Ik was er toch echt heilig van overtuigd dat het johhny was.........Jelle heeft gewonnen gelukkig! SEx EDucation kijken.....
Zoo hallo, ze winden er geen doekjes om zeg! Uitscheuren tot aan je anus? Ben ik ff blij dat het bij mij sowieso een keizersnede wordt...
mag ik vragen waarom heitje?ik kan ook nog heel wat verw88 ik heb 2 baarmoeder monden effe afwachten welke gaat open staan..als er wel 1 gaat openstaan
Meiden ik ga lekker afronden hier lekker mijn bedje in. Heb besloten morgen lekker naar de kapper te gaan en mijn haar lekker kort te knippen. Vind mannetje nooit geweldig maar als ik t dan eenmaal gedaan heb vind ie t toch wel erg leuk hihihihi
Huh dat heb ik ook nog nooit gehoord? Wel 1 baarmoeder dan? Bij mij is het een lang verhaal...maar om het ff kort te maken. Ben rugpatiënt en heb meerdere operaties gehad (allemaal schroeven enz). Sinds mn geboorte een afwijking aan mn wervels onderin mn rug en daardoor dus eigenlijk 'jonggehandicapt'. Ook hernia, benauwde rugspieren enzenz Maak me soms ook best zorgen over hoe het allemaal moet want de pijn is chronisch en er blijven elke keer dingen bijkomen. Nu heb ik weer Ischias. Loop mn leven lang dus al ziekenhuizen in en uit en ken zo'n beetje elke fysio hier haha.
Woehoee ik roep al een paar weken Hajassie of hoe je het ook schrijft.. En na vorige week de eerste uitzending weer terug te hebben gekeken was ik er helemaal van overtuigd. Yelle verdiende winnaar..
pff dat was spannend...eindelijk weten we wie The Mask is en ik had dus al die weken al gelijk...HAYASHI... hoe is het hier? hier zijn de duivels eindelijk weer weg...kunnen we weer klussen...
@heitje wordt het dan ook pijnlijk met een zware buik kan me zoiets voorstellen.. als je in mn album ziet staat er een vreemd plaatje met huidskleurige plaatjes nou als je naar de meest linkse onderin kijkt dat had ik eerst een tussenschot in mn baarmoeder nou daar ben ik aan geopereerd in aug en dat is weggebrand en ik had ook een tussenschot in mn vagina en baarmoedermond in de vagina is het ook weg gebrand en bij de baarmoedermond laten ze het zitten omdat...dat zeg maar de stop is om de baby erin te houden als ze daar aan opereren dan wordt hij minder stevig en kan hij halverwege zwangerschap al open gaan staan en dan kan je te vroeg gaan bevallen en dat is gevaarlijk voor je beeb..
Vannacht betoverd toen ik sliep schrok me een hoedje toen ik wakker werd, maar zal er aan moeten wennen .