he knorrie ik hoop dat weg blijven miss helpt het als je knoflook om je nek hangt vannacht...o nee dat was voor geeste...nou wie weet helpt het ook tegen duivels..
o dat scheelt tante...maar meende dat er een oude man zat die heb ik een gehad uit holwerd maar goed 40 jaar ook niet oud en dan al een hartstilstand..
Heb geen id geloof indd wel dat er hier ergens nog 1 zit maar waar Joost mag het weten ben hier niet zo bekend. en ik woon hier al drie jaar..
Nee hoor ik wil ze ook wel hebben! Kan nog wel wat bij want het stelt nog weinig voor hier. Krijg niet eens 1 klein ob-tje vol op een dag Vreemd maar vind het niet erg!
ik denk dat ik ook zometeen maar ga maar w8 nog ff tot 12 uur staat mn banner weer een dag verder geeft wel een goed gevoel haha erg he..
Heitje, je vroeg me toch of ik me anders voelde? mijn banner klopt niet helemaal, had afgelopen dinsdag pas mijn waarschijnlijke eisprong.. hoeft ook niet zo te zijn.. ik voel me anders omdat ik al sinds woensdag misselijk ben.. ik denk dat ik een beetje gestressed ben/ was door mijn nieuwe werk.. ik voel me nml niet zwanger, heb zelfs door de eisprong geen gespannen borsten of wat dan ook.. Ik heb ook niet het gevoel dat mijn lichaam zo vlak na een mk al alles verwerkt heeft. Heb nog vaak last van mijn baarmoeder, krampen en veel steken in mijn eierstokken.. maar vind het wel gezellig om hier mee te lezen En mocht ik wel klachten krijgen dan zal ik geen moment twijfelen om ze hier neer te zetten @jessica, gefeliciteerd meid! geweldig voor je @ladypink de post van mij hierboven las ik deze week, maar ik begrijp uit je verhaal dat jij maar 1 bm hebt? @doortje, laat de patatjes smaken! ik zal je het snel vertellen! @tante mars, gelukkig gaat het weer bergopwaarts met je zussie ik moet zeggen je bent er niet knapper op geworden, maar wel liever XD @diegene die ik nu vergeet en die ik niet wil vergeten! dus bij deze! zit je op het wachtbankje of ben je een tester? ik weet het niet, ik ben je immers vergeten.. maar niet getreurd, ik weet ook dat ik je vergeten ben, daarom ben ik je niet echt vergeten iig succes XD
oke gaan we ze delen , ik wil ze dolgraag hebben dan kan ik met Clomid beginnen ,heb vandaag laatste pil Primolut gehad dus ze zullen een dezer dagen wel komen.
Als ik zeg tegen Lady ik gooi een koekkie hoeft ze dr armen maar in de lucht te gooien en ze heb ze gevangen