NOD Maart 2009

Discussion in 'NOD forum' started by djaar77, Jan 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ladypink

ladypink Fanatiek lid

Jun 3, 2007
    1,360
    0
    0
    doortje nog iets antibiotica welke soort dan ook heeft wel invloed op je eventuele eisprong wist je dat wel?

2. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

Nov 28, 2008
    4,404
    0
    36
    tenk joe voor het advies!
    ik slik cranberrypillen (capsules), maar zal die van de Hema eens gaan proberen. Dus gewoon preventief slikken?
    Ik drink de hele dag door veel water (sleep altijd een flesje met me mee)
    Lactacyd: check!
    Afvegen: doe ik ook
    Plassen na sex doe ik wel, maar ervoor? Zal ik ook maar gaan doen (maarja, als je "overvallen" wordt door sex, wat dan hihi)
    Ondergoed: zou beter kunnen
    en uitplassen doe ik ook altijd.

Fijn dat mij wat tips hebt gegeven! Het is nooit weg om advies te krijgen van medeblaasontstekers!

3. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

Nov 28, 2008
    4,404
    0
    36
    @ladypink: nee dat wist ik niet...phoe dat heeft de dokter er niet bijgezegd...Ik probeer altijd vreselijk hard ervoor te zorgen dat ik geen antibioticum hoef te slikken, maar als ik dan weer huilend van de pijn op de wc zit, dat zit er nix anders op. Ik ga nu ook weer mijn stinkende best doen!

4. ladypink

ladypink Fanatiek lid

Jun 3, 2007
    1,360
    0
    0
    nu ik me aan deze dingen houdt heb ik nooit meer blaasontsteking..afkloppen..!
    enne de week na je ongi is je bacterieenhuishouding vaak meer van slag dus daarom slik ik preventief de week na de ongi om de dag een bruistablet van cranberry en die zijn ook niet zo zuur als cranberrysap

5. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

Nov 28, 2008
    4,404
    0
    36
    ik ga maandag gelijk naar de hemaaaa (helemaal niet erg, ik hou van de hema!)

6. Aleida

Aleida Fanatiek lid

Sep 9, 2007
    1,322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Dat van die puistjes heb ik normaal ook altijd voor ik ongi moest worden en nu had/heb ik het niet....
    Dat maakt het voor jouw ook nòg spannender!

7. ladypink

ladypink Fanatiek lid

Jun 3, 2007
    1,360
    0
    0
    nou ik zal het je een beetje uitleggen zoals ze dat mij deden op een infoavond in het ziekenhuis..de eisprong is eigenlijk niets anders dan dat een follikel tegen de wand van de eierstok gaat zitten en daar onstaat een soort steriele onsteking door het lichaam zelf en is te vergelijken met een puist waar een witte punt op komt en openbarst zo is het ook met de wand van de eierstok en dan barst het open en verlaat het eitje de follikel enz enz..

maar als je onstekkingsremmende medicijnen gebruikt dan maken die de onsteking ongedaan en heb je kans dat geen eisprong hebt die maand.

ze zeiden tegen ons geen diclofenac, naproxen, ibobrufen of andere NSAID's slikken.

ik weet niet zeker of het voor antibiotica ook zo is maar ik denk het wel..
    ik zou het in ieder geval wel even vragen als ik jou was...

8. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Meiden, zijn jullie ook wel eens maar 1 dag ongesteld geweest? Bij mij begon het donderdagavond rond 11 uur en gisteravond was het alweer gestopt :(
    Vind het maar gek. Tijdens de pil was ik altijd 5/6 dagen en vorige menstruatie was 3 dagen.

9. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    Heej Dames, nou na lang zoeken hebben we denk ik een geschikte kleur gevonden. We willen helemaal over op bruine tinten dus we hebben voor 1 muur donker bruin gehaald en voor de anderen gewoon de kleur die erop zat maar die muren moeten eerst opnieuw gestuct worden dus dat duurt wat langer :) . vandaag geen zin meer om te verfen dat doe ik morgen wel haha

Zijn hier nog spannende dingen gebeurt :oops: nog niet bijgelezen (moet nodig)
    zag ik nou Miracles op roze staan ?

10. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    Ik was altijd standaart 10 dagen :( ook zo vreemd.
    Lijk me indd een beetje vreemd ja

11. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

Feb 3, 2009
    3,538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hoi Dames even een kort berichtje vanaf hier! Lydia een voorzichtige felicitatie morgenochtend zien we vast een hele vette streep!

@hier Toch nog geen ongi te vinden krampen van gisteravond zijn helemaal weg. Had gisteravond heel lichtjes wat bloed door het slijm heen bij het afvegen en ook dat is nu weg. Hou mijn vingers gekruisd en blijf heel hard hopen'.

Nou ga laptop afsluiten mijn ouders komen zo gezellig langs!

Denk dat ik vanaaf nog wel even kom gluren!

12. ladypink

ladypink Fanatiek lid

Jun 3, 2007
    1,360
    0
    0
    jij houdt het ook spannend knorrie

13. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Jeetje wat gaat het goed met de zwangeren zeg. Allemaal gefeliciteerd!

@ ongi: balen op naar de volgende maand!

Hier nog steeds op zoek naar het ei. Vandaag weer een negatieve ovutest. Al is ie wel iets positiever als die van gisteren. Nog even geduld hebben...en dat heb ik niet maar ja. Ondertussen zijn we toch maar gewoon aan het klussen. Je weet maar nooit he :) . Nou ben d'r weer van tussen. Ga zo naar een etentje. Gezellie!

14. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Dank je wel
    En ik ga ook voor annie duimen natuurlijk ;)
    voor de anderen natuurlijk ook ;)

15. Ja klopt dacht die meiden zitten toch in april, maar je mag er wel weer bij hoor ;) Wist niet dat je hier ook nog aan het meelezen was, sorry.

16. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Haha geeft niks! Heb ondertussen al een overzichtje voor april gemaakt. Ik doe hier nog wel mee ja omdat het zo gezellig is hier ;)
    Maar ik hoef niet meer op het lijstje, heb het geaccepteerd hihihi :)

17. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@lydia
    ik zie ook een heel dun lijntje
    Hoop dat er snel een knallende streep staat :D ;)

18. Okeey, dus je bent niet boos :oops:
    Fijn dat je hier nog meeleest, het is ook zo gezellig, met al dat roze hier.

19. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

wow al 16 zwangere zie ik super zeg
    voor alle 16 gefeliciteerd
    verder even geen 100 pagina's terug gelezen sorry
    zal proberen weer wat meer te komen

iedereen een dikke knuf

20. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Nou ik zal weer even verder hier in huis...
    Misschien tot vanavond en anders morgen ;)

Iedereen een fijn weekend

Share This Page