majella echt goed man...maar mijn mannetje rookt gelukkig al jaren niet meer maar wel veel anderen in mijn omgeving en dat is miss wel het moeilijkst.
Ja ik ken het het is echt moeilijk voor al omdat mijn ventje ook door rookt hor maar ik heb het afgebouwd eerst 4 op een dag toen 3 toen 2 en toen 1 en toen helemaal gestopt maar bevalt me prima zo maar we slepen je er wel door heen hoor hihihihi
dnk je jessica ik ben ook wel al eerder gestopt een jaar lang maar toen gingen we trouwen en ik had zoveel stress toen ben ik weer begonnen
hallo allemaal het is inmiddels weer avond geworden en ik ben nog steeds niet ongi hihihi voel me nog steeds goed.. alleen gerommel in mijn buik en veel witte afscheiding dus ik blijf hopen vind het zo spannend... hoe is het bij de rest?
pfff ja das echt balen mijn ventje stopt misschien ook nog wel als het zover is als we zwanger zijn hoop ik hij laat in ieder geval doordeweeks zijn biertje staan ben helemaal trots op hem normaal deed ie na het eten 2 of 3 biertjes hhihihi maar hoop dat het jouw nu ook echt lukt
He kris02 bij mij is het ook spannend morgen kan ik testen bij mij ook nog geen en ook nog helemaal niks ook alleen klein beetje witte afscheiding maar ook niet veel hoop voor je dat het raak is en bij mezelfo ok hihiihih
nou meiden bij mij voeldt het nu aan dat ik ongi ga worden echt een ongi buikpijn, ik wacht het maar af.
ik weet wel iets wat me kan doen laten stoppen EEN POSI TEST grrr ik wil weten of ongi of niet bah bah bah ik schoon genoeg van dat zwanger worden ik vindt het niet leuk meer...ik ga in zwangerslaap maak me maar wakker als het zover is.. :S
hey jessica spannend zeg voor jou ook ga je morgen vroeg testen? voel jij verder ook helemaal niks dan?
ik hoop het voor je meid...ik ben gewoon in een zeurbui denk ik sorry hoor maar...ik heb het gevoel dat mn mannetje mn niet echt steunt..het enige wat hij zei jammer volgende keer beter en hij denkt nega betekent geen hoop meer deze maand terwijl mijn lijf me wel nog hoop geeft door nog niet ongi te zijn .....maar.....er is geen excuus voor kruip weer in mn schelpje
Je moet je eigen niet zo druk maken ik weet het is vrij moeilijk maar toch hoop blijven houden zoland de duiveltjes wegblijven doe ikke ook hoor ik ga ook zeker morgen testen als ikn og niet ongi ben denk ik......en anders het weekend...........is zo moeilijk die spanning
hier zit er ook zo een hoor... Vandaag baalde hij voor het eerst dat de test nega was. Ik: voe je je kut? hij; Ja Ik: zo voel me dus al vanaf september elke maand hij: oh
pfff nou hoop dat het bij mij gewoon snel raak is vind het moeilijk omzo lang te moeten wachten maar ja als het niet anders idan moet het maar zo zijn denk ik...........
ik lees dat jullie de spanning ook zo moeilijk vinden... en dan zeggen de mensen oo gewoon van je afzetten jah jah da lukt dus echt niet he..
JA het is vreselijk maar als het goed is krijg ik morgen me testen binnen via de post dus misschien testen............en anders het weekend als het er dan nog nie is .......