de eerste keer dat ik sneeuwwitje zag, toen ze echt niet meer wakker werd en in de glazen kist lag vond ik ook zo'n tranentrekker
Ben sowieso de laatste maanden zo'n emo-kip, huil al bij een zielig moment op TV. Ik ken dit dus echt niet van mezelf..
zit nou een film te kijken op net 5 van Jennife Lopez lach me helemaal suf hihihi en tussen de reclames door kom ik hier lekker mee babbelen
zit net even te denken, soms kon ik ook wel een van de zeven dwergen zijn. Het ene moment ben ik happy en het ander moment Grumphy. *zingt gezellig mee met Yvy* he ho, he ho
toen ik de lion king voor t eerst zag (in de bios) moest ik ook huilen haha...maar wilde m wel afkijken... mijn zusje (3 jaar jonger) moest ook huilen en vond t eng..ze wilde naar huis dus heb ik m niet afgekeken...daarna kreeg ik m op videoband en toen kon ik m eindelijk afkijken...maar in de bios was t net pauze nadat de vader stierf, verder kon ik m dus niet zien...bambi vond/vind ik ook erg zielig... maar het blijven leuke films...we hebben nu heel veel dvd's van dat soort films..altijd handig als we straks een kleintje hebben...en stiekem kijken wij er af en toe ook naar
Ja heb ook krampen. Of eigenlijk zijn het meer steken, meest links en af en toe rechts. Durf die tampon er nog niet uit te halen haha, doe ik over een uurtje! ongi: talk to the hand! =; @TJB en Esther: succes met testen morgen meiden! @dmoontje: shit zeg, balen van je ongi, succes deze maand! Wat zijn jullie lief meiden! En Yvy: jaaaa Disney! woepieee @Mariska: o je doet ook mee maandag! Jij ook overtijd blijven dan he Ik ben hier de hoop aan het opgeven... #-o @calani: balen van je nega test zeg...ben je al overtijd? (sorry snap die banners niet zo goed met dat CD enz) Hoop dat je ongi niet komt en dat je straks een dikke posi test hebt!
*In ons dorp, is het aaaltijd rustig....en iets nnnnieuws dat gebeeeurt hier nieeeet, in ons dooooorp, zingen aaaaalle mensen...steeds hetzeeelfde lieeed....bonjour! bonjour, bonjour bonjour bonjour..*
Hier ben ik weer Die kast staat eindelijk en nu gaan we lekker slapen. Welterusten iedereen en de testers voor dit weekend wens ik al vast veel SUCCES toe.
eyey allemaal, heb vandaag even met mijn schoonzus gepraat over onze kinderwens (zij heeft nu 2 kindjes) ik wist niet wat ik haar allemaal verteld had haha maar blijkbaar ben ik dus via haar bij de gyn terecht gekomen (weet t allemaal niet meer haha) zij vind het heel erg voor ons dat t zo lang moet duren maar ze zei er wel bij dat ik altijd met haar kan praten daarover...en dat als ze kan helpen dat ze dat doet...bv als ik bloed moet laten prikken (moet binnenkort 2x zoiezo maandag en dan dag 17 van me cyclus ofzo) en ik zou vragen of ze mee wil dan zou ze gelijk jha zeggen... maar dat heeft geen zin want doe t gelijk na t werk ...maar ben in ieder geval wel blij dat ik er met haar over kan praten...en de kinderwagen van haar die bewaart ze voor ons...die mogen wij hebben echt een lieve schoonzus hihi
hou me op de hoogte heitje.. enne disney films waren vroeger niet aan mij besteed maar nu kijk ik graag animatie films zoals finding nemo.. zit een nieuw programma te kijken..battle of the stars..wel grappig maar niet om je rot telachen iemand nog iedeeen van een leuk prgramma verveel me en heb zin om een fles rose leeg te drinken maar ik durf niet..