nou ik zie echt wel een streep dus ik zou zeggen jij bent hartstikke zwanger,en al hellemaal die van de clear bleu die moeten juist al iets meer hcg hebben , dus hartelijke gefeliciteerd meid
ik heb gehoord dat hij zijn indentiteit vanavond moet bekent maken van uri! maar ik vind niet THE MASK eigenlijk niet echt goed,geef mij maar yelle! ik hoop zo voor die meid dat ze wint.maar zij is ook erg goed!
Nee is dezelfde test hihiih morgenochtend test ik nog 1 keer mar denk ook dat het echt raak is zit nog te shaken hier pfff belde me ventje al op hij riep gelijk ik rij een rondje om hahhahahah h
geniet er maar van gek hoor, maar dat is zo'n apart gevoel het moment dat je je beseft dat je zwanger bent! Daar ga je dan Dikke kus x
Ja en voorlopig ben ik nog niet klaar want nie gaat ik ff de medicemolen in en dan weet ik pas of ik dit prachtige wonder kan houden helaas maar het is de waarheid en mag et niet vergeten
JOEHOE WEER EEN [ROZE ER BIJ!!!!!!/color] het gaat erg goed deze maand,zal wel komen dat de lente er aan komt
misschien stomme vraag hoor moet de streep niet precies in het middenstaan? oh kan het niet geloven hoor.....................juig echt pas als er een dikke vette streep staat hahaha
@ zwangeren: gefeliciteerd. @ ongi's: balen, veel succes in de volgende ronde. @ nieuwe dames: welkom @ mgwc: Leuke filmpjes! Die met de baby kon ik wel al. Je hebt me voor de 2de keer vandaag aan het lachen gekregen! (zie pco deel 2) @ finale Uri: ik ga kijken en neem 90210 op. Als de finale is afgelopen ga ik lekker 90210 kijken @ jessica: Ik ga je voorzichtig feliciteren! Morgen nog een test begrijp ik?
Hoi Jessica, Volgens mij een goeie streep hoor! Gefeliciteerd. Maar mag ik je vragen wat je bedoeld met wat je geschreven had? Of je dit prachtige wonder kan houden?
JA dat denk ik wel hoor maar goed ik denk zelf ook wel dat het raak is staat ook duidelijk in de beschrijving het maakt niet uit of het streepje licht of donker is dan de andere een streep is een streep hihiih klein juigje dan maar he
Bewoners NOD maart 1: Daphne1984 & Lumea & Janis & lisa1983 & Eveline79 & 2: Bloempjuh23 & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1& Scorpion & Suekes 3: Suuskebab & Marieken& Lotte1987 & Gepke1979 & paddy82 & 1984 & 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & Miracle89 & dmoontje & Ninoshka & Monica076 & Julied & Nadine29 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & Bollemieke & Mosie & Toetje & Lynette84 & chicken1975 & Ladypink 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Done & Majella & Gabylee & lente1973 &Bapsie & Calani & Jessica26i & Bakerstreet 7: Rosa84 & Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Goedleven & Demisem & Aleida & 8: Nikita33 & mermaid & MJ83 & MissTiara & demisem & ausilia 9: Miracles & Bootsy & Jose13 & Anne19791980 & Dani11 & Krumeltje & 10: Susan71 & Charmedknorrie & Yvie & 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & tata & SSV & Djenna 12: yvy30 & joyce81 & 1985Breezer & 13: Koeky & Inge08 & Bloempje83 & Mgwc & Muppet80 & Wgev & Misschienmama & Pooh82 & Emmy X & 14: Nonja & Jazy & Krokodieltje & 15: Margriet80 & Bink & JvS & ijsvogeltje & Angel1982 & Mcellie & beebie82 & Mamatje77 & 16: Lafje & Snoes4rx & 17: Iza88 & Nienke07 & Annie1979 & 18: Knippy & kattja & Fempje 19: yootje & Ingrid74 & Sweetcandie & Lin71 20: Saz667 & Pebbels25 & Ricmar & Lieseleentje & Hanneke88 & Dreami3j 21: Paske 22: Moosje25 & ivisser16 & 23: Sammie88 & mexicang & Love Child & Angelea & Suzanne68 & Desmo & 24: Lieselke & Maartje84 & smile17 & 25: Xenas81 & Wondertje & Loontje4 & Vizzle & Meggytje & Angelatjuhh 26: Zethu & Luukske & Rapoenzel & PamPapilio 27: Lumea & Suuskebab & Lama & Manoe & Dees85 28: Surf & 29: Janis & bollemieke 30: Tante Mars & naliey 31: Elegance & Doortje79 & Djaar77 & Jada1984 & mosie & Nadine29 & chicken1975 & Datumloos: Susan27 TESTMARATHON 1maart: * Bloempjuh23 2 maart: * lisa1983 * Janis * Scorpion * Suekes 3 maart: * Lumea 5 maart: * Heitjekarweitje * Ladypink 4 maart: *Julied 6 maart: * Bapsie * Calani * Bakerstreet 13 maart: * Mamatje77 17 maart: * Joyce81 20 maart: * Sweetcandie 27 maart: * PamPapilio 30 maart: * Janis .. maart: * .. maart: * 161 Dames voor de Roze Villa 10 Zwanger , 22 Ongesteld , 8 Negatieve test , 2Twijfeltest , 1 Niets doorgegeven , 14 Cyclus van slag , Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!
Nou ik zal het ff kort uitleggen Ik ben draagster van spierziekte duchennen en heb het zelf ook maar dan in een vrij lichte mate ik kan er oud mee worden maar nu is het dus zo dat het 25% kans is dat mijn ongeboren kindje het ook krijgt als het een meid is dan is het niet errug maar als het een jongentje is en het is ziek dan laten wij de zwangerschap afbreken want die halen de volwassen leeftijd niet en ik kan dat mijn omgeving ook niet aan doen dus willen wij vroeg tijdig ingrijpen nu als morgen me test echt vet is dan ga ik bellen met het ziekenhuis en moet ik zo snel mogelijk komen dan gaan ze aan de hand van mijn bloed kijken of het een m of j is als het m is doen ze geen onderzoek maar is het een j dan krijg ik een vlokkentest en aan de hand daar van kijken ze of het gezond is of niet .....................
jessica: ik heb je op twijfel gezet, alhoewel ik er zelf niet aan twijfel hoor! Gefeliciteerd en sterkte met de hele situatie!