NOD Maart 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door djaar77, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mosie

mosie Actief lid

15 jan 2009
    479
    0
    0
    '
    Vorig jaar was het wel iets anders. Toen had ik op zaterdag en zondag bloedverlies, daarna niks meer, woensdag mijn nod, vrijdag ongesteld (vmk).

Nu heb ik al vanaf maandag licht bloedverlies. Nu nog steeds een beetje. Vorige keer werd mijn test niet donkerder en daardoor wist ik dat het mis was. Daarom test ik zaterdag weer om te kijken of ie dit keer wel donkerder wordt. Maar durf dus nog niet echt blij te zijn door het bloedverlies en heb weinig tot geen symptomen.

2. mosie

mosie Actief lid

15 jan 2009
    479
    0
    0
    Ik vind m best wel duidelijk... duidelijker dan de mijne, maar weet dus niet of je nog van positief mag uit gaan als je m pas later afleest, maar heb wel gehoord dat er bij deze test (bijna) nooit indrooglijntjes zijn?

3. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @ joyce: nou ik heb wat dingen hier thuis op een papiertje geschreven :) Dus als jij de lijs hier post dan check ik t wel even!

@mosie: Nou wat een spanning meis! Ik zou dan idd nog een test doen zaterdag. En w.b. die zwangerschapsverschijnselen, hoeft niets te betekenen hoor. Er zijn zoveel meiden die nergens last van hebben!

4. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    @Joyce: haha dat van dat spierpijn-achtige gevoel links onderin je buik herken ik ook al! Heb het nu nog steeds af en toe. Krijg steken en elke keer denk ik: nou wat is het nu? ongi of niet?
    @Lydia: ik zie ook heel duidelijk een streep! Even afwachten omdat het na de afleestijd was. Hoop dat je morgen of overmorgen meer duidelijkheid hebt, in de vorm van een VETTE ROZE test!

5. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Owwwwwwwwwwww Mosie, wat spannend hè?!

Ik hoop zo voor je dat het raak is! Wat zou dat heerlijk zijn! (En voor mij ook natuurlijk)...
    Maar laten we ons niet gek maken tot het tegndeel bewezen is, gheghe!
    Ik wacht tot zondag, als ik dan nog niet ongi ben, doe ik test nr. 2

6. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Joyce: Ooow sjorrie. Heb wel gekeken en dacht echt dat dit de laatste was (stond 3 pags terug ofzo). Ik heb mezelf van de 31e afgehaald. Het aantal kan onverannderd blijven, want ik stond er voor de 2e x op.

@Lydia: Spannend hoor! Ik zou er inderdaad nog niet al te veel van uit gaan om teleurstellingen te voorkomen, maar een indrooglijntje is niet roze... Morgenochtend gewoon nog ene x testen met ochtendurine :D . Ik duim voor je!

7. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @lydia: hmmm, als je dit hebt afgelezen na de toegestane tijd, dan weet ik t niet... Ik zou zeggen positief...jeetje spannend hoor, wannneer doe je er nog 1?

8. mosie

mosie Actief lid

15 jan 2009
    479
    0
    0
    Test staat inmiddels in mijn album. Toch gelukt :)

9. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hej hej
    ik kan die van het kruidvat echt afraden! ik heb ze een maand gebruikt, en ze gaven 6 dagen achter elkaar een positieve uitslag, e cht ergens tussen mijn ovu en blijkbare zwangerschapstest in...heb veel slechte verhalen gelezen...Probeer es babyboomshop.nl!
    Succes!
    x

10. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Jaaa.... Ik hoop het ook zo.... En jij ook nog hoop ik!

11. mosie

mosie Actief lid

15 jan 2009
    479
    0
    0
    Zeker spannend. Ik test zaterdag weer als de :evil: :evil: niet doorbreken wat ik echt niet hoop. Veel succes! :D

12. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Zondag doe ik er nog 1, heb zaterdag NOD en als ik dan nog niet ongi ben...

13. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    @ Mosie: Was die van jou ook eerst nega en later posi? En weet jij ongeveer hoeveel tijd ertussen zat dan? Ik heb nl. geen idee hoe dat hier ging vanochtend, hahahha

14. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Mennnn wat is het hier spannend! Pfff echt niet normaal hahahaha!
    Ga zeker nu nóg vaker hier kijken!

*duim duim duim duim duim duim*

Allemaal op ROZEEEEEE!

15. mamaria

mamaria Bekend lid

4 nov 2008
    510
    0
    0
    Ik zit me trouwens net te bedenken. 2 maanden terug had ik met sensitest 4 positieve testjes en ik had er een van het kruidvat 2voor10 gedaan en die was na 1 dag ook niet ingedroogd of niks. Terwijl die vn sensitest wel positief waren.
    En nu heb ik dezelfde test (de 2de uit die verpakking) en die heeft wel een lijntje.

16. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Zo, met al die spanning hier vliegen die pagina's er weer aan. Sinds vanochtend ruim 20 pagina's. :confused: Ben blij dat ik vandaag eens alles bij kan houden, tussen alle administratie en huishoudelijke klusjes door.

17. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @lydia.. is de 2e lijn roze of grijs?

18. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @lydia.. ik had m al gezien.. ik zeg positief.. ik heb deze tests zooooo vaak gedaan en heb bij negatief ook dagen erna niets niks nooit een indrooglijntje gehad.. toen ik deze maand positief tesste. .moest ik binnen de tijd ook heeeeeeeeeeeeeeeel goed kijken, maar hij zat r wel.. een paar uur later was ie door het opdrogen wel veel donkerder.. dus ik zeg.. GEFELICITEERD..

@MOSIE.. die van jouw is duidelijk positief, maar door je bloedingen hou ik t op een voorzichtige felicitatie.. hoop zoooooooooooo dat t met de innesteling te maken heeft.. kan natuurlijk heel goed, maar snap je reserve en angst heel goed...

19. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Ik vind hem rose....

Heb net ook nog ff gegoogled op positieve test na een uur....
    toen kwam ik op allerlei sites die ook zeggen dat het dan niet meer betrouwbaar is, omdat een indrooglijn kan intreden.
    dus ik beschouw hem als negatief en wacht gewoon nog ff af.

Maar ergens hoor ik een stemmetje wat zegt: Nou, je kon best eens positief zijn....

20. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Ben er vandoor, moet nog even wat boodschapjes doen, en heb nog een afspraak, kom straks nog even spieken hier. Doei!

Deel Deze Pagina