NOD Maart 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door djaar77, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TJB

TJB Niet meer actief

Jessica...kijk maar in mijn album...dus GEFELICITEERD!

2. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Hoi Jessica,

Wat heftig zeg! extra spannend voor jullie!
    Ga ik extra duimen voor jullie dat het een gezond kindje mag zijn!
    Kunnen ze tegenwoordig niet ook het geslacht van te voren bepalen dan met hoge uitzonderingen?

Liefs van mamatje

3. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

nou me ventje thuis en die zegt weer dat er niks staat hahahahhahahahahhah ik zeg je moet goed kijken hij zo test morgen nog maar een keertje hihihihi ik denk ook dat het een + is maar is natuurlijk nog maar 1 dag dus weinig hcg in je urine nog hoop morgen echt op een vette dikke.................

4. Jessica26i

JA dit doen ze aan de hand van het bloed van de moeder met 7 wkn kunen ze dat alzien hoor...... ze zijn zo handig tegen woordig ;)

5. mosie

mosie Actief lid

15 jan 2009
    479
    0
    0
    Joepie! Ik zie ook een streep. Morgenvroeg dus weer een test net als ik? Spannend hoor, ik duim voor je.. en als het zo mag zijn veel sterkte met alles en hopen dat je in november mama wordt van een gezond kindje!

6. Jessica26i

maar dames toch ben ik een beetje blij er mee hoor...................en ik denk maar zo wij gaan een gezond babytje krijgen maar laat me banner nog maar ff staan hihihhih ;)

7. mosie

mosie Actief lid

15 jan 2009
    479
    0
    0
    Goed zo.. positief blijven! Maar begrijp het wel hoor, wil zelf ook eerst een dikke 2e streep zien voor ik mijn banner e.d. verander...

8. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hej! nee dat maakt echt niks uit! die testen zijn gewoon strips in een hulsje.Die strips zitten er soms kei scheef in:) dus dat boeit helemaal niks!
    Gewoon zwanger luidt de diagnose volgens mij hoor :)

9. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    nee dat is paars, maar was idd verkeerde kleur blauw, thanks!

10. mosie

mosie Actief lid

15 jan 2009
    479
    0
    0
    @ Jessica:
    Wij hebben trouwens wel veel overeenkomsten :S
    Allebei bruinverlies rond nod, allebei 28 dagen cyclus, allebei ronde 2 waarschijnlijk zwanger, lopen ook nog s (ongeveer) gelijk haha.. wel toevallig hoor.. Ben echt benieuwd naar je test van morgen!

11. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hej jessica,

spannend zeg! Ik help jullie hopen op absoluut een wondertje:) een mooi gezond kindje met alles erop en eraan:)
    En mannen zien die dingen toch minders nel denk ik, haha, vrouwen hebben een sterk ontwikkeld hcg zintuig:)

12. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    nou toedels, ben er weer vandoor!

@elegance: hoe ging het vanochtend? ;) En mooie uitleg van je droom, vind je niet? Vond het gezellig om gister met je te concluderen op de msn!
    @heitje: super balen! Ronde 3 geeft je vast meer geluk!
    @andere ongies: succes in de audi!

13. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    woehoe! ben je ff in een meeting ... 5 paginas erbij!
    en jessica: het lijkt toch wel heeeel erg op een plusje!
    een voorzichtige gefeliciteerd!

14. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    @ mosie

ik zie ook echt nog steeds een streep! haha, heel beneiuwd naar jullie testen morgen!

dikke kus en het komt helemaal goed

15. Jessica26i

Hey mosie

ik heb geen bruinverlies gehad hoor helemaal niet hihih maar ja we hebben wel veel overeenkomsten lachen hoor

16. Jessica26i

JA wel he heb de teste gedaan voor me ventje thuis kwam kon het echt niet laten hihih ik denk ook echt wel dat er een streep staat hihihi maar morgen nog 1 keer testen ;)

17. Jessica26i

dames ga even me eten klaar maken me ventje heb ook honger kom zometeen weer ff neuzen hihih en benieuwd naar de reacties hihhihih ;);)

18. mosie

mosie Actief lid

15 jan 2009
    479
    0
    0
    Dank je.. Lief van je. Ik heb vandaag helemaal geen bruinverlies meer gehad dus dat is alvast postitief denk ik..
    Begon maandagavond lichtjes, dinsdag iets meer, woensdag weer weinig, gister bijna niks en vandaag niks dus ik hoop maar dat het met de innesteling te maken heeft gehad en dat ik morgen een duidelijkere streep te zien krijg...
    Ben de laatste nachten steeds zo vroeg wakker. Maak me veel te druk.

Ik heb trouwens de laatste dagen last van hele gevoelige tanden. Kan dat een zwangerschapssymptoom zijn? Weet iemand dat? Vooral met warme dranken heb ik er enorm last van.. Daarnaast de laatste dagen veel misselijk, maar als dat met een zwangerschap te maken heeft vind ik het niet erg haha..

19. mosie

mosie Actief lid

15 jan 2009
    479
    0
    0
    Ow dacht dat je dat zei.. :( was vast iemand anders dan haha.. sorry..
    iig succes morgen! Ik duim voor je..

20. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    gevoelige tanden en ontsteken tandvlees: ja kan!

Deel Deze Pagina