Ik heb gele afscheiding gehad tijdens innesteling... bleek baarmoederslijm te zijn ofzoiets XD ergens rond die periode ha dik ook roze XD
Ik ga ook dit weekend weer testen. Maar volgens zag ik bij het afvegen wat roze al, maar misschien beelde ikhet me maar in. Januari ik al september 08
ZO jij bent ook allang gestopt zeg nou denk dat het bij mij ook nog wel ff duurt hoor Nou bij mij nog helemaal maal niks van suks te bespeuren hoor nog steeds helemaal schoon hoop ook niet dat het vanacht doorzet maargoed dat heb je niet voor het zeggen maar normaal voor me ongi heb ik echt wel 3 a 4 dagen bruin verlies maar nu ook helemaal niet :S :S :S
Nou heb me kleine in bed gelegd en nu ga ik even de aflevering van dirtysexymoney terugkijken van afgelopen maandag. Tot strakjes!
Ik had 74% een paar weken geleden... Uiteindelijk toch niet doorgezet, maar vraag me af of het zinvol is dit te doen, maar is wel leuk toch. @ vaginaal / rectaal: ik heb een nieuwe thermometer gekocht en doe het wel vaginaal. Kan aan mij liggen hoor, maar ik vindt dingen in mijn poeperd steken vreemder dan in mijn vagina LOL! Even wat anders: ik geloof in de werking van edelstenen en vanwege pendelaars enz. die dus ook in meer geloven het volgende: Maansteen: Voor kinderwensers! Werking Maansteen heeft een sterke connectie met de maan en vrouwelijke energie. De steen bevordert de intuïtie en vruchtbaarheid en heeft een kalmerende werking op het gevoelsleven. Maansteen versterkt paranormale vermogens zoals mediamieke gaven en helderziendheid. De steen heeft ook een sterk effect op slaap en dromen en helpt bij slapeloosheid en helpt om dromen beter te herinneren. Het is een goede steen voor vrouwen die zwanger zijn of willen worden en ondersteunt de zwangerschap, de bevalling en borstvoeding. Ook bij PMS, menstruatieklachten en klachten na de bevalling en tijdens de overgang kan maansteen nuttig zijn. Fysiek werkt maansteen ontgiftigend en activeert de pijnappelklier en zorgt hij voor evenwicht in het hormonale stelsel. De steen heeft een positieve invloed op de spijsvertering en de voortplantingsorganen en vermindert vochtophoping. -ondersteunt de vrouwelijkheid -bevordert intuitie en fjngevoeligheid -brengt evenwicht -beschermend neem angsten weg -! maakt ontvankelijk voor nieuw leven (zwangerschap) -! brengt evenwicht in hormooncyclus (ook overgang) -! sterke werking op vrouwelijke organen, harmoniseert de eierstokken en baarmoeder. -stelt je open voor nieuwe ingevingen en impulsen Agaat: voor zwangeren! Werking Agaat is een aardende, stabiliserende en beschermende steen. De steen bevordert innerlijke rust en een kalme en nuchtere houding. Het stimuleert spirituele en geestelijke groei door aan te zetten tot zelfreflectie en spoort aan even afstand te nemen en alles wat objectiever te bekijken. Het bevordert rationeel en logisch denken, concentratie, het analytisch vermogen en helpt daarom om praktische oplossingen te vinden voor problemen. Agaat beschermt het aura, geeft een veilig gevoel en brengt balans in lichaam, ziel en geest. !Fysiek is agaat een goede steen om tijdens de zwangerschap te dragen (voor zowel moeder als kind) omdat het beschermend werkt, groei stimuleert en een gunstige werking op de baarmoeder heeft. Het heeft een positieve invloed op maag, blaas (bij bijvoorbeeld een blaasontsteking), darmen, huid, ogen, bloedvaten en stimuleert de stofwisseling. Misschien helpt het toch? Kus!
Jeetje dames, Ik denk ik kom even kijken hoe de testmarathon gegaan is. 20 pagina's sindsdien zeg....pffff En allemaal negatief. Daar baal ik van! Maar wie weet het kan nog he... Ik heb niet alles gelzen want ik ben echt buitensporig moe. Echt niet normaal, beetje misselijk zo nu en dan en mijn darmen in protest. Mar ja tegenover jullie mag ik niet klagen he.. Ik denk aan jullie en hoop dat er spontaan beebjes in alle buiken gaan zitten!
Nou ik heb vandaag erg draadslijm ik had net een paar vlinke steken onder in mijn buik aan de rechte kant. Ik denk dat ik mijn eitje nu onderweg is. Het zou mij benieuwen vorige maand heb ik hem niet gevoelt en normaal voel ik hem wel. Dat betekent dat mijn cyclus weer anders is. dit keer een vroege. naja even afwachten.
Bewoners NOD maart 1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79 & 2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1 & Scorpion & Suekes 3: Suuskebab & Marieken & Lotte1987 & Gepke1979 & paddy82 & 1984 & 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje & Ninoshka & Monica076 & Julied & Nadine29 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke & Mosie & Toetje & Lynette84 & chicken1975 & Ladypink 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Done & Majella & Gabylee & lente1973 &Bapsie & Calani & Jessica26i & Bakerstreet 7: Rosa84 & Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Goedleven & Demisem & Aleida & 8: Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & demisem & ausilia 9: Miracles & Bootsy & Jose13 & Anne19791980 & Dani11 & Krumeltje & 10: Susan71 & Charmedknorrie & Yvie & 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & tata & SSV & Djenna 12: yvy30 & joyce81 & 1985Breezer & 13: Koeky & Inge08 & Bloempje83 & Mgwc & Muppet80 & Wgev & Misschienmama & Pooh82 & Emmy X & 14: Nonja & Jazy & Krokodieltje & 15: Margriet80 & Bink & JvS & ijsvogeltje & Angel1982 & Mcellie & beebie82 & Mamatje77 & 16: Lafje & Snoes4rx & 17: Iza88 & Nienke07 & Annie1979 & 18: Knippy & kattja & Fempje 19: yootje & Ingrid74 & Sweetcandie & Lin71 20: Saz667 & Pebbels25 & Ricmar & Lieseleentje & 21: Paske 22: Moosje25 & ivisser16 & 23: Sammie88 & mexicang & Love Child & Angelea & Suzanne68 & Desmo & 24: Lieselke & Maartje84 & 25: Hanneke88 & Xenas81 & Wondertje & Loontje4 & Vizzle & Meggytje & Angelatjuhh 26: Zethu & Luukske & Rapoenzel & PamPapilio 27: Lumea & Suuskebab & Lama & Manoe 28: Surf & 29: Janis & bollemieke 30: Tante Mars & naliey 31: Elegance & Doortje79 & Djaar77 & Jada1984 & Nana33 & mosie & Nadine29 Datumloos: Susan27 TESTMARATHON 1maart: * Bloempjuh23 2 maart: * lisa1983 * Janis * Scorpion * Suekes 3 maart: * Lumea 5 maart: * Heitjekarweitje * Ladypink 4 maart: *Julied 6 maart: * Bapsie * Calani * Bakerstreet 13 maart: * Mamatje77 17 maart: * Joyce81 20 maart: * Sweetcandie 27 maart: * PamPapilio 30 maart: * Janis .. maart: * .. maart: * 159 Dames voor de Roze Villa 8 Zwanger , 16 Ongesteld , 7 Negatieve test , 1 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 14 Cyclus van slag , Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!
Middag allemaam! kwam snel even spieken naar de testmarathon, maar zie dat er meer nega dan roze is... Eerst een dikke proficiat aan de 2 nieuwe mommys2be! geniet ervan Negatestertjes, rustig blijven, wie weet volgt er nog iets voor jullie... @maansteen: in een ander topic zijn we met een aantal meiden die er eentje dragen sinds vorige maan en een van die meiden, boemklats zwanger! Hoop dat ie bij mij ook helpt, hangt lekker rond men nek te bengelen nu!
Mag ik vragen wat je veranderd hebt? heb hem namelijk in word staan zodat ik hem einde van de dag erin kan zetten en hou al vanaf vanmorgen alle posts bij.... dus dan kan ik wat jij had aangepast er ook ff in verwerken...
ik ben zo moe ik hou het niet eens vol om alles bij te lezen steeds maar ik moet wachten tot 1 uur want dan komt er iemand iets ophalen hier maar daarna linea recta naar bed ..
hih.. daarom heb ik hem in word.. is wel makkelijk en doe regelmatig ff refresh hier, zodat ik weer ff weet vanaf waar ik hem goed heb.. hihi....