Als ik zo naar zn kapsel kijk lijkt zn haar ook verdacht veel op dat van Johnny de Mol! We zullen het zo zien...zal nog wel een half uur duren pfff wat kunnen ze dat toch enorm lang rekken altijd die dingen... Rustig hier vanavond! Enne: Jessica heel duidelijk hoor die streep! Geen twijfel meer mogelijk, nogmaals gefeliciteerd! Ik hoop voor je dat alles ver boven verwachting verloopt!
hee niet schelden heb ben ook chinees nee grapje hoor kijk maar naar mn album ik heb een beetje spleetogen en wordt altijd voor chinees uit gemaakt..
hihihhi lief dank je wel hoor ben zelf al zeker blij en dat alles mar goed mag gaan maandag gelijk met ziekenhuis bellen en een tijdelijke rolstoel regelen hihhih
haha hij stond per ongeluk nog op de reclame op rtl4....zo boeiend is nou deze site! Had niks in de gaten
ga maar rtl 5 kijken miss kan ik er nog wat van opsteken en met een schuin oog hou ik alles hier goed in de gaten
jahhh rtl5! Haha salt n peppa: push it! oeh baby baby hahahha toepasselijk! Heb dat nummer nooit zo gezien!