NOD Maart 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door djaar77, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    ach heitje getverderrie dat vindt ike cht shit voor je hoop dat het geen rood wordt heb je ook krampen?

2. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    @ ausillia kan geen foto vinden van je test?
    @dmoontje shit man..
    @babylove toch ontpillen miss je was nog neit zoalng geleden gestopt toch?

3. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    @heitje: nee, geen rood aub. En als je het te gezellig vindt hier, dan blijf je toch gewoon, ook al zou je rood worden? Maar ik hoop dat je ongi niet door zet.

4. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    innd ben het met yvy ondanks eventueel rood gewoon blijven..

5. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    ik snap er echt niks meer van ik zit nu plots in mijn vruchtbare periode net even zelf onderzoek gedaan :oops: en ik kan nu dus wel draadjes trekken met mijn slijm :oops: sorry voor de ontsmakelijke details.dus de cyclus gaaat echt veel anders dan 2 jaar geleden,ik was namelijk daar maar van uit gegaan wat ik toen allemaal voelde dit is echt 100% omgedraaid.

6. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    ja ik vindt het ook maar vreemd al die eerder maanden heb ik echt alles gevoeld alleen dit maand niet dus ja heel vreemd morgen bel ik gewoon weer de huisarts ga vragen wat dit uberhaupt kan zijn

7. TJB

TJB Niet meer actief

Hoi allemaal,

@Lydia(geloof ik) Jij was dat toch die wat vroeg over KV zwangerschapstesten. Kijk maar in mijn album. Ik weet nu nog niet of ik nou wel of niet zwanger ben maar dan weet je hoe vaag. En in dat topic waarin ze die testen laten zien zijn ze er helemaal niet enthousiast over. Zou die dus maar niet gebruiken. Vaak vals positieve resultaten vandaar dat ik het ook nog niet weet ja of de nee.

@Esther Jij gaat morgen ook testen? Ik probeer morgenvroeg ook eens opnieuw. Kijken of ik er dan wijzer uit word want die in mijn album staat is zo vaag. Ben nog steeds niet ongi dus... Morgen weet ik hopelijk meer, en jij ook. Succes met testen!

8. majella

majella Actief lid

4 feb 2009
    155
    0
    0
    Bediende
    Zeeland

Hopelijk is het raak in de volgende ronde.
    we gaan gewoon met zijn allen voor die HAPPY EGGS, met VERRASSING!

9. majella

majella Actief lid

4 feb 2009
    155
    0
    0
    Bediende
    Zeeland
    Ik ga gauw mijn mannetje terug helpen met die :c: kast.
    Anders denk ik dat die kast morgen vroeg met de cliko mee mag.

Tot straks!
    En denk HAPPY!

10. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Hee Yvy! Gezellig dat je er bent! En ben het helemaal met je eens dat heitje moet blijven!

11. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Haaaaaalllooooooo leedies!

Was ik alweer... Zou nog ff komen spieken en dan dus ook maar ff groeten, hahaha!
    Dus bij deze...

@ TJB: Ja, ik heb het eigenlijk al naast me neergelegd dat het niet geldt. Zaterdag NOD afwachten en dan zondag evt. nog maar eens testen.

Jullie kletsen écht wat af... Super!
    Maar ik ga 6e zintuig, plaats delict kijken, das zo mooi!

Fijne avond nog en onthoud goed: geen bloed geeft moed!
    ;)

12. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Kom even langs te gluren, jeetje wat wordt er wat gekletst hier. Kan alles lang niet bijhouden.

Voor alle nieuwe mensen hier, Welkom!

Voor alle WOD-ers, dikke knuf en heel veel succes in de volgende ronde.

@Heitje, hoop zo dat het niet doorzet. We gaan wel voor roze hoor!
    We zouden maandag opnieuw gaan testen! Duim duim duim.

Hier nog geen rood te bekennen, jakkes al dat gewacht. Wat een ellende.

13. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Ben ik dan de enige die nooit moeite heeft met zo'n bouwpakket? Het verschil tussen mijn man en mij is wel dat hij meteen aan de slag wil, en ik eerst de tijd neem om alle onderdelen te sorteren, en ook de handleiding te gebruiken bij het in elkaar zetten. We hebben van de zomer behoorlijk wat Ikea-meubelen in elkaar gezet, en niet echt problemen hiermee gehad.

14. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    hier ook niet eigenlijk, vind het zelfs leuk om te doen :) alsof ik aan het puzzelen ben met grote stukken XD maarja ik vind puzzelen nog steeds leuk :S doe het alleen nooit :)

15. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Meestal zet ik de bouwpaketten in elkaar, ik heb wat meer geduld als vriendjelief :) Maar als het ook niet wil dan moet ik er echt even bij weglopen anders kan ik het wel helemaal de filistijnen in helpen :p

En dan reageer ik het vaak ook nog af op vriendjelief, wat erg he!

16. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Puzzelen vind ik ook leuk, maar na een keer zo'n ding in elkaar gezet te hebben, is de lol ook wel van zo'n puzzel af. Kan me nog herinneren dat ik toen ik een jaar of zes, zeven was, behoorlijk wat puzzels in elkaar gezet heb, vooral met Disneyfiguren. Was toen helemaal wild van Disney. Vind trouwens ook nu nog Disneyfilms leuk, heb aardig wat Disney DVD's in de kast staan, leuk voor onze kids straks. (en mama zal het helemaal niet erg vinden om mee te kijken ;) )

17. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    @ zethu: ja, ben hier voor de verandering ook eens 's avonds. Ik ben alleen thuis, en er is weinig op TV, dus ik dacht laat ik maar eens op ZP gaan kletsen.

18. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    o ja die disney films zijn helemaal geweldig.
    Ik moest altijd huilen om Frank en Frey, ik denk dat als ik hem weer zou zien ik zo weer zou gaan huilen.

19. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    En Bambi, ook zo zielig, vooral als zijn mama dood gaat... :cry:

20. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Als alles van zo'n bouwpakket in elkaar staat heb ik ook wel altijd zoiets van: was dat het?
    Maar voor het inelkaar staat is het nog zo enorm gammel. Maar het lukt me wel altijd om het snel in elkaar te zetten. Zolang de beschrijving maar duidelijk is!

Deel Deze Pagina