thanks heitje eerst een warm lees heet bad en dan maar effe naar de 4 de verdieping! kom straks nog wel effe terug!
Hoi Lydia, Ik had vorige maand die van kruidvat gebruikt van 7 euro en gaf in het begin helemaal niets en ook het controle venster gaf geen duidelijk blauwe streep.. Maar naderhand kreeg ik wel een duidelijk plus. Maar ik was niet zwanger. Dus na het opdrogen kun je wel wat zien en dat is niet goed. Ik ben ook naar kruidvat terug gegaan en heb hun verteld hoe het zit. Hun zeiden dat het ook niet kan na het opdrogen. Maar het is wel zo meid. Maar die van 2 voor 5 euro hoor ik alleen positieve berichten over.
Hanneke, goed dat je je afspraak hebt afgezegd.. dat kun je nog altijd doen met je vriendinnen. Ik zou zeggen veel succes en geniet ervan dat is het belangrijkste.
Nou ik kan mijn ei ook nog niet vinden denk ik. Had net bij het afvegen wat slijm en het voelt wel vochtig aan.. Maar voor de rest voel ik geen ei. haha Ik lijk wel een kip, hoor mij praten.
he meiden ge nu effe rustig aan doen vvindt dat ik veel te bezig ben met zwanger worden men man ziet dat ook wij nemen nu even een rust pauze kom wel regelmatig mee kletsen zie wel wat er gebeurd
@ sweetcandy: Ik wacht ook geduldig af hoor, denk ook dat het niks is, maarja..... Succes met zoeken @ Babylove: Snap ik, maar wel fijn dat je wel wat blijft lezen enzo, succes met alles meid!
thanx Lydia vindt het wel leuk maar moet ook wat ander afleiding zoeken wil eigenlijk gewoon door gaan maar laat het op zen beloop en we zien wel wat er gebeurt nu vooral dat ik voor et eerst overtijd was dacht ik echt het is raak maar dat was dus de grote klap waardoor ik wat gas terug neem ben gewoon teleurgesteld maar ja kan niet altijd alles op mijn manier krijgen he
Ik heb even gekeken in haar album, maar met 5 weken zwangerschap kun je met geen mogelijkheid zo'n buik hebben. Nou wil ik haar absoluut niet in twijfel trekken en wellicht heeft ze al een buik van zichzelf maar de buik op die foto is niet van 4,5 wk zwanger.
@heitje dat is de reden dat wij geen wc papier met rose dingetjes hebben.... Code: Ik ben er nog wel hoor ga eerst nog even verder bij lezen...