NOD Maart 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door djaar77, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    en ik lust niet eens rose..nog erger eigenlijk of niet lusten ik heb nog niet vaak rose gehad maar heb nu een lekkere gekregen gister en heb em eens geproefd en die was best lekker

2. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Ik vond dat er maar weinig op TV was, daarom zit ik dus hier wat te beppen...

3. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    en ik zie wel dat mn typen ook wel eens beter is geweest vol met fouten sorry hoor maar geen zin om het te verbeteren..

4. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Geen rose hier, maar een fles water met bubbels... Ja, je moet toch wat he, als je nog wat kilo's kwijt hoopt te raken.

5. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Ik typ ook om de haverklap mis vandaag, krijg je als je snel wilt typen.

6. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    moet ik ook nog maar is het laatste waar ik nu aan wil denken

7. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    nou zometeen maar eerste hulp bij opvoeden gaan kijken....kijken hoe het dus niet moet hihi

8. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Heb het ook lang voor me uitgeschoven, maar met de zomer in het vooruitzicht. Nu moet ik zeggen dat ik ook weer braaf 2x per week kan gaan sporten, en als dan de weegschaal 1,5 kilo minder aan geeft, is mijn motivatie ook groter om minder te snoepen. Dus ben benieuwd wat mijn weegschaal over 2 dagen zegt.

9. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Haha Ladypink...lekker bezig ;)
    Laat die rose inderdaad maar even staan...ookal is ie ROZEE
    Ik hou jullie op de hoogte hoor! Ga maar uit van een ongi in ieder geval.

Aleida: dat klinkt goed meid, spannend!
    Wat zijn je klachten waardoor je denkt dat het raak is? Spui! Vinden we leuk :)

10. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    haha geeft niet joh...ik heb er nu ook last van maar dat komt omdat ik een nieuw toetsenbord heb...duurt een uur voor ik eindelijk iets goed getypt heb haha...moet t 100x verbeteren maar ik raak er vanzelf aangewend...
    maar als ik bv een fout heb druk je op back space maar inplaats van back space druk ik perongeluk op home dus dan gaat hij naar t begin van de zin...pff wel irri..heb 3 dagen zonder toetsenbord gezeten (kon gewoon alles behalve typen) er zit iets niet goed in me pc dus heb nu een ander soort toetsenbord (weet niet hoe t heet) en deze is ook kleiner dus alles zit dichter op mekaar en dan maak je snel fouten...

11. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    ik moet nog 5,5 kilo kwijt voordat we eventueel iui mogen dus ja moet wel maar ik heb nu genoeg aan mn hoofd ik denk er wel om wat ik eet maar ik ga morgen een taart bakken 1 van mijn hobby's namelijk

12. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Ja, ik heb meerdere kwaaltjes o.a.
    - vlak na mijn ei pijnlijke boobs. Wordt met de dag erger. Ook dikke aderen lopen er. Ik heb dit altijd wel al, maar niet zo erg als nu.
    - dit keer geen bruin voor nod.
    - rommelende darmen.
    - vreemde steekjes en krampjes in de onderbuik en liezen. Anders dan ongi gevoel.
    - heel af en toe een vleugje misselijkheid.

Zaterdag ga ik testen. We zijn al heel wat rondes verder en iedere maand voelde ik wel iets, maar nu is het heel anders.

Bah, spannend!

13. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    @Aleida: ik wou dat ik dat gevoel had :(

Ik ga nog ff wat drinken en dan ga ik lekker op bed.

Alvast welterusten en tot morgen ;)

14. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ohh willen jullie ook afvallen?
    Ben wat kilootjes aangekomen na het stoppen met roken, vind het echt erg maar het was voor een goed doel! Had al een afvalpoging gedaan nadat ik 3 maanden was gestop maar werkte voor geen meter, hele lijf was nog van slag! Zal dat nu nog zo zijn na ruim een half jaar? Ben al de hele week 'netjes' aan het eten, alleen zit nu wel af en toe met mn hand in een zak oudhollandse snoepjes met oa van die boterbabbelaars! Mjam

*geeft zichzelf een tik op haar vingers, afblijven van die zak en wegleggen nu!*
    Hmmm wat is water toch lekker ;)

15. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    ik heb een paar x gewii-fit en ben nu al 2 kilo kwijt (mijn andere schoonzus zegt dat hij gelijk heeft omdat haar kind ook mee doet "4jaar" en diezelfde dag was ze nog op de weegschaal geweest bij de kinderarts en gaf beide tzelfde aan, anders zouden wij t gewicht niet geloven...
    ik hoef inprincipe niet af te vallen want zit op t juiste gewicht maar wil zelf wat afvallen...minimaal 6 kilo...heb nu maat 40 en wil maat 36 38 hebben...

16. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    @aleida: klinkt goed, hopelijk een knaltest over 2 dagen!

17. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ja klinkt veelbelovend Aleida!
    Ik ga voor je duimen meid en hou het in de gaten voor zaterdag! Veel succes! Na zo lang alweer bezig mag het nu idd wel es raak zijn! :)

18. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    Aleida spannend..

19. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    oh, ja, ik had voor de gein vanmiddag een ovu testje gebruikt (ik heb een hele lading van babyboom ontvangen) en die geeft een hele duidelijke 2e streep. Maar dat schijnt wel vaker zo te zijn en daar kan je dus niet vanuit gaan.

Maar ik schrok toch wel even. De streep is zelfs donkerder dan tijdens mijn ovulatie.

20. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Het liefste zou ik een kilo of 15 kwijt raken, maar ben blij als ik al eens 10 daarvan kan lossen.
    Tot nog toe lukt het me goed, om van de zoetigheid af te blijven. Nu scheelt het ook wel dat we dat nauwelijks in huis hebben. Kwestie van geen boodschappen te gaan doen met een lege maag.

Deel Deze Pagina