalender gaat uit van 14 dagen voor nod, en die heeftie berekend. Alleen als jij paar maanden eerder ook aangeeft wanneer jij wist datie was dan houdie er rekening mee... dus als je alles van de vorige cyclussen ook invult, van wat je zeker weet rekentie ook beter..
grrrrrrrrrrrr balen he ik wacht nu denk ik tot zondag tenzij vrijdag of zaterdag de door breken hihhih maar ben al sinds januari gestopt met pil dus ben echt benieuwd hor hahhahaha
dames help.. ik had net weer kei veel van die licht roze.gele. afscheiding.. had ik vorige keer niet.. misselijk = soms en (.)(.) doen de .. alsof ik zenuachtig ben, soort jeukerig maar ook niet.. beetje tintelig zeg maar.. of beetje alsof ik het koud heb .. haha Heb straks wel beoordelingsgesprek (spannend!) maar toch.. denk niet dat het daarvan is.. advies? niet gek maken toch?