Dames ik wil ook de digitale gaan proberen, maar dan die nieuwe. Waar ook op staat hoe lang je zwanger bent. Weet iemand hoeveel testjes hierin zitten? In die oude digitale waren het geloof ik altijd 2 of 3..
Gefeliciteerd weer voor alle zwangere meiden! En balen voor iedereen die door moet naar de volgende ronde Nou mijn cyclus is écht van slag, dacht een ei gevonden te hebben maar nou issie weer weg!
Nou gister even vlink geklust.. en nu gaan we weer op het wachtbankje zitten. Zou volgende week nog wel een paar keer klussen voor de zekerheid maar ik weet gewoon bijna 100% zeker dat het mijn ei was. Heb mijn banner daarom ook weer veranderd na 28 dagen.
mosie, de clear bleu is 12 euro voor 1 test.. maar is wel meteen duidelijk.. geen getuur of het wel een steepje is.. en die kan al 4 dagen voor de NOD.
goedemiddag dames............... @ alle zwangere gefeliciteerd hoor.............. hier nog steeds geen zal het dan toch echt raak zijn bij ons oh zo zenuwachtig hoor denk dat ik vanmiddag maar een testje er tegen aanknal..................hihiihhh
Hoi Dames, Flink balen de lette die hie niet ziet staan doet het niet mee op mijn toetsenbo.d Echt v.eemd. misschien iemand een idee hoe dat kan? Wel heel toevallig dat die .ed devil ook met die lette begint haha zou die wegblijven? een voo.teken?
@ Marieken en TJB Gefeliciteerd! @Mosie, ik zie ook duidelijk een streep hoor dus vanaf hier ook alvast gefeliciteerd! @ alle ongies, succes in de volgende ronde! Hier nog steeds op zoek naar het ei! Ga vandaag starten met ovutesten. Ben benieuwd wat het gaat worden deze maand. Ik hoop dat het raak is! Ik ga nu effe de badkamer poetsen....Kom straks nog even terug om te lezen
@1985breezer: Gefeliciteerd met je contract! @tjb: lijkt me duidelijk! Mooie 2e streep toch! Gefeliciteerd meid je bent zwanger hoor! @elegance: hahahha dat verdient zeker een medaille! Leuke dromen heb je! Ik heb de laatste dagen alleen maar hele enge over allerlei dieren die achter me aan zitten enz. Laatst ook eentje: zat ik in een huis met heel veel deuren en ramen, alles was op slot. Komt die kip van chicken run bij me inbreken! Zat ie aan alle ramen en deuren te trekken en ik tegenhouden en toen was ie ineens binnen! WAhhh echt heel eng. Ben helemaal ff uit bed gegaan om bij te komen... O ja en vannacht werd ik achternagezeten door olifanten. En gister dat alle katten hier in de buurt doodgingen, waaronder eentje van mij! Ik ga maar eens opzoeken wat dat zou kunnen betekenen, over dieren dromen... @mermaid: balen van je ongi meid! Gaan we samen naar april! @marieken: jaaaa dat zijn de betere berichten! Super gefeliciteerd meid! Jahoeeee @Julied: wat vervelend dat je nog zo in onzekerheid zit zeg...hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt! Hier! Sorry meid was doodop...en net eerst nog vaste dingetjes doen voordat ik hier weer zit! Fijn dat je in het ziekenhuis terecht kan als je maandag nog geen posi test hebt. Maar daar gaan we maar niet van uit! Hoop zo erg voor je dat het raak is meis! @flexgirl: hahaha een container vol HCG! Dat kunnen de meiden hier wel gebruiken! We zijn in ieder geval op het goede spoor! @Esther: fijn dat je zo goed bij je huisarts terecht kan en dat ie over een week al actie wil ondernemen, hoop dat je snel meer weet! @Jessica: hoop dat je zwanger bent meid! Succes met testen vanmiddag! @mamatje: whahahah ik hoop het vooR je dat die letteR een vooRRRteken is want bij mij doet ie het oveRRRRduidelijk wel! @hier: Heitje heeft een ongesteldheidje! bimbambalen dus hier. Maar goed ik kan het nog makkelijk hebben...op naar round 3! Haha jullie gaan roken en drinken als jullie ongi worden. Ik ga een lekkere malse biefstuk halen, heeelemaaal alleen voor mezelf, gnigni! Heerlijk met pepersaus! Ik kom hier wel nog meekletsen hoor maar verhuis ook naar de april Audi... Hoop dat er niemand meer bijkomt van jullie! Ookal is dat misschien niet zo gezellig voor mij...maar mocht het wel zo zijn dan organiseer ik wel leuke uitstapjes met de Audi hoor! We gaan heel 'zwanger-worden-land' doortuffen!
Ik droom ook zo raar de laatste tijd. Haha ik heb de r maar gekopieerd, maar het is een drama zo. En hoe dat zomaar kan inene?
Huh? Ik snap echt helemaal niks meer van mijn lichaam! Een week lang last van mijn baarmoeder en auw... waarom doet alleen mijn rechter borst pijn? Woensdag maar een klein onderzoekje gedaan onder de douch , stond mijn baarmoedermond open?! Had ik daarom last van mijn buik? Uit frustratie maar ovulatie testen gelaald, maar die was negatief. Dus geen LH-piek. Vandaag geen buikpijn meer en mond weer dicht? Of ben ik dan toch zwanger? Pff wachten duurd lang! :x FF vraagje... je ovulatietest moet toch ook positief zijn als je zwanger bent? En vanaf wanneer is hij dan posi, op nod tegenlijk met zwangerschaptest?