TJB je bent echt zwanger hoor. Kijk maar naar mijn tests, ook geen super dikke streep en gisteren heeft een bloedtest laten zien dat ik toch echt zwanger ben, dus gefeliciteerd!
Sterkte! Ik ben ook werkelijk al een paar dagen misselijk dus wat dat betreft kan die positieve test van mij wel kloppen Echt niet prettig..
@marieken en tjb; gefeliciteerd! weer een paar zwangeren erbij. @mermaid, jammer joh dat je ongesteld bent geworden. en ik heb nog wel zo goed geduimd. hier vanochtend weer niks te bekennen, het blijft vaag. mn lichaam is me voor de gek aan het houden denk ik. 1dag wel 1dag niet 1dag wel..... had vanochtend wel zo een ik wordt ongesteld gevoel. maarja tot op heden weer niks te bekennen.
Heel erg bedankt! * springt even rond in de container * Ik doe deze maand nog een keer mee en nu moet het wel goed komen!
Zou het wel willen Bloempje maar ik heb tot nu toe nog niet echt met kaarten gewerkt dus kan ook geen zinnig antwoord geven. Wellicht anderen die even kunnen kijken?
laten we het hopen moos...ik vandaag ook graag duidelijkheid..ga zo mn nurse practioner even bellen..groetjes Anita
Meiden ik verhuis naar april. Maar ik kom hier af en toe nog wel eens spieken om te kijken we er aaaaallemaal zwanger zijn geworden deze maand. Toedels! *zwaai*zwaai*
Bedankt Ik doe morgen pas weer een test om te kijken of die donkerder wordt dan die van gisteren. Ik heb vandaag dus helaas nog niet echt duidelijkheid. Aan mijn testen te zien ben ik wel zwanger, maar nu is het nog de vraag of ik dat blijf... Ik laat het morgenvroeg wel weten..
Ik hoop het, maar omdat ik vorig jaar een vmk heb gehad durf ik pas blij te zijn als ik 2 vette lijnen heb...
Goedemorgen dames, Vanmorgen getest met Matcare Ulta (6dagen voor NOD mogelijk) en deze was negatief. Gelukkig kon ik vanmorgen meteen bij de HA terecht en heb ik uitgelegt dat ik al 2 weken een zeurende buik heb, misselijkheid de hele dag door terwijl ik wel honger heb en duizelig ben. Ze zegt dat de test toch wel positief had moeten zijn nu dus ze denkt dat ik last heb van buikgriep (ook al heb ik geen koorts). Ik moet het een week aankijken en als ik dan niet ongesteld ben mag ik een echo laten maken en gaan ze kijken naar iets van een folikelstoring of zoiets.... Nou ja we wachten dus weer rustig af en dan gaan we maar eens mooi mijn baarmoeder van binnen bekijken Sorry voor dit ego bericht @ zwangeren Van Harte! @ balen, hopelijk is het de volgende ronde raak @ wachtenden, heeeel veel succes
en heeft er iemand nog een mooite ticker die doortelt en de code niet te lang is voor het onderschrift?
Nou het ziekenhuis gebeld en ze zeiden als ik maandag niet ongi was en geen posi test dat ik langs kon komen..want dan ben je waarschijnlijhk ook niet zwanger..en is er iets anders aan de hand dus maar afwachten tot maandag
hey! hier nog geen ei gevonden :s dus zal niks zijn deze keer :'( proficiat aan alle zwangere! hoop dat ik ook snel gelukkig mag worden.. feeling depri