Lydia: ik zie ook een heeeel licht streepje! oehhh dat ziet er goed uit hoor! Maandag hopelijk een duidelijkere!
Ja bij mij duurde het ook wel wat langer hoor je moet ff die van clear blue pakken die heb ik de eerste keer gedaan en daar was ook de eerste streep te zien
ihihhi ja geweldig he kan het nog niet echt bevatten ben ook totaal niet misselijk heerlijk............ maar kan nog komen hihih
Owwwwwwwwwwwww wat spannend! Pfff... Ik denk dat ik ff niet meer leef nu, hahaha! Ik ga strax gelijk nog 1 halen voor morgenvroeg...
ojeeee....erkomt bij mij weer een blaasonsteking aan...(heb er een abonnement op) Ben al aan de citroensap met water, zo nog maar cranberrysap drinken en nog meer drinken..... tja, dat krijg je ervan als je kindjes probeert te maken
@doortje: wat vervelend dat je telkens wordt gepest door een blaasontsteking! Ben je er zo gevoelig voor? @Lydia: voel es aan je borstkas? Gaat het kedengkedeng op razend tempo? Nou dan leef je nog hoor hihi! Ben zooo blij voor je als het echt raak is! (ben altijd wel nog voorzichtig met felicitaties in het begin)
@heitje: ja ben er erg gevoelig voor. Heb al onderzoeken bij de uroloog achter de rug, is niets te vinden. Dus moet het daar maar mee doen. Zat laatst nog te denken, "goh het is alweer een paar maandjes geleden" en BOEM daar is ie weer! Antibioticum werkt gelukkig erg goed, maar om die troep nu elke keer te slikken...
Sjonge dat lijkt me echt lastig... en wel gek dat ze niks vinden? Mag je ook antibiotica tijdens een zwangerschap? Lijkt me niet toch? Hoe doen zwangere vrouwen dat dan als ze het krijgen?
Ja, hij doet het nog.... Mijn vader is hier te klussen... heeeeel fijn, maar als hij klaar is, vlieg ik eerst naar m'n beste vriendin voor bevestiging en ik moest van haar daar nog een test doen. Zij zelf is in juni uitgerekend en had nog wel 1 liggen voor me...
@ lydia ik zie hem ook echt wel staan meid,ik ga jou heel voorzichtig feliciteren,morgen nog een testje ik raad dus ook aan dit in de ochtend te doen! en dan moet de streep echt wel al duidelijker zijn!
doortje mag ik je een tip geven?of beter gezegd meerdere tips hier spreekt een proff ik heb het ook zo vaak gehad soms wel elke maand 1 keer.. neem geen antibiotica meer alleen als het echt niet anders kan..de antibiotica vermoord namelijk ook de goede bacterieen.. haal bij de hema een buisje met cranberrytabletten op voor je blaas zijn bruistabletten.. neem een week na je ongi om de dag 1. drink veel water..was je vagina met lactacyd of een goedkoper merk bijvoorbeeld van de action.. lactacyd is nu in de aanbieding bij de kruidvat alleen vandaag nog.. als je geplast hebt eerst je poepert afvegen ook als je niet heb gepoept..en dan je plasser. voor de sex en erna plassen.. alleen katoenen ondergoed.. geen druk zetten met plassen laat het er rustig uit lopen en op het laasts buig je naar voor..zodat het laatste er ook goed uitkomt en plas altijd goed je blaas leeg zonder te persen..
ja gelukkig wel, de antibioticum die ik gebruik (de enige die aanslaat) mag je slikken als je zwanger bent. De huisarts heeft nog speciaal zijn grote boek ervoor doorgespit! Hoe is het in april? Nog stil zeker?