NOD Maart 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door djaar77, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    majella echt goed man...maar mijn mannetje rookt gelukkig al jaren niet meer maar wel veel anderen in mijn omgeving en dat is miss wel het moeilijkst.

2. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

Ja ik ken het het is echt moeilijk voor al omdat mijn ventje ook door rookt hor maar ik heb het afgebouwd eerst 4 op een dag toen 3 toen 2 en toen 1 en toen helemaal gestopt maar bevalt me prima zo maar we slepen je er wel door heen hoor hihihihi

3. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    dnk je jessica ik ben ook wel al eerder gestopt een jaar lang maar toen gingen we trouwen en ik had zoveel stress toen ben ik weer begonnen

4. kris02

kris02 Lid

18 feb 2009
    16
    0
    0
    hallo allemaal het is inmiddels weer avond geworden en ik ben nog steeds niet ongi hihihi voel me nog steeds goed.. alleen gerommel in mijn buik en veel witte afscheiding dus ik blijf hopen vind het zo spannend... hoe is het bij de rest?

5. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    LADYPINK! MAANDAG STOPPEN MET ROKEN! ZONDAG AVOND JE LAATSTE SIGARET! *zeur aan je hoofd!*

6. Jessica26i

pfff ja das echt balen mijn ventje stopt misschien ook nog wel als het zover is als we zwanger zijn hoop ik hij laat in ieder geval doordeweeks zijn biertje staan ben helemaal trots op hem normaal deed ie na het eten 2 of 3 biertjes hhihihi maar hoop dat het jouw nu ook echt lukt

7. majella

majella Actief lid

4 feb 2009
    155
    0
    0
    Bediende
    Zeeland
    ja dank je wel
    ik heb wel echt af gezien, die drang is echt ](*,)
    maar wat wil je na 9 jaar roken.

8. Jessica26i

He kris02 bij mij is het ook spannend morgen kan ik testen bij mij ook nog geen :evil: :evil: :evil: en ook nog helemaal niks ook alleen klein beetje witte afscheiding maar ook niet veel hoop voor je dat het raak is en bij mezelfo ok hihiihih

9. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    nou meiden bij mij voeldt het nu aan dat ik ongi ga worden echt een ongi buikpijn, :cry: ik wacht het maar af.

10. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    ik weet wel iets wat me kan doen laten stoppen EEN POSI TEST grrr ik wil weten of ongi of niet bah bah bah ik schoon genoeg van dat zwanger worden ik vindt het niet leuk meer...ik ga in zwangerslaap maak me maar wakker als het zover is.. :S

11. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    thnxx doortje doe dat vooral zondag avond heel veel...

12. kris02

kris02 Lid

18 feb 2009
    16
    0
    0
    hey jessica spannend zeg voor jou ook ga je morgen vroeg testen? voel jij verder ook helemaal niks dan?

13. Jessica26i

Morgen komt ie die positieve TESTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT ik voel het hahhaahha

14. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    okee ladies, ik ga eens wat anders doen dan op zp zitten ;) tot morgen!

15. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    ik hoop het voor je meid...ik ben gewoon in een zeurbui denk ik sorry hoor maar...ik heb het gevoel dat mn mannetje mn niet echt steunt..het enige wat hij zei jammer volgende keer beter en hij denkt nega betekent geen hoop meer deze maand terwijl mijn lijf me wel nog hoop geeft door nog niet ongi te zijn .....maar.....er is geen excuus voor kruip weer in mn schelpje

16. Jessica26i

Je moet je eigen niet zo druk maken ik weet het is vrij moeilijk maar toch hoop blijven houden zoland de duiveltjes wegblijven ;) doe ikke ook hoor ik ga ook zeker morgen testen als ikn og niet ongi ben denk ik......en anders het weekend...........is zo moeilijk die spanning ;)

17. mamaria

mamaria Bekend lid

4 nov 2008
    510
    0
    0
    hier zit er ook zo een hoor...
    Vandaag baalde hij voor het eerst dat de test nega was.
    Ik: voe je je kut?
    hij; Ja
    Ik: zo voel me dus al vanaf september elke maand
    hij: oh

18. Jessica26i

pfff nou hoop dat het bij mij gewoon snel raak is vind het moeilijk omzo lang te moeten wachten maar ja als het niet anders idan moet het maar zo zijn denk ik...........

19. kris02

kris02 Lid

18 feb 2009
    16
    0
    0
    ik lees dat jullie de spanning ook zo moeilijk vinden... en dan zeggen de mensen oo gewoon van je afzetten jah jah da lukt dus echt niet he..

20. Jessica26i

JA het is vreselijk maar als het goed is krijg ik morgen me testen binnen via de post dus misschien testen............en anders het weekend als het er dan nog nie is .......

Deel Deze Pagina