hahah, idd, ik dacht er net aan. maar het gaat hier wel heel goed! hopen dat het de hele maand zo door gaat. dat word een babyboom in november hahaha
Ik hoop ook op een babyboom... Zitten we sowieso in hetzelfde topic weer, wel zo gezellie! Morgen is mijn dag, hopelijk blijven de rotterds weg (lees: duiveltjes) Hoe gaat het met jullie? Hebben jullie goede hoop over deze maand, beetje positief gevoel over je eigen situatie?
hahahah ik verveel me een beetje dus heb je berichtje van daar straks door de goeiemoogle heen gehaald, dit is het resultaat: Good evening ladies Smile JAAA er is ROZE bij! Smile gefeliciteerd dames! gewokt niewfs en geniest baf jullie aanhangerschap! Heitje een gewokt e uitleg over mijn droom! SmileSmile ik zie het zelfs nu, aan het einde baf de rag nog voor me hoe mooi mijn haren gestyled waren XD Doortje, ik ben bafmorgen heep eerlijk geweest, ivm mijn niewfe baal denk dat ze daar niest bijl mee waren XD maar het voelde iig niest gloed dat ik daar zot SmileSmile heb je lekker genoteld baf je vijle rag? Smile mijn groetste conclusie ben ik je trouwens hoelemeel vergetteren te vertellen XD Ik denk dat ik nu ook officieel aangeschoven ben op het wachtbonkje, het lekkere etteren geitens het wachten kan beginnen Smile Ik ga zo een caesar salade makken iemold interesse om een hapje mee te etteren? Smile
Ik had niet gezien dat jij dit bericht gegoeiemoggelt had, dus ik denk. Is ze dronken ofzo dat ze de toetsen niet meer kan vinden
Eeuhm... Ik denk het niet, maar kan het niet met alle zekerheid zeggen... Edit: Lees berichtje hieronder
De volgende kazen kunnen tijdens de zwangerschap gegeten worden: *Alle Nederlandse gepasteuriseerde kazen *Nederlandse boerenkazen Deze harde kazen worden ook van rauwe melk gemaakt, maar bevatten weinig vocht waardoor de listeriabacterie niet kan groeien. De volgende buitenlandse kazen (gerangschikt op alfabetische volgorde): AH fêta kaasblokjes (koeienmelk) AH Roombrie 60+ Ambassador Camembert 45+ Arla Apetina Deense Fêta kaas 45+ Arla Deense fêta in olie Bettine Blanc 58+ geitenkaas Boursin Champignon Cambozola 70+ Danone Hüttenkäse Gorgonzola 48+ Gormas 70+ Monchou Paturain Philadelphia Port Salut President Roombrie 60+ President Brie 60+ Rochebaron 58+ Even voor je Gegoogled, mag dus wel, gheghe!
hahaha, mijn vriend liet het zien site: bij google goeiemoogle intoesten, dan krijg je een site waar je weer een link kunt plakken, dan word die site helemaal gegoeiemoogled ofzo whuhahahh
hmmmmmmmmm wat een lekkere dingen hier allemaal, maar goed dat ik er op deze manier niet van aankom dus ik lust wel een stukje
ik heb een beter idee alle meiden die zwanger zijn tegelijk met mij...wil ik graag met die meiden als de beebs geboren zijn een reunie willen houden.. en dan zorg ik voor de taarten
whuhahahhaha, helemaal geplet omdat de postbode er te ruig mee was ik stuur mijn postduif, o, nee wacht, dan blijft er helemaal niks van over hmmm, ik kom hem wel halen hahhahaha