Maart 2009 1: Daphne1984 & Lumea & lisa1983 & Eveline79 & 2: Bloempjuh23 & Janis & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1 & Mcellie 3: Suuskebab & Marieken & 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Mosie & Josjo & 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Mgwc & Majella & Gabylee & 7: Rosa84 & Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & 8: Djaar77 & Nikita33 & mermaid & MJ83 & 9: Bootsy & Jose13 & Anne19791980 & 10: Bapsie & Susan71 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & 12: yvy30& joyce81 13: 14: Nonja & 15: Margriet80 & 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 2 maart: * lisa1983 3 maart: * Lumea 8 maart: * Djaar 77 * Bapsie .. maart: * .. maart: * .. maart: * .. maart: * .. maart: * 52 Dames voor de Roze Villa 1 Zwanger , 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen![/quote]
Mag ik ff klagen? Heb het vermoeden (en daar was ik al bang voor) dat mijn duivels weer zelfde zijn als voor de pil... Als ze nu ook net zo lang blijven is het feest compleer .. Ben begonnen omdat ik altijd super hevig duivels had.. Zo erg dat ik regelmatig last had van smerige spijkerbroeken, fietszadels, etc.. En dat dus ook nog 7-8 dagen lang.. Das niet leuk als je 16 bent! (heel fijn bij de gym, maar niet heus..).. Maar ja.. iig... nu dus ook alweer aan de super en binnen 3 uur een nieuwe.... sorry voor de details....
goeiemorgen dames, @Susan: Welkom en heel veel succes ! En natuurlijk ook voor alle andere nieuwe dames: welkom, laten we er met zn alleen dit keer ECHT een roze maand van maken. @Djaar: Heel veel succes en sterkte vanmiddag meis! @all: ongi is gelukkig bijna weer voorbij. Dus: nieuwe ronde, nieuwe kansen 8) EDIT: @Joyce: Getsie, ik weet wat je bedoelt. Mijn ongi was vroeger ook een ramp, gelukkig is ie nu niet meer zo erg. Lastig, helemaal als je je er ook rot door voelt . Maar hopelijk is dit je laatste ongi voor de aankomende 9 maanden !
behoorlijk. maar het is net als met afvallen. als je dat in de zomer doet dan heeft ineens ook iedereen het over teensnickers en echt niet over teen slippers
Hoi meiden, Ik kom ook weer even mijn neus laten zien.. Iemand bekend hier met Hoogsensitief? Of hoe je het ook noemt.. Ik geloof hier nooit zo in maar mijn tante die doet ook aan Reiki en NEI enzo.. Ik kwam daar op visite en ze zit me in ene heel indringend aan te kijken en zegt ze zo out of the blue: 'Je hebt het er wel moeilijk he dat het iets langer duurt dan je had verwacht.. Maar wees niet bang je hoeft niet al te lang meer te wachten en dan heb je vreugde voor 2 eind dit jaar' Nou ik zat wel even perplex want we hebben tegen niemand verteld dat we 'bezig' zijn voor een kindje. Dus ik zo heel droog: Waar heeft u het over? Zegt ze: Ja, jullie willen toch een kindje.. Vond het wel heel apart. Ze zei dat ze het kon 'voelen' Geloven jullie hierin? Aankomend weekend heb ik mijn vruchtbare periode dus we zullen goed ons best doen Over dat ongesteldverhaal. Ik ben juist veel minder ongesteld dan met pil. 2 a 3 dagen en dan is het weer klaar. Heb wel al paar dagen van tevoren lichte buikpijn en rugpijn wat ik met de pil juist weer niet had. Ik ben blij toe! Was ook een beetje bang dat ik het weer heel heftig zou zijn. Mijn eerst ongesteldheid was zo erg dat ik ook moest overgeven en toen was ik uiteindelijk zo uitgedroogd dat ik 4 dagen in het ziekenhuis heb gelegen met een infuus om aan te sterken. Ik kan me eerst menstruatie zo in ieder geval nog wel goed herrinneren! Was meteen een heel trauma! Liefs, Bloempjuh
oh jeej... we zijn hier met een project voor een bekende baby zaak bezig... En ook onze tegenpartij heeft een zwangere.. dus we gaan er nu van uit dat het aansteekt enzo haha Dacht: hope so!
Nou bij ons op t werk ook een hele baby-boom hoor. Een boel zijn er inmiddels al bevallen, maar er is er nu ook alweer 1 zwanger. Hopen dat ik de volgende ben....
vraagje: als je zwanger bent he.. waar kun je dan hier de pagina vinden met mensen die gelijkertijd zwanger zijn? ff checken of die collega niet stiekem hier ook zit....
ik weet wat je bedoeld en ik weet dat het ergens verstops zit in de subtopics. probeer de zoekfunctie eens en dan zoiets als septembermama's
Op mijn werk zijn er ook 2 zwanger, hoorde ik op 1 dag, ha ha had niets aan ze gemerkt. ze zijn 13 weken zwanger, schelen 5 dagen geloof ik. Ik ben nu net begonnen, dus heb nog niet zo'n haast, maar ik weet van de vorige keer dat het soms erg confronterend is als iedereen om je heen zwanger wordt en jij niet... maar uiteindelijk was ik ook aan de beurt. Dus meiden, ook al duurt het lang, het komt goed!
Maart 2009 1: Daphne1984 & Lumea & lisa1983 & Eveline79 & 2: Bloempjuh23 & Janis & mariska165 & Princi & TJB & Babylove1 & Mcellie 3: Suuskebab & Marieken & 4: 5Mare5 & Yihaa & Nana33 & Essie1981 & 5: MoederK & Jada1984 & Heitjekarweitje & Meggytje & Josjo & 6: Florida13 & twijfelaar1985 & Paske & Mgwc & Majella & Gabylee & 7: Rosa84 & Patriez & Lydia2906 & Mariekebr1 & Mamaria & berenbotje & Mosie 8: Djaar77 & Nikita33 & mermaid & MJ83 & 9: Bootsy & Jose13 & Anne19791980 & 10: Bapsie & Susan71 11: Brendaa & Aloeetje & Pearl29 & Mercedes & 12: yvy30& joyce81 13: 14: Nonja & 15: Margriet80 & 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 2 maart: * lisa1983 3 maart: * Lumea 8 maart: * Djaar 77 * Bapsie .. maart: * .. maart: * .. maart: * .. maart: * .. maart: * 52 Dames voor de Roze Villa 1 Zwanger , 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i490.photobucket.com/albums/rr265/djaar77_2009/pink-house-small.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Ik verhuis mijn nod even naar 7 maart voor de zekerheid..
Hallow! \/ ik ben ook weer ff bijgelezen. Val ik buiten de boot als rasechte NH-er? Lees dat er veel Limburgers zijn hier! Interessant verhaal Bloempjuh, echt apart dat je tante dat zo ineens tegen je zei. Het lijkt inderdaad wel of sommigen het gewoon aanvoelen dat je bezig bent. Bij mij ook veel mensen om me heen die het ineens vragen. Heb zelfs de directe vraag gehad: ben je zwanger? Zo uit het niets! . En nog iemand vroeg of ik met de pil gestopt was... En niemand weet van ons geheime plannetje 'hopelijk samensmelten van zaadje en eitje'. Hmm, zoals ook al eerder in een topic staat: het staat blijkbaar op ons voorhoofd geschreven.... @Zethu: weet je al meer nu? Pff wat een pokkeweer hier zeg, moet zo op mn fietsie oppaskindertjes van school halen! Zielige ik