Het wordt wel elke maand draaglijker. Net zoals marco b. zei. Even slikken en weer door gaan. Wat ik persoonlijk het vervelendst vind was dat het bij mijn dochter binnen 0 keer raak was. En dat het nu niet lukt. En bij iedereen in mijn omgeving lijkt het meteen raak. "hij hoeft maar te kijken of ik ben al zwanger" en dat soort uitspraken.
JA dat dacht ik ook hahhah me schoonmoeder roept dat ook 1 keer kijken en jij bent zwanngeer mmmmmmmmmmmmm nou mooi niet dus
dames ik had nog zo gevraagd niet te veel te schrijven Ik heb nu maar 3 pagina's gelezen, is me veel te veel hoor! Herstel tijdens het lezen zijn er nog 2 bij gekomen, zijn er dus 5. Ik zie wel dat we bakerstreet mogen feliciteren! Super zeg. @ alle ongi dames die vertrekken: helaas: veel succes in de volgende ronde @ ongi's die nog net in maart kunnen blijven: balen, gezellig dat je hier nog kunt blijven. @ nieuwe meiden: welkom en succes! @ stoppen met roken: Ben bijna 8 maanden gestopt, maar heb het er vandaag om een onverklaarbare reden moeite mee. @ mamaria: die uitspraak heeft mijn oudste zus ook gedaan toen ze zwanger was van haar jongste. Erg vervelend dan om te horen dat ik er wel hulp bij nodig heb. Maar ja, ben blij dat ik hulp krijg, want door het tempen heb ik nu zoiets van: heb geen eisprong. Ff offtopic: ben vandaag naar de arbo geweest ivm mijn burnout. En ik wordt voor 5 uur betergemeld. Vanaf volgende week dus iedere dag een uurtje werken. 2 dagen thuis, 3 dagen op kantoor. En proberen er een half uurtje aan te plakken. Dat dan 2 weken volhouden en dan weer een half uurtje erbij. Over 4 weken (2 april) weer terug. Daarbij zou mijn teamleider proberen vandaag met zijn manager mijn contract te bespreken
Ja kris die heb ik via internet besteld heel handig hoor hoef ik de deur niet uit en kans op dat ik bekende tegen kom in de etos ofzo. en het is onze 2de poging en 1ste kindje om mee te beginnen hihih en bij jouw dan?/
Hallo meiden, Ik ben weer verrast door die rot . Ik geloof er niet meer in dat het ooit nog gaat gebeuren. Voel me echt mega rot nu en kan alleen maar huilen. Ik ben het zo beu, ik wil gewoon niet meer aan zwanger worden denken want dat doet zo'n pijn Sorry voor mijn gezeur, maar ik kan mijn gevoel nu niet anders beschrijven. Op naar de volgende ronde dan, al heb ik er dus helemaal geen vertrouwen meer in.
heeey jessica waar op internet heb je besteld wand idd de drogist is echt om je heen kijken of je niemand ziet hihi het is bij ons de 3de maand dus ben zo benieuwd en ook de eerste dus alles is nieuw en onwennig en je weet niet zo goed wat je ´nieuwe´ hormonen zijn je lijf is zo anders.. bij jou ook?
Je kan ze bestellen op thuistesten.nl of op zwangerschapstesten.nu ja bij ons is het de 2de maand nee maar ik merk wel dat me lichaam heel anders reageert hoor heb nu ook echt last van me borsten hoofdpijn koud.warm droge ogen heb ik ook al gehad hihih en sommige dingen smaken me niet meer zoals koffie en heb ook klein beetje witte afscheiding niks van bruine drap ofzo hhahaah lekkere praat weer waar kom je vandaan eigenlijk?
Ach meisje toch, wat klote! Ik zie dat je ook al lang bezig bent. Ik kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit. Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat april jullie maand wordt. liefs en knuffels
\ nou idd heerlijke praat maar jah dan kun je teminste effe van je afpraten mannen snappen het tog niet zo goed.. ik kom uit Tilburg jij leerdam zag ik..
Ja zeker hhahah die mannen snappen het echt niet hoor ik zeg ieder keer tegen die van mij de duiveltjes zijn er nog niet hor........... hhihihh mag ik niet zeggen en ja ik kom uit leerdam maar officieel uit noordholland....maar ja liefde he......
jaah de liefde hihi maar ikke ga er van door ik vond het erg leuk om effe met je te kletsen en wil morgen graag van je horen hoe het is gegaan ben ook zo nieuwschierig zal voor je duimen ben er morgen avond weer of mail doeei meid en kom op he en iedereen suc-6
Is dat ook je msn? \en je hoort het zeker morgen van me of ik test heb gedaan of niet hahhahah dikke kus
lieve schat ik heb ook van die pieken en dalen en merk dat als ik het van een ander hoor denk ik kom op hoop houden terwijl ik het soms zelf ook kwijt ben maar goed..kop op meid.. wij zijn in ronde 20.. en indd die heren hebben wel de klok horen luiden maar weten niet waar de klepel hangt.. en ook ik ben al 13 keer tante dus weet ook hoe pijnlijk het kan zijn als iedereen in je omgeveing zwanger wordt of bevalt.. ik zei het laatst tegen de psycholoog zo mijn man is wel meelevend maar niet meevoelend...
Mijn vriend snapt ook niet waarom ik zoveel tijd hier op het forum doorbreng. Hij kan wel meeleven als ik zeg dat ik mijn ei niet vind. Maar hij snapt niet wat ik voel dat ik hem niet kan vinden. Ik heb hem vanmorgen wel gezegd dat ik denk dat ik geen ovu te hebben. Ik ben wel blij dat ook wij nu hulp gaan krijgen. We zijn dan wel al relatief kort bezig, maar ze laten ons gelukkig niet aanplaren.