NOD Maart 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door djaar77, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hé Miranda! Alles gut?

2. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Hee miranda, hoe is het daar bij jou?

3. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Maar je moet nog 12 dagen toch.

4. majella

majella Actief lid

4 feb 2009
    155
    0
    0
    Bediende
    Zeeland
    Ben weer eventjes terug,
    Het vrienje is zo bibliotheek kast van leenbakker in alkaar aan het klussen. En hij heeft zo juist alle bouwpakketen vervloekt :c:
    HELP MIJN MAN IS KLUSSER!

5. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.518
    229
    63
    misschien dat iemand dit weet, als je alleen sochtends wat bruinverlies hebt voor een paar dagen(alleen bij afvegen zeg maar) is dat dan een menstruatie?

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    heee,

ja zijn gangetje...vandaag drukke dag gehad. Met de kleine naar de stad gefietst om feestkaartjes te halen. Meteen nog maar wat boekjes om te geven gekocht, en een ballon opblaasding...ga me daar geen 100 ballonnen zelf opblazen hoor!

Toen maar meteen even door naar mams gefietst daar even opgewarmd...want was toch wel fris in de wind op de fiets voor de kleine. En toen weer naar huis gefietst...

Er zou smiddags een berg zand in onze kuil voor de deur worden gestort zodat er tegels kunnen worden gelegd....maar toen ik dus vanmorgen de deur open deed....zag ik een berg....

Dus toen ik thuis was, direct de kleine naar bed...die was uitgeput van het shoppen. En maar gaan scheppen in die berg om het te verdelen. Gelukkig kwam de man die bij de buurman de tuin zou doen met zijn graafmachine wat vroeger langs en die zei me dat hij het wel even zou levelen....okey! Liever even kijken hoe die machine dat doet dan een paar uur staan scheppen als een gek.

Dus nu is de tuin gevuld! Nu nog tegels en grind erin...en we hebben een voortuin....nu nog de achtertuin......bleeehhh.

Verder hier steeds meer buikpijn en rugpijn...dus de duivels komen eraan...weet het echt steeds zekerder...

Hoe is het met jullie?

Groetjes,
    Miranda

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38

Hihi...maar dat zijn ook ondingen! Ptufff...bouwpakketten ik spuug erop...maar wel handig.... :)

8. ausilia

ausilia Lid

1 mrt 2009
    19
    0
    0
    Dit kan restjes zijn van de innesteling :)

Wanneer is je NOD dan?

9. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Hey,

Nee dat is geen menstruatie. Er is pas sprake van een menstruatie wanneer je rood bloed verliest.

10. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    dat kan..maar meestal is een echt ongi helrood bloed....

Misschien heb je een doorbraakbloeding...die had ik vaak en dat was over het algemeen veel bruin weinig rood. HIer begint de ongi ook met 5 dagen bruin verlies...of langer en dan pas rood...voor 7 dagen minstens.

11. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Hier vandaag ook last van bruinverlies...ik ben bang dat dit slechte voortekenen zijn ;-(

12. majella

majella Actief lid

4 feb 2009
    155
    0
    0
    Bediende
    Zeeland
    Mag ik mee spugen...
    :c: kast.

13. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    of niet berenbotje...(innesteling) laten we hopen dat het dat is!

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

Yep, hier ook al vanaf zaterdag eerst wat waterig rood en inmiddels bruiverlies (alleen bij t afvegen). Had ik vorige maand ook en werd toen dus gewoon ongi. Dus helaas zal t morgen of zaterdag wel echt doorbreken.

15. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.518
    229
    63
    ja ik volg het gewoon niet deze maand, wordt er zo onzeker van. ik zou mn nod zondag of maandag hebben. de afgelopen maanden begon de menstruatie elke keer ongeveer 3 dagen vantevoren met bruinverlies en dan heel licht en de hele dag door, maar nu heb ik dus eerst een beetje roze verlies gehad toen een dag niets toen weer een ochtend roze verlies toen weer 1 dag niets, vanochtend bruinverlies en nu weer verder de hele dag niets. wordt er gek van . loop de hele tijd met inlegkruisjes voor het geval dat, maar tot nu toe niet nodig gehad. vind het echt vreemd.

16. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
  17. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hmm...hier nog geen bruinverlies..maar een buikpijn niet meer normaal zo een krampen...

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Anne: ik snap precies wat je bedoelt. Ik had zat waterig rood verlies en steekjes. Zondag en maandag ook nog wat. Dinsdag helemaal niets en vanaf gister weer waterig bruinverlies bij t afvegen, maar niet in mijn stringetje. Pfff, vermoeiend hoor zo'n vrouwenlijf

19. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    bannercheck

20. Antares

Antares VIP lid