@Elegance: heb even wat dromen opgezocht! Over die van mij word ik niet veel wijzer.. Over jou met je mooie kapsel kon ik het volgende vinden, misschien vind je het leuk om te lezen! Haar Dromen over haar duidt op sexuele viriliteit, sensualiteit, ijdelheid en gezondheid. Deze droom zegt veel over je houding. Als je haar door de war zit of in een knot, dan staat het voor onzekerheid en verwarring in de liefde. Je zou niet zo helder kunnen denken. Als de wind door je haar blaast, dan duidt de droom op de vrijheid om je remmingen los te laten en je gevoel de vrije loop te geven. denk aan het gezegde: �Gooi je haar los...� Als je droomt dat je je haar knipt, suggereert een verliest aan kracht. Het zou kunnen voelen alsof iemand je probeert kort te houden. Het zou daarentegen ook betekenen dat je de manier waarop je denkt verandert, en ongewenste gedachtes/gewoontes de deur uit gooit. Dromen dat je je haar kamt of aan het stylen bent, geeft aan dat je een nieuw idee, zienswijze of manier van denken aan het evalueren bent. Je zou je gedachtes op een rijtje kunnen zetten, om echt puur op de feiten af te gaan. Een meer letterlijke interpretatie suggereert dat je je zorgen maakt over je zelfbeeld en uiterlijk. Wanneer iemand aan je haar ruikt, duidt dit op sexuele nieuwsgierigheid en behoefte aan sexuele stimulatie. Je hebt een hoop te leren over relaties. Dromen waarin je iemands haar probeert aan te raken, suggereert dat je deze persoon probeert te bereiken op een spiritueel of intellectueel niveau. Het kan ook verwijzen naar sympathie, bescherming en ouderlijke liefde. Bron: http://www.droominfo.nl
Hahaha heitje, dan geef je toch zogenaamd niks door als je graag op paars wilt, hihi! Over die gestylde haren, wel een mooie betekenis hoor! @Marieken & TJB: Wooooow gefeliciteerd!
hahaha too late! Was wel een idee geweest! Maar dan zou ik vast worden achtervolgd door nieuwsgierigen hier op dit forum hihi
oh dames de zenuwen gieren door me lijf heen pfffff nog steeds geen te herkennen zeg.......................
Spin Wanneer een spin de muur opklimt, zullen je verlangens binnenkort realiteit worden. Dit vind ik toch wel weer super de puper! Heb over een spin op de muur gedroomd, een joekeloeres van een spin, heeeeeeeel groot! En kijk wat de droominfo site zegt!
ooooooeeeeeeh, spannend, is wel een mooie! Ik droomde gisteren dat ik iets tussen mijn tanden had en toen krabte ik daar, viel mijn tand eruit. Er zat een microSD (!) kaartje in en die deed ik er terug in en toen hoorde ik muziek in mijn hoofd. Kan het nog vreemder? Hahahha, ik lag s'ochtend dubbel!
Ja me borsten zijn gespannen en tepels gevoelig en voel ook wel beetje me onderrug maar heb ook donkere aders over me tepels heen en heb de hele dag honger niet normaal maar ben niet echt misselijk ofzo wel vorige week eventjes maar nu niet meer heel raar hoor maar ook dat opgeblazen gevoel maar nog geen ongi krampen.....
Vast wel, heb een dromen-boek liggen en zoek ze meestal wel op, ben nu echt de laatste weken aan het dromen en ik onthoudt ze allemaal. Ik geloof ook echt dat je alleen je dromen onthoudt als ze iets willen vertellen. Ja ik ben een zwever, haha, edelsteentjes, tarot en dromen! Ik wilde vroeger naar een opleiding in engeland als dromenpsycholoog! PS als je droomt over de dood betekent dat een nieuw begin of het einde van een slechte gewoonte!
Oehh ja klink goed! Leuke site wel he! Ik ga es wat vaker opzoeken wat de betekenissen van mijn crazy dromen zijn!
Meiden Net naar het toilet geweest en enkele druppels roos bloed aan papiertje. OB ingedaan en ik denk wel dat ik dus ongi ben. Blij dat de onzekerheid gedaan is!
hihi als ik het globaal neem van die dromensite zit jij met je gevoelens in de klinch..maar door de muziek maak je het weer goed...dus je zit ergens mee maar kan het wel weer oplossen....
hmm ik droomde pas dat ik kon vliegen..ik vloog overal naartoe om mensen te helpen...ik was ook reuze sterk.. Hmm zou ik gewoon dromen of zou ik een film herhalen die ik had gezien whahaha. Ik droom trouwens vaak dat ik kan vliegen...en dat is super positief!
Wow, nou, dat klopt helemaal, ik probeer zegmaar balans te vinden tussen mijn droom (babietjes) en er niet te obsessief mee bezig te zijn (OPGAVE!), dus een perfecte uitleg! Volgens mij zit ik hier dus goed om mijn frusti's kwijt te raken en toch heel blij te zijn voor anderen! Thanks mgwc!
Ik vlieg ook heel vaak, als harry potter op een bezem (moet ik ook niet meer lezen voor het slapen). Maar ik crash altijd een paar meter verder. M.a.w. ik wil wel heel positief zijn, maar lukt niet altijd of maar heel kort. hmmmmzz..
Marieken en TJB gefeliciteerd met jullie zwangerschap! DEZE DAMES MOGEN NOG OP ROZE! Ikke kan dat niet.... Kei leuk maart wordt langzaam roze
Hallo dames! Voor diegene die zwanger zijn: Van harte gefeliciteerd! Geniet ervan! En voor de onder ons: Balen! Volgende keer hopelijk beter! Ik moet zelf vandaag ongesteld worden. Heb een onregelmatige cyclus, dus ben van de langste uitgegaan. Maar ben het dus nog niet! Ik hoop nu dat het echt raak is, is nu ronde 5. Heb al 2 zwangerschapstesten gehaald, waarschijnlijk ga ik morgenochtend testen. Maar ik wil eigenlijk niet te veel hopen, want we hebben al meerdere zwangerschapstesten ertegenaan gegooid. Weet toch niet hoe ik de tijd moet doorkomen...
Bewoners NOD maart 1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79 & 2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1 & Scorpion & Suekes 3: Suuskebab & Marieken& Lotte1987 & Gepke1979 & paddy82 & 1984 & 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje & Ninoshka & Monica076 & Julied & Nadine29 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke & Mosie & Toetje & Lynette84 & chicken1975 & Ladypink 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Done & Majella & Gabylee & lente1973 &Bapsie & Calani & Jessica26i , & Bakerstreet 7: Rosa84 & Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Goedleven & Demisem & Aleida & 8: Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & demisem & ausilia 9: Miracles & Bootsy & Jose13 & Anne19791980 & Dani11 & Krumeltje & 10: Susan71 & Charmedknorrie & Yvie & 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & tata & SSV & Djenna 12: yvy30 & joyce81 & 1985Breezer & 13: Koeky & Inge08 & Bloempje83 & Mgwc & Muppet80 & Wgev & Misschienmama & Pooh82 & Emmy X & 14: Nonja & Jazy & Krokodieltje & 15: Margriet80 & Bink & JvS & ijsvogeltje & Angel1982 & Mcellie & beebie82 & Mamatje77 & 16: Lafje & Snoes4rx & 17: Iza88 & Nienke07 & Annie1979 & 18: Knippy & kattja & Fempje 19: yootje & Ingrid74 & Sweetcandie & Lin71 20: Saz667 & Pebbels25 & Ricmar & Lieseleentje & Hanneke88 & 21: Paske 22: Moosje25 & ivisser16 & 23: Sammie88 & mexicang & Love Child & Angelea & Suzanne68 & Desmo & 24: Lieselke & Maartje84 & smile17 & 25: Xenas81 & Wondertje & Loontje4 & Vizzle & Meggytje & Angelatjuhh 26: Zethu & Luukske & Rapoenzel & PamPapilio 27: Lumea & Suuskebab & Lama & Manoe 28: Surf & 29: Janis & bollemieke 30: Tante Mars & naliey 31: Elegance & Doortje79 & Djaar77 & Jada1984 & mosie & Nadine29 & chicken1975 & Datumloos: Susan27 TESTMARATHON 1maart: * Bloempjuh23 2 maart: * lisa1983 * Janis * Scorpion * Suekes 3 maart: * Lumea 5 maart: * Heitjekarweitje * Ladypink 4 maart: *Julied 6 maart: * Bapsie * Calani * Bakerstreet 13 maart: * Mamatje77 17 maart: * Joyce81 20 maart: * Sweetcandie 27 maart: * PamPapilio 30 maart: * Janis .. maart: * .. maart: * 160 Dames voor de Roze Villa 10 Zwanger , 18 Ongesteld , 7 Negatieve test , 3 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 14 Cyclus van slag , Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! [/img]