@ Jessica, je kunt het beste morgenochtend pas testen omdat de eerste dag overtijd echt in de ochtend getest moet worden. Je hebt dan nog te weinig HCG aangemaakt om in de middag te testen. @ Heitje, dank je wel hoop ook dat ik snel meer weet.
Ja oke maar ik heb die ultra van matcare en dat hoort niks uit te maken die kan elk moment van de dag hihiih
Ik heb gisteren ook getest met middagurine (kruidvat test) en testte ook licht positief dus het kan wel... Ik doe morgenvroeg weer een test om te kijken of ie donkerder is.
Jtb gefeliciteerd.. Heitje wat jammer nou meid... Voor alle dames die ongesteld zijn geworden volgende keer beter.. Geniet van de rust periode en dan er weer tegen aan. Voor mij, ik denk dat ik vandaag mijn ei heb.. Wij hebben vannacht geklust en gisteren nacht ook.. Moet ik dan even goed overdag klussen en vanavond weer of ja zal weer vannacht worden.
denk ik wel want het is zo raar ben echt altijd stipt met ongesteld worden al een paar dagen er voor bruin verlies maar nu echt helemaal niks ook zo raar hihih en ook me borsten doen mega pijn dus denk wel dat ik straks er ff eentje tegen aanknal ihihi.......
Hey meiden, Zo daar ben ik weer eens zo druk gehad de laatste dagen dat ik maar weinig mee heb kunnen praten. maar vandaag lekker vrij dus moet het beter gaan. @ Alle dames die zwanger zijn: JIPPIE! GEFELICITEERD! Geniet ervan! @Alle dames die zijn: BALEN! GRRRRRRRR.....Maak ze deze maand zo bang dat ze de aankomende negen maanden niet meer terug willen komen. @ Alle mede-wachtende: Worden jullie ook al zo gek van t wachten. Deze maand voelt mijn lichaam heel rustig en t stomme is omdat ik de afgelopen maanden steeds vanalles dacht te voelen en het niet raak was, ga ik nu juist denken van he ik voel niks zal het dan toch.....dus oftewel maakt niet uit wat mijn lichaam doet ik denk toch hetgene wat het meest posi is voor mij hahahhahaha. Ben woensdag op kraamvisite geweest bij zo'n lief klein babietje van 2 maanden.....Heb meer dan een uur met de kleine gezeten zo leuk! Mijn mannetje zei achteraf dat ik helemaal begon te stralen met zo'n kleine op de arm en dat hij alleen daarom al hoopt dat het snel lukt om mij zo gelukkig te zien. Lief he! Gelukkig weet ik dat hij het zelf ook wel heel graag wil. Maar goed we wachten hier gewoon rustig af! groetjes!
Welk merk laptop heb je? Ik heb dat ook gehad met een toshiba laptop alleen deed hij het niet OF bleef hij hangen. Ik heb die laptop kunnen weggooien dus. Was een fout in de software en was niet te repareren.
Dat bruinverlies heb ik vanaf maandagavond gehad dus had mezelf al op rood gezet, maar het werd nooit echt rood dus gisteren op aanraden hier toch maar getest en idd een 2e streepje dus ik hoop dat voor jou hetzelfde geldt en we samen zwanger zijn en blijven. We lopen dan wel aardig gelijk op Veel succes vanmiddag. Ik zal de site in de gaten houden. Ik ben nu vrij dus ga naar huis en lekker van het weekend genieten. Iedereen een prettig weekend en morgen kom ik terug met de uitslag van mijn test van morgenvroeg. Vind het wel erg spannend allemaal hoor......
Hahahah dat zou echt geweldig zijn samen zwangeren en zeiken over alles hihih maar goed bij mij zijn er nog wel complicaties maar dat vertel ik je nog wel lekker weekend geniet er van doe ik hier ook ......
Bewoners NOD maart 1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79 & 2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1 & Scorpion & Suekes 3: Suuskebab & Marieken & Lotte1987 & Gepke1979 & paddy82 & 1984 & 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje & Ninoshka & Monica076 & Julied & Nadine29 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke & Mosie & Toetje & Lynette84 & chicken1975 & Ladypink 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Done & Majella & Gabylee & lente1973 &Bapsie & Calani & Jessica26i , & Bakerstreet 7: Rosa84 & Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Goedleven & Demisem & Aleida & 8: Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & demisem & ausilia 9: Miracles & Bootsy & Jose13 & Anne19791980 & Dani11 & Krumeltje & 10: Susan71 & Charmedknorrie & Yvie & 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & tata & SSV & Djenna 12: yvy30 & joyce81 & 1985Breezer & 13: Koeky & Inge08 & Bloempje83 & Mgwc & Muppet80 & Wgev & Misschienmama & Pooh82 & Emmy X & 14: Nonja & Jazy & Krokodieltje & 15: Margriet80 & Bink & JvS & ijsvogeltje & Angel1982 & Mcellie & beebie82 & Mamatje77 & 16: Lafje & Snoes4rx & 17: Iza88 & Nienke07 & Annie1979 & 18: Knippy & kattja & Fempje 19: yootje & Ingrid74 & Sweetcandie & Lin71 20: Saz667 & Pebbels25 & Ricmar & Lieseleentje & Hanneke88 & 21: Paske 22: Moosje25 & ivisser16 & 23: Sammie88 & mexicang & Love Child & Angelea & Suzanne68 & Desmo & 24: Lieselke & Maartje84 & smile17 & 25: Xenas81 & Wondertje & Loontje4 & Vizzle & Meggytje & Angelatjuhh 26: Zethu & Luukske & Rapoenzel & PamPapilio 27: Lumea & Suuskebab & Lama & Manoe 28: Surf & 29: Janis & bollemieke 30: Tante Mars & naliey 31: Elegance & Doortje79 & Djaar77 & Jada1984 & mosie & Nadine29 & chicken1975 & Datumloos: Susan27 TESTMARATHON 1maart: * Bloempjuh23 2 maart: * lisa1983 * Janis * Scorpion * Suekes 3 maart: * Lumea 5 maart: * Heitjekarweitje * Ladypink 4 maart: *Julied 6 maart: * Bapsie * Calani * Bakerstreet 13 maart: * Mamatje77 17 maart: * Joyce81 20 maart: * Sweetcandie 27 maart: * PamPapilio 30 maart: * Janis .. maart: * .. maart: * 160 Dames voor de Roze Villa 8 Zwanger , 18 Ongesteld , 7 Negatieve test , 3 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 14 Cyclus van slag , Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen![/quote] Oja...moet dan natuurlijk wel op rood. Bah, mag ik niet op paars? Is veeel mooiere kleur EDIT: O nee kan niet, dat is al 'niets doorgegeven'
hoi dames, Wat is het beste om voor de eisprong te vrijen of na de eisprong.. Ik heb vandaag denk ik mijn eisprong. e
Me R doet het weer bedankt voor de tip over eht opnieuw opstarten. hehe gelukkig maar! Als je je eisprong gaat krijgen isstaat je baarmoedermond dan hoog of voel je hem makkelijker? Dacht misschen dat ik een innestelingsdipje had gekregen, maar vandaag was ie helemaal laag 36.4 Nu heb ik juist doorzichtig rekbaar slijm, maar de ovulatietest is nog steeds niet donkerder geworden. En bij die draden was het ook lichtrozig gekleurd. Vat er helemaal niets meer van....Of kun meer slijmafscheiding hebben?
sweetcandie, na een eisprong heeft het volgens mij geen nut meer, vlak voor of tijdens je eisprong heb je het meeste kans.
Voor de eisprong! Want als je eitje springt sterft ie snel af en als je ervoor al klust liggen de zaadjes al op de loer! Succes meid!
bij mijn lichaam kon ik ook niet vertrouwen op die tekenen zoals de bmm. die stond bij mij rond de eisprong helemaal niet zo hoog en daarna was die ook niet helemaal gesloten, dus misschien is dat helaas bij jou ook zo. En die ovu testen hoeven ook niet per se posi te zijn bij zwangerschap. ik heb op weg naar de zwangerschap iig geleerd dat alles kan en dat je soms gewoon moet wachten omdat je lichaam je weer eens voor de gek houdt!