NOD Maart 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door djaar77, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamv1

mamv1 Niet meer actief

ja erg irritant is het he...ga zo echt een kruik maken
    Maar ik moet ff wachten voor dat ik kan testen...wil het nou al weten hahahah :)

Wanneer ga jij testen?

2. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    @ Doortje Thx meid! Jij ook slaap lekker!

3. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Na de 10de. Misschien dus de 11de.. anders paar dagen daarna. Als het goed is, heb ik op tijd geklust deze maand. Als ik deze maand niet zwanger ben, dan ga ik om de dag klussen... want dan ben ik het echt beu. Wanneer is jouw NOD? Heb jij trouwens testen op het internet besteld? Ik haal elke keer die clear blue, maar das een rib uit je lijf man.

4. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Hoi,

Morgen mag ik testen!
    Heb m'n man al helemaal gek gemaakt vandaag, ik kan bijna niet meer wachten. Verschrikkelijk is het alsof er daarna geen kansen meer zijn... Maar ja je wil zo graag he..!
    WIe gaat morgen ook testen?

groetjes

5. Sweetest Angel

Sweetest Angel Actief lid

5 mrt 2009
    344
    0
    0
    Arbeidsongeschikt
    Roosendaal (NL-Noord-Brabant)
    Jullie ook he.

Ik heb ook last van mijn onderrug, mijn liezen knakken bijna continue, druk achter mijn schaambeen.
    Borrelende buik (links en beetje onder) Steekjes in mijn linkerzij.
    Moe en honger, continue.
    Al paar dagen veel meer gegeten dan normaal en nog honger...
    NOD is 12e, maar denk dat ik wacht tot 14e, heb het idee dat ik miss lage HCG-concentratie heb.

Vriend is er van overtuigd dat ik zwanger ben.
    Hoop dat ik bij de zwangeren van maart mag horen :D

Trusten Doortje en de anderen die gaan slapen.

6. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

Hey ben je er weer maar waarom denk jij dat je een lage hcg - concentratie heb waar komt dat idee vandaan?

7. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Sweetest Angel, heb jij last van de borsten? Want dat heb ik dus niet... En winderigheid? Is bij mij echt niet normaal!

8. Jessica26i

winderigheid is een sympthoom ik heb er ook last van en ik ben net 4 wkn zwanger ;)

9. Sweetest Angel

5 mrt 2009
    344
    0
    0
    Arbeidsongeschikt
    Uhm... ja dat heb ik dus ook.. :oops:

Mijn idee betreft mijn lage HCG-concentratie is vanwege dat ik een tijdje terug zwanger was wat helaas is uitgelopen op een miskraam.
    Ik heb toen een aantal (verschillende) zwangerschapstesten gedaan een deel was positief en een deel negatief.
    Inmiddels ben ik erachter dat de testen die negatief aangeven een hogere HCG-waarde nodig hadden.
    Daarom bleek bij de ene test wel positief en de andere negatief.

Ik wil dit nu voor zijn en ga maandag paar testen bestellen bij thuistesten.nl en ga denk ik even langs de Kruidvat.
    Liever teveel in huis dan te weinig, al blijf ik hopen dat ik deze maand het verblijdende antwoord mag krijgen :D

10. Sweetest Angel

5 mrt 2009
    344
    0
    0
    Arbeidsongeschikt
    Ja, heb ook last van mijn borsten, niet heel erg supergevoelig (wel iets meer als normaal maar goed).
    Ze voelen voor mijn idee wel zwaarder aan, dat trekkerige gevoel zeg maar.

11. Jessica26i

Dat zwaardere kan ook komen van aankomende ongi hoeft niet perse een sympthoom te zijn ;)

12. Jessica26i

ik wil je niet afvallen hoor
    JA maar dat heeft niks met jouw hcg waarde te maken hoor sommige testen zijn gewoon gevoeliger dan andere testen en je hcg waarde na je nod hoger is als daarvoor dus het ligt er gewoon aan hoe snel je een test doet...

13. Sweetest Angel

5 mrt 2009
    344
    0
    0
    Arbeidsongeschikt
    Ja, dat weet ik.
    Het probleem is alleen dat die testen gedaan zijn op 1 dag vanwege medicatie en ziekenhuis-opname.

Daarom was het zo vreemd dat de ene positief en de andere negatief waren.

14. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    nou meiden zijn geen schokkende dingen gebeurd vanavond ofwel?
    ben even op visite geweest bij vriende van ons en ze duimen draaien op volle toeren daar nu..
    d8 vanavond echt daar zijn ze dan maar niks hier nog...nog 2 nachtjes en dan maar weer testen..

@heitje doe je nu maandag mee dan?

15. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Heej!
    Ben net thuis van mn feestje en zie dat je dit berichtje net pas hebt getypt!
    Had net voor de zekerheid weer een tampon in gedaan en het voelde alsof er wat inzat maar het was alleen maar wit slijm :(
    Denk dat het alweer over is dan en zit te twijfelen of ik mn banner dan weer aan moet passen? Vind het zo raar allemaal...
    Als er verder nog niks komt denk ik dat ik wel meedoe dan maandag!

16. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik zie dat er weer een zwangere bij is,heb alleen niet gezien wie, maar bij deze GEFELICITEERD.

Ik kom net thuis van mijn werk,ben me vandaag toch een portie misselijk geweest.Heb nog steeds last van mijn buik en onderrug.Nog een paar dagen afwachten.

17. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Spannend mercedes! Je hebt goede hoop toch?! Je moet maar zo denken dat het alleen maar een goed teken is dat je zoveel kwaaltjes hebt!
    Nog 4 dagen! Ik ga voor je duimen hoor! Hoop echt dat het snel raak is voor je en dat het dan goed raak is! :)

18. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik hoop het ook,anders weet ik niet wat het is.Hoe is ie bij jou,nog niet doorgebroken?

19. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Nee hier nog niks te zien! Wou dat ik wat meer duidelijkheid had want dit vind ik maar niks!

En niemand lijkt het ook te herkennen hier, 1 dag ongesteld!
    Je zou denken dat ik echt niet zwanger ben omdat ik wel wat rood bloed heb verloren en omdat de test negatief aangaf.
    Maar aan de andere kant, ben nog nooit zo kort ongesteld geweest en had ergens gelezen dat je echt minimaal 2 dagen helderrood bloed moet verliezen om te kunnen spreken van een ongi.
    Dus wat was het dan? I don't know... :(
    Klachten zijn ook weg nu. Kan gewoon in mn (.)(.) knijpen zonder dat het al te gevoelig is! En buikpijn is ook bijna weg.
    Grrrr zucht ik ga maar slapen. Morgen hoop ik een maandverbandje vol te hebben. Dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben en kan ik verder met ronde 3!

20. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik heb al eens een hele cyclus overgeslagen,puur door de spanningen.Wie weet,doe het rustig aan.

Slaap lekker

Deel Deze Pagina