NOD Maart 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door djaar77, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Dank je wel, ja moet ik ook doen. Het is gewoon ineens zo'n raar iets. Mn lijf heeft nog nooit zo met me gesold dus sta er gewoon zo van te kijken. Maar we houden het er maar ff op dat het komt doordat het zo spannend is allemaal! Maarja ik vond het de vorige ronde nóg spannender en toen werd ik gewoon goed ongi.
    Haha ik kan er uren over doorgaan! Maar vind het wel mooi geweest voor vandaag...

Testers van morgen: succes meiden! Als ik hier terugkom verwacht ik toch minstens wat ROZE erbij!!!
    Jullie moeten het aantal ongi's voorbijstreven! :)

2. mosie

mosie Actief lid

15 jan 2009
    479
    0
    0
    goedemorgen allemaal..
    Ik heb even een vraagje en hoop dat iemand me daarmee kan helpen. Ik heb dus donderdag en zaterdag positief getest. (Met kruidvat heel duidelijk, met babyboom veel lichter). Maar mijn ovu.testen worden dus niet positief. Het streepje is dan wel donkerder dan anders, maar lang niet positief. Aangezien ik vaak lees dat meiden knalpositief testen met een ovu.test maak ik mij enorme zorgen. Ben zo bang dat het vruchtje zal worden afgestoten. Ik had vanochtend zo gehoopt op een duidelijk positieve ovu.test, maar weer niet :( iemand enig idee wat dit kan betekenen?

3. een ovutest is een ovutest, je zwangerschapstest geeft vet positief aan :) , dus maak je aub geen zorgen om een ovutest. geniet ervan en test anders nogmaals met een zwangerschapstest. ;)

4. mosie

mosie Actief lid

15 jan 2009
    479
    0
    0
    ja ik weet het, maar toch baart het me zorgen. De test van babyboom blijft namelijk ook licht positief.

5. ik begrijp wel dat je je zorgen maakt hoor, dat had ik na mijn miskraam ook, ik heb toen ik zwanger was ook zo'n angelsound gekocht, om zelf steeds het hartje te horen, want was steeds bang dat het weer mis kon gaan. Maar probeer er toch maar van te genieten, de ene test geeft veel sterker positief aan dan de ander. probeer anders de digitale van clearblue, is wat prijzig, maar als die zwanger zegt, kun je er gerust vanuit gaan dat het goed zit.

6. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Hey meid, ik zou gewoon lekker uitgaan van een zwangerschapstest, die zijn daarvoor gemaakt. Ik zou me niet zulke zorgen maken en genieten van elke dag dat het goed gaat... Je moet niet teveel piekeren, is ook niet goed voor je beebje.
    Snap je wel hoor, maar kom op en blijf positief!

7. mosie

mosie Actief lid

15 jan 2009
    479
    0
    0
    Ok bedankt, misschien moet ik dat inderdaad maar doen..

8. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Enne dames, ik heb vanmorgen weer getest...
    Hij is niet vet, maar hij stond er wel binnen 3 minuten... (Zien jullie hem ook? Beetje draaien met scherm, hahaha)
    Dus bij deze wil ik vragen of iemand mij op ROSE wil zetten...
    Jahaaaaaa..... Ik ben zo blij! Geloof het wel, maar besef het nog niet helemaal...

9. Ja ik zie hem hoor!!! gefeliciteerd!!!

10. je zegt dat je weer getest hebt, wanneer heb je voor het laatst getest dan?

11. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Had gister gestest, op NOD en die was ook wel posi, maar niet met octend urine en hij was vrij licht...
    Nu teste ik vanmorgen weer, blijft licht, maar hij staat er wel...

12. twijfelaar1985

22 dec 2008
    29
    0
    0
    Allemaal bedankt voor de felicitaties!
    We kunnen het nog steeds niet geloven. :confused: :confused:

Hebben gisteren ook maar 2 testen gedaan voor de zekerheid, (ook verschillende merken) maar bij allebei was uitslag positief.
    We zijn gisteren meteen naar mijn ouders en zusje en naar mijn schoonouders en schoonzusje en zwager geweest. Verder vertellen we het nog tegen niemand, want het is nog zo pril. Ongeveer 5 weken ben ik nu (had een onregelmatige cyclus). We hebben een foto gemaakt van de zwangerschapstest en dit in een lijstje gegeven aan de ouders. Ze keken eens en draaiden het om en toen viel het kwartje... Mijn ouders worden nu ook voor het eerst opa en oma, dus die zijn helemaal in de wolken!

Dit is een vruchtbare maand zie ik al wel. Iedereen gefeliciteerd!

13. mosie

mosie Actief lid

15 jan 2009
    479
    0
    0
    @ Lydia2906: jaaaaaaaaaaa! Gefelcitieerd! :D

14. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    dankjewel Mosie.... Hihi, spannend allemaal, maar superrrr leuk!
    Wij zijn precies even ver zie ik, dat is leuk!

15. majella

majella Actief lid

4 feb 2009
    155
    0
    0
    Bediende
    Zeeland
    Wil iemand mij ook aub op roze zetten.
    Heb vanmorgend getest en die was positief.

Dank je.

16. mosie

mosie Actief lid

15 jan 2009
    479
    0
    0
    Gefeliciteerd!!!
    Maart is een goede maand meiden!

17. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Gefeliciteerd Majella!
    Jaaaa, Nog een zwangere, we gaan eht goed dames!
    Er kan nog meeeeer bij er kan nog meeeeeeer bij...

18. mamaria

mamaria Bekend lid

4 nov 2008
    510
    0
    0
    profiat majella (en nog een andere die ik zo snel niet onthouden heb)

19. gefeliciteerd majella, jeetje Maart kan niet meer stuk!

20. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Gefeliciteerd Majella,

Ik heb ook voor de zekerhed maar een test gedaan ondanks de primolut maar is gewoon negatief had ook niet op een positieve test gerekend. Ik hoef op de lijst niet een kleurtje sta op 30 maart :) .

Deel Deze Pagina