ik morgen 3 uur werken (tenminste als ik t in 3 uur red haha) vandaag was ik in 2.5 uur klaar is wel lekker...maar truste meid
Jammie, aardbeien met gesmolten chocola. *kijkt naar haar fles water en ziet dat ze vanavond toch al een liter naar binnen heeft gewerkt tussen het kletsen door, geeft zichzelf maar even een schouderklopje (maar voelt het water in haar mond lopen bij het woord chocolade)*
sorry yvy maar het voelt wel lekker daarom noemen ze het comfort food nou ik heb nu ff troost nodig..en choco maakt je vrolijk ben nu ff depri
Voelt inderdaad wel altijd lekker, zo'n blokje chocolade, alleen mijn weegschaal doet me iets minder lekker voelen als ik te veel aan chocolade toegeef
Joepie! Een bijna positieve ovutest vandaag. Het kan zijn dat ik mijn piek gemist heb of hij is morgen, maar de testen zijn nu op. Gewoon nog even doorklussen. Ik denk wel dat mijn nod later is dan 17 maart. Sorry voor dit ego-bericht.
Hallo dames die nog wakker zijn! Vandaag en vast contract gekregen op mijn werk. Ik ben echt super happy! OOievaar doe je werk en laat maar een babytje bij ons achter! We zijn er klaar voor.....
gefeliciflapstaart waar blijft t gebak nu hopen dat de ooievaar snel komt (bij iedereen haha) de ooievaar zal t wel erg druk hebben vandaar dat t zo lang duurt bij sommige
@ladypink en jessica en fempje! Ik doe mee zullen we een stop-met-roken-marathon doen, hahaha! Ik was vet geminderd en sinds de ongi weer lekker keihard zitten paffen heb er gewoon koppijn van! @ninoshka: grappig was ook het eerste dat ik deed een ouzo achterover slaan toen ik ongi was geworden, hahaha, toch nog een upside aan de ongi! Verder: slaap lekker allemaal! En geen ruzie meer maken wandelende hormoonjes, hihi! Kus!