Sorry, dat wist ik niet, Heb niet alle pagina's teruggelezen. Maar dan bemoei ik me er verder maar niet mee.
ik heb vanochtend ook de Kruidvat 2 voor 5 euries gedaan en heb nu ook een dikke streep, dus denk wel da het een indrooglijn is...
geeft niks hoor! Gister ging het alleen paar keer fout.. dus dacht als ik dan overdag toch toevallig "tijd" heb roep ik mezelf bij deze op om te zorgen dat de lijst blijft kloppen.. dus als soort moderator .. mag jij morgen weer, goed? hihi
@lieselke (edit) Jaaaa ik ook 1 om mijn nek en om mijn vinger en ook agaat. ik kreeg van mijn overleden oma door dat ik twee blauwige ringen had liggen en die moest ik aandoen. Mijn schoonmam en vriendje hadden een chinese winkel in Tilburg een paar jar geleden en ik had deze ringen uitgezocht toen ze dichtgingen en nooit aangedaan omdat ze zoooo groot zijn. Toen kreeg ik dit door van mijn oma via Danielle van der Mars (http://www.angelspirits.nl/index.html) die heeft ook meegedaan met het zesde zintuig, maar dat was daarna. ik ben vrij nuchter en geloof niet zoveel, maar dit was wel heel heftig, zelf voor een non-believer. En nu ik hiermee bezig ben blijkt waarvoor ik de ringen aan moest doen, hihi! Zweef zweef...
Even een vraagje heb net mijn eisprong gevoelt en het is 4 dagen geleden dat we het gedaan hebben. als we het vanavond doen zijn we dan nog wel op tijd. had verwacht dat mijn ei sprong volgende week is. maar heb hem zo duidelijk gevoelt en heb erg draad slijm.
hee meiden, volgens mij hebben we tot nu toe best een goede score deze maand, hopelijk blijft het percentage zo hoog. (of nog hoger natuurlijk...) 1 op de 3 zwanger!
uhm.. gister had surf daar berichtje over.. over hoe lang eisprong en eitje enzo... geloof het wel... maar kans is dan kleiner dacht ik... surf?
@hanneke, voor de zekerheid gewoon doen zodra hij thuis is, wacht hem op in je nakie zou ik zeggen! Zo nu ben ik weg, heb al veelsteveel pagina's gevuld met mijn gebabbel, haha! Kus!
Je ei blijft zo'n 24 uur in leven... Sperma heeft volgens mij niet zo lang nodig om bij je ei te komen aangezien het met 45 km. per uur naar binnen wordt geschoten, dus als je vanavond klust is dat nog wel goed denk ik...
hoe laat komt je mannetje thuis? meteen aan de slag zou ik zeggen, want volgens mij 'leeft' een eitje maar 6 uur ofzo, dus dan moeten jullie snel zijn! of hij moet superzaad hebben, dat het van 4 dagen terug nog leeft... ik zal voor je duimen!
hallo allemaal ik ben nieuw en weet niet precies hoe als werkt merk wel dat jullie dit allemaal al wat langer doen wouw ook eens wat mee praten.. voor iedereen proficiat die nu op een roze wolk mag leven en voor de gene waar de zijn gekomen jammer op naar de volgende keer... mag zelf ook gaan testen maar heb de vorige 2 maanden ook al van die dure testen verknalt hebben jullie een goedkopere en Betroubare ander test geen claer blue... allemaal suc-6
He babylove, wat jammer nu.. wist niet dat je ongesteld was geworden. Is maar goed dat je gewacht hebt met testen..
Mijn man die komt om 6 uur thuis het is nu een half uur geleden dat hij gesprongen is ik zou vanavond met vriendinnen op stap gaan en uit eten. Dus dat word vrij laat. ik zit te twijfelen als ik af zou bellen..
We gaan gewoon voor dat record! @eitjes en zwemmertjes: een ei is 'bevruchtbaar' tot 12 uur na de eisprong. Sperma kan 72uur tot soms zelfs 5 dagen overleven. Mits ze op het eitje 'wachten' in de eileider heb je dus normaal 4 vrij vruchtbare dagen.
Welkom! Volgens mij gebruiken veel meiden de testen van de Kruitvat, zijn iets van 5 euro voor 2 testen geloof ik. Maar ik heb zelf nog nooit een test gebruikt, dus spreek niet uit ervaring
ja je kan bij de kruidvat 2 voor 5 euro halen, of via internet matcare testen, 3 voor een tientje dacht ik... maar die van KV zijn erg goed, veel meiden gebruiken die! spannend hoor! Succes!
@Bakerstreet en Gepke: super gefeliciteerd! Toch nog roze vandaag! @alle meiden die nega test hadden,balen,maar wie weet. @alle meiden die ongi zijn geworden,jammer.
hey mermaid bedankt door de snelle reactie.. ben zo benieuwd wacht nog wel 1 of 2 daagjes als da lukt... spannend..